واحد ارزیابی غیرتهاجمی
هدف از انجام این مطالعه تعیین و تعدیل انعطاف‌پذیری عصبی برای مطالعه و درمان اختلالات عصبی - عصبی است . ما تخصص را در ابزارهای مورد نیاز برای پشتیبانی از سایر محققان nih و می‌گردیم . به طور خاص , ما پارادایم‌های تحریک جدید و فعال زیستی را توسعه می‌دهیم تا روابط بین رفتار را بررسی کنیم و به توسعه مداخله جدید اطلاع دهیم . تیم ما , که رشته‌های روان‌پزشکی , مهندسی , علم اعصاب و روانشناسی را در اختیار دارد , در مدل‌سازی میدان الکتریکی , طراحی ابزار و کویل برای تحریک مغناطیسی مغز ( tms ) , آزمایش‌های اعصاب شناختی با استفاده از روش‌های مبتنی بر تصویر , و توسعه ترجمه‌ای درمان‌های جدید در مدل‌های پیش بالینی , داوطلبان سالم و جمعیت‌های بالینی تخصص دارد . فن‌آوری‌های مورد استفاده شامل تحریک مغناطیسی مغز ( tms ) , تحریک جریان مستقیم جمجمه ( ect ) , درمان تشنج مغناطیسی ( mst ) , سیگنال‌های مغزی سازگار با tms و ( tms ) امکانات است . ما حالت هنر را نشان می‌دهیم .
تماسی : سارا اچ . سوزان , md
خدمات مشاوره روان‌پزشکی
یک تیم چندوجهی است که مشاوره‌های روانی و روانشناختی برای بیمارانی که در پروتکل‌های بالینی در nih cc , یک بیمارستان بستری در بیمارستان بستری , سرپایی و بیمارستان بستری شده‌اند , ارائه می‌کند . این تیم شامل روانپزشکان , روانشناس , مددکار اجتماعی و مشاوره مشاوره است . این مشاوران مشاوره روان‌پزشکی معمول و اورژانسی را در بیماران بزرگ‌سال و کودکان شرکت‌کننده در تحقیقات بالینی nih cc انجام می‌دهند . علاوه بر مراقبت مستقیم , سازمان بهداشت جهانی خدمات ارتباطی را از طریق تخصص خود در مدیریت شرایط پیچیده بهداشت در یک محیط تحقیقاتی فراهم می‌کند . این مشاوران همچنین نقش مهمی در ارائه آموزش , آموزش و توسعه در گروه cc و سایر گروه‌های غیر بالینی در nih - پردیس بزرگ‌تر ایفا می‌کنند.
هسته رفتاری جوندگان ( rbc ):
هسته رفتاری جوندگان ( rbc ) برای رسیدگی به نیاز رو به رشد در سرتاسر nih برای داشتن یک منبع در نظر گرفته شده‌است . گلبول‌های قرمز , تست‌های معتبر و معتبر موش‌ها و موش‌ها را در دامنه وسیعی از حوزه‌های فیزیولوژیکی و رفتاری شامل سلامت عمومی , شناختی , حسی , حسی و حرکتی ارائه می‌دهند .
هسته محاسباتی علمی و آماری
هدف اصلی این هسته حمایت از تحقیقات تصویربرداری عصبی کارکردی در nih می‌باشد . این شامل توسعه تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌های جدید , پیاده‌سازی آن‌ها در نرم‌افزارهای موجود در دسترس و در دسترس عموم است .
بخش ابزار دقیق
ماموریت بخش در ابزار دقیق , ارایه پشتیبانی مهندسی جامع در محیط هم‌کاری و هم افزایی برای تحقیقاتی است که توسط دانشمندان , دانشمندان و دانشمندان علوم انسانی مورد نیاز است . بخش تجهیزات اصلی تجهیزات ( شعبه خدمات تحقیقاتی سابق ) کارکنان مهندسین و تکنیسین‌ها برای ساخت دستگاه‌های الکترونیکی , مکانیکی و الکترومکانیکی برای طیف کامل کاربردهای پزشکی فراهم می‌کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :