شاخه تحقیقات امراض مسری ژنتیکی ( GEB - SDGE )
دکتر Kathleen رایس Merikangas ارشد و رئیس شعبه تحقیقات بیماری‌های مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ( IRP ) است . پیش از پیوستن به حزب رنسانس اسلامی ، دکتر Merikangas استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل بود و در آنجا به عنوان رئیس واحد تحقیقات اپیدمیولوژی در اداره بهداشت عمومی خدمت کرد .
او از طریق یک جایزه توسعه شغلی از the در رشته علوم ژنتیک / ژنتیک جمعیت‌ها در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل تربیت شد و در نهایت استاد امراض مسری و بهداشت عمومی ، روانشناسی و روانشناسی و مدیر واحد تحقیقات امراض مسری ژنتیکی در بخش اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی شد .
حوزه‌های اصلی پژوهش دکتر Merikangas عبارتند از: ۱ ) مطالعات درباره الگوها و مولفه‌های تجمع خانوادگی اختلالات روانی و مکانیسم‌های خانوادگی برای اختلالات روانی در بین جوانان با ریسک بالا و پایین با استفاده از مطالعات ریسک بالای بالقوه طولی ؛ و ( ۳ ) جامعه در مقیاس بزرگ مطالعات مربوط به اختلالات ذهنی از جمله طراحی ریسک بالا و تحقیقات طولی آینده .
پروژه اصلی در گروه تحقیقاتی او یک مطالعه خانوادگی مبتنی بر جامعه از اختلالات طیف احساسی و همپوشانی آن‌ها با اختلالات ذهنی دیگر ، به ویژه اختلالات اضطرابی و اختلالات پزشکی مانند میگرن و بیماری‌های قلبی و عروقی است . هدف این تحقیق شناسایی the است که به بیان بیولوژیک این اختلالات و moderators محیطی بیان ژنتیکی نزدیک‌تر هستند . یافته‌های این تحقیق به احتمال زیاد دارای مفاهیم مهمی برای اهداف پیش‌گیری و درمان بیماری عاطفی هستند .
Genomics آماری و تجزیه و تحلیل داده‌ها
The آماری و تحلیل داده‌ها ، در NIMH ، از تحقیقات برای تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق به‌کارگیری موثرترین روش‌های آماری حمایت می‌کند . هسته :
ارائه خدمات آماری برای intramural و extramural از طریق مشاوره ، هم‌کاری و آموزش در سایت
ارتقا ارتباطات بین دانشمندان intramural و extramural از طریق هم‌کاری و کارگاه‌های آموزشی در موسسه ملی بهداشت
کنترل کیفیت داده ، ذخیره داده و تحلیل داده‌ها با استفاده از روش آماری لبه برش و وضعیت ما از سیستم‌های محاسباتی کارایی بالا را فراهم می‌کند .
نمونه‌هایی از خدمات :
مشاوره موقت
مشاوره در مورد طرح‌های مطالعاتی ، مدیریت و تحلیل داده‌ها
مدیریت داده
کنترل کیفیت داده و ذخیره داده
خدمات آنالیز آماری شامل موارد زیر نمی‌شود :
آنالیز داده‌های Genomic
آنالیز اطلاعات عصب‌شناسی
آنالیز داده‌های نظرسنجی
آنالیز داده‌های Pharmacological
روش‌های آماری مناسب برای پروژه‌های تحقیقاتی خاص
به عنوان مثال ، مدل سری زمانی برای پیش‌بینی هجوم مواد مخدر
تمرین Personalized برای مطابقت با الزامات ویژه مشتری
روش‌های آنالیز آماری
خط نوشتاری
بازبینی نسخه‌های خطی
آموزش آماری
Course شرح : مقدمه‌ای بر استفاده از روش‌های آماری در حوزه‌های مختلف علمی . روش‌های توصیف و تحلیل داده‌ها با استفاده از R شامل : آمار توصیفی ، ارایه گرافیکی ، برآورد و آزمایش فرضیه است. R به عنوان ابزاری برای انجام تجزیه و تحلیل آماری معرفی خواهد شد . بر روی یادگیری روش‌های آماری و مفاهیم از طریق تجربه با داده‌های واقعی تاکید خواهد شد . این اطلاعات واقعی از قسمت‌های مختلف علوم مغز بدست می‌آیند . هدف این دوره معرفی دانش آموزان به استفاده از آمار و زبان‌های برنامه‌نویسی و کمک به انجام تحقیقات مربوط به منافع خاص است . و این درس به خوبی مورد استقبال قرار گرفت .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :