افسردگی روحی
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند ، در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علل ، درمان‌های دارویی و عوامل ژنتیکی افسردگی بعد از زایمان ( PPD ) هستند . PPD در زمانی رشد می‌کند که یک زن به دنیا می‌آورد . زنان با PPD اغلب با اضطراب ، ناراحتی ، مشکل خواب یا اضطراب مبارزه می‌کنند . تحقیقات نشان می‌دهند که با تغییراتی در هورمون‌ها آغاز می‌شود و زنان با PPD نسبت به این تغییرات حساس هستند . PPD در حدود ۱۵ % تولد رخ می‌دهد .
از شما دعوت شده‌است که به موسسه ملی بهداشت روان در ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما درباره افسردگی Postpartum ( PPD ) مراجعه کنید . اگر در گذشته PPD داشتید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
اختلال Dysphoric Premenstrual
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند در حال تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد علل و درمان‌های این بیماری هستند ( PMDD ، سندروم حاد premenstrual ) . بسیاری از زنان ، پیش از دوران قاعدگی خود ، تغییر حالت روحی را تجربه می‌کنند . تحقیقات فعلی حاکی از آن است که زنانی که PMDD را تجربه می‌کنند ممکن است حساسیت غیر عادی نسبت به یک تغییر نرمال در هورمون‌ها داشته باشند .
از شما دعوت شده‌است که به موسسه ملی بهداشت روان در ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما درباره اختلال Premenstrual Dysphoric مراجعه کنید . اگر شما با عصبانیت ، اضطراب و یا ناراحتی پیش از دوران قاعدگی دست و پنجه نرم می‌کنید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
افسردگی روحی
پزشکان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) در ایالت مریلند در حال تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد علل درمان افسردگی و افسردگی هستند . بسیاری از زنان در طول دوران گذار یائسگی تغییرات روحی و روحی را تجربه می‌کنند . نیاز به درمان‌های جدید موثر برای این اختلالات خلقی قابل‌توجه است .
از شما دعوت شده‌است که موسسه ملی بهداشت روان را در ۳۰۱ تا ۴۹۶ - ۹۵۷۶ برای اطلاعات در مورد مطالعات تحقیقاتی ما در زمینه مطالعات تحقیقاتی midlife و perimenopausal دعوت کنید . اگر با عصبانیت ، اضطراب ، ناراحتی و یا از دست دادن لذت در زمان گذار یائسگی دست و پنجه نرم کنید ، لطفا ً به ما زنگ بزنید . با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم .
درمان تجربی شعبه pathophysiology :
مرکز درمان Experimental pathophysiology ( ETPB ) بخشی از موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) است که یک جز اصلی تحقیقاتی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) است . The تحقیقات بالینی را بر روی اختلالات خلقی ( شامل : اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی ) با هدف ایجاد راه‌های بهتر برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و درمان بیماری‌های روانی انجام می‌دهد .
محققان در NIMH که متخصص اختلالات ذهنی هستند از طریق مطالعات تحقیقاتی به دنبال :
توسعه داروهایی که به سرعت علایم افسردگی و خودکشی را کاهش می‌دهند
ویژگی‌های زیستی IDENTIFY زیستی
predict بهتر با biomarkers که ممکن است به داروها و درمان‌ها واکنش نشان دهند .
ایجاد مکانیسم‌های در مغز که باعث افسردگی و واکنش به درمان می‌شوند .
بخش on و درمان اختلالات ذهنی ( SNMD ) در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بر توسعه درمان دارویی و neuromodulatory داروها برای بیماران بزرگ‌سال مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان ( TRD ) ، اختلال افسردگی حاد و اختلال دوقطبی و ideation خودکشی تمرکز دارد . مطالعات نظری ما ( POC ) عمدتا ً در موضوعات افسردگی و / یا خودکشی آزاد در واحد تحقیقاتی برنامه intramural ( رنسانس اسلامی تاجیکستان ) انجام شده‌است . این مطالعات طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌های بالینی ، رفتاری و تصویربرداری از جمله magnetoencephalography ( MEG ) ، تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی و کارکردی ( MRI ) ، نشانگرهای زیستی پلاسما ، وظایف شناختی و noninvasive سنجش neuroplasticity را با هم‌کاری واحد noninvasive noninvasive ( nnu ) ادغام می‌کنند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :