واحد رشد مغز (Mood ): واحد توسعه ( MBDU )
عکس گروه از واحد توسعه & مغز
Announcements
ما دنبال یک پست هستیم - دکتر
ما سعی داریم خلق و حال را درک کنیم : نحوه و علت نوسانات آن .
داوطلبان با سابقه قوی در MRI یا EEG / MEG و همچنین علاقه شدید به روش‌شناسی و مدل‌سازی محاسباتی برای این کار مناسب‌تر خواهند بود . برنامه‌نویسی پیشرفته در R ، پیتون ، Matlab ، یا شل یک الزام است . عصب شناسان شناختی ، مهندسان و دیگر داوطلبان با مهارت‌های عددی و عددی قوی ، به طور خاص تشویق می‌شوند که درخواست دهند .
تبریک می‌گویم
تبریک به دکتر Stringaris و Kiana Khosravian برای awards در سال ۲۰۱۸ ! دکتر Stringaris جایزه بهترین مربی حزب رنسانس اسلامی حزب رنسانس اسلامی را در سال ۲۰۱۸ به دست آورد . این جایزه به عنوان جایزه سفر رنسانس اسلامی حزب رنسانس اسلامی به او اهدا شد تا تحقیقات خود را در رم برگزار کند .
واحد رشد مغز به رهبری دکتر Argyris Stringaris ، دکترای روانی ، از روش تصویربرداری عصبی و تصویربرداری استفاده می‌کند تا تشخیص و درمان نوجوانان مبتلا به افسردگی را بهبود بخشد . برای این منظور ، ما یک خدمات بالینی داریم که شامل یک واحد بستری است که به تحقیقات و درمان افسردگی نوجوانان و شرایط مرتبط اختصاص دارد . خدمات بالینی شامل ارزیابی عمیق و نیز درمان سرپایی و بستری افسردگی است .
تمرکز آزمایشگاه ما بر پردازش پاداش در افسردگی نوجوانان است ، که ما با استفاده از یک سری از روش‌ها انجام می‌دهیم : از مدل‌سازی محاسباتی رفتار گرفته تا تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، such ( EEG ) و magnetoencephalography ( MEG ) و تحریک با Stimulation مغناطیسی مغناطیسی ( TMS ) .
ما سعی می‌کنیم موارد زیر را ترکیب کنیم :
طرح‌های طولی : این کمک‌ها به ما کمک می‌کنند تا جهت اثرات ، بخش مهمی از تلاش برای درک علل افسردگی در جوانان را تعیین کنیم .
رویکردهای محاسباتی : این روش‌ها به طور فزاینده‌ای به عنوان وسیله‌ای برای استخراج پارامترها از مدل‌های ادراک ما از حالت‌های روانی ، مکانیسم‌های مغز و تعاملات آن‌ها با محیط به کار می‌روند .
neuroimaging : با استفاده از روش‌هایی مثل fMRI ، EEG و MEG ، ما بهتر می‌توانیم مکانیسم‌های عصبی را درک کنیم که بین افراد با و بدون افسردگی در تلاش برای درک بهتر اینکه چگونه افسردگی در سنین بلوغ پدیدار می‌شود و تاثیر درمان را تست می‌کند ، تفاوت دارد .
مداخلات : درمان با تغییر مکانیسم‌های مغز بر خلق و خوی تاثیر می‌گذارد . بنابراین ، آن‌ها برای ارزیابی فرآیندهای علی در افراد دچار افسردگی مهم هستند . ما از درمان‌های دارویی و دارویی با هدف بهبود درمان افسردگی نوجوانان استفاده می‌کنیم . ما همچنین به پتانسیل درمان of علاقمند هستیم .
واحد درمان عصبی و جدید ( nnt )
بیماری روانی بر سلامت عمومی تاثیر می‌گذارد و پیشرفت درمانی متوقف شده‌است و این مساله سلامت عمومی را تشدید می‌کند . در حقیقت ، زود رنجی یکی از رایج‌ترین دلایلی است که کودکان برای مراقبت از سلامت روانی ارائه می‌دهند ، اما درمان کمی در دست است . توسعه روش‌های مبتنی بر مکانیزم برای شیوع of ضروری است ، که در تشخیص جدید DSM - ۵ در تشخیص اختلال ذهنی درهم گسیخته ، تدوین می‌شود .
هدف واحد درمان عصبی و درمانی ( nnt ) ، استفاده از علم اعصاب و داروها برای توسعه و آزمایش مداخلات جدید روانی برای اختلالات روانی جدی است . با توجه به تاثیر توسعه آسیب‌شناسی روانی بعدی ، ما از تخصص خود برای مطالعه کودکان استفاده می‌کنیم . به طور خاص ، nnt قصد دارد : ( ۱ ) از علم اعصاب برای شناسایی اهداف درمانی استفاده کند ؛ و ( ۲ ) درمان‌های نوین و مقیاس پذیر را براساس توانایی انجام این اهداف توسعه می‌دهند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :