این مرکز خدمات بسیاری ارایه می‌دهد که به دانشمندان NIH کمک می‌کند تا سلول‌ها و موش‌ها را تولید کنند که تحقیقات عصب‌شناسی را پیشرفته می‌سازند . انتقال جنین ، cryopreserving خطوط معنی‌دار موش ، کمک به بارور سازی ، تولید خطی سلولی و تمایز در شرایط آزمایشگاهی تکنیک‌های دیگری هستند که از طریق این تاسیسات در دسترس هستند .
رئیس اداره بالینی
مرور
موسسه ملی بهداشت روانی بخش بهداشت روانی تحقیقات گسترده‌ای را در مکانیسم‌های درمان و درمانی برای گستره‌ای از بیماری‌های روانی از جمله اسکیزوفرنی ، اختلالات عاطفی ، اختلالات اضطراب ، اختلالات خلقی و اختلالات عاطفی ، و همچنین مطالعات ژنتیک ، داروها و تحقیقات اولیه آزمایشگاهی انجام می‌دهد . حزب رنسانس اسلامی آزمایش‌ها کلینیکی را اجرا می‌کند که برای تسریع تبادل اطلاعات بین دانشمندان و پزشکان طراحی شده‌اند تا یافته‌های اصلی را می‌توان به سرعت از محیط آزمایشگاه به درمان بیماران در کنار بس‌تر انتقال داد . آزمایش‌ها بالینی اهمیت اولیه برای ماموریت تحقیقاتی of هستند . بخش تحقیقات بالینی این برنامه شامل tenured و tenure ، محققان بالینی ، کارکنان ، و افراد در بیش از دوازده شاخه بالینی و بخش‌های آزاد می‌باشد . حدود ۱۲۰ پروتکل NIMH وجود دارد که حدود ۷۵۰۰ روز بستری و ۶، ۵۰۰ دیدار سرپایی در FY۱۲ وجود دارد.
ماموریت دفتر مدیر بالینی ( OCD ) برای اطمینان از این است که افراد شرکت‌کننده در پروتکل NIMH بالاترین میزان مراقبت بالینی را دریافت می‌کنند . این کار از طریق فعالیت‌های واحد حفاظت از انسان ، هیات بازبینی سازمانی علم اعصاب ( IRB ) ، فعالیت‌های آموزشی Fellowship بالینی و خدمات ارتباط مشاوره مشاوره روانی انجام می‌شود . مسیولیت کلی این دفتر شامل موارد زیر است : نظارت بر مراقبت بالینی ارایه‌شده برای موضوعات تحقیقاتی ما ، مدیریت فرآیند بازبینی پروتکل NIMH ، مدیریت برنامه تضمین کیفیت ، اجازه اعتبار کارکنان پزشکی و تخصیص منابع بالینی ( CC ) .
رئیس اداره بالینی :
آیا کاملا ً با ماموریت NIMH و برنامه استراتژیک متحد است؟
پشتیبانی از تحقیقات بالینی در بهداشت روانی در حزب رنسانس اسلامی
Ensures که در پروتکل NIMH شرکت می‌کنند بالاترین میزان مراقبت بالینی را دریافت می‌کنند .
Facilitates هم‌کاری intramural / extramural
Fellowships بالینی
NIMH متعهد به آموزش و تجربه mentorship کارکنان پزشکی است . برای ساکنان روان‌پزشکی که به یک سال چهارم آموزش روانی یا آموزش تحقیقات بالینی دیگر علاقه‌مند هستند ، لطفا ً با جویس چونگ ، M.D. ، مدیر برنامه آموزش Fellowship Clinical تماس بگیرید .
افراد بالینی فعلی می‌توانند با دکتر چونگ با هر گونه مسائل آموزشی تماس بگیرند . این دفتر در ۶ - ۵۳۴۰ ( SE ) قرار گرفته‌است . شماره تماس برای تماس با یک عضو کارکنان ، ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۴۹۶ است .
در مورد برنامه‌های Clinical و PGY۴ بیشتر یاد بگیرید
در مورد برنامه‌درسی Fellowship بالینی NIMH بیشتر یاد بگیرید
درباره برنامه کمک‌هزینه پزشکی NIMH's Psychosomatic با بیمارستان دانشگاه جرج تاون یاد بگیرید
بخش مربوط به عصب شناختی :
دکتر مارتین لیسانس خود را از دانشگاه نیویورک و دکترای خود را از دانشگاه شهر نیویورک دریافت کرد . او در موسسه ملی اختلالات عصبی کار خود را انجام داد و به تفکیک زبان و فرایندهای حافظه در بیماری Alzheimer's ضربه زد . در سال ۱۹۸۵ ، او به هییت علمی دانشگاه خدمات یکنواخت دانشگاه علوم بهداشت پیوست و در آنجا اختلالات شناختی مربوط به اچ آی وی را مورد مطالعه قرار داد . در سال ۱۹۹۰ به the نقل‌مکان کرد که در آن به کار خود بر روی اختلالات شناختی در اختلالات عصبی و اختلالات عصبی و در سازمان عملکردهای ادراکی و حافظه در مغز انسان ادامه داد . در سال ۱۹۹۷ دکتر مارتین رئیس بخش عصب شناختی ، آزمایشگاه مغز و Cognition شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :