بخش آموزش و پرورش
دکتر کریس من . بیکر ، دکترا
زندگی
دکتر بی کر مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کمبریج در سال ۱۹۹۵ و دکترای خود را از دانشگاه سنت اندروز در سال ۱۹۹۹ دریافت کرد . در طول یک دوره دکترا در مرکز for عصبی Cognition در پیتسبورگ ، او به مطالعه مکانیسم‌های عصبی زیربنایی به رسمیت شناختن هدف ، ترکیب کردن واحد فیزیولوژی واحد با مطالعات رفتاری انسانی ادامه داد . در سال ۲۰۰۳ ، دکتر بی کر به ام آی تی رفت تا تصویربرداری عصبی را در انسان‌ها طی یک دوره دکترا دریافت کند . در سال ۲۰۰۶ ، دکتر بی کر به NIMH به عنوان an در آزمایشگاه مغز و Cognition پیوست . آزمایشگاه او در حال حاضر به بررسی یادگیری و plasticity در پوسته با استفاده از ترکیبی از تصویربرداری کارکردی و روش‌های رفتاری می‌پردازد .
بخش مربوط به روش‌های تصویرسازی کارکردی
این بخش در زمینه روش‌های تصویربرداری کارکردی در آزمایشگاه مغز و Cognition و موسسه ملی بهداشت روانی قرار دارد . MRI یکی از تکنیکی است که از مجموعه سری‌های زمانی تصاویر تشدید مغناطیسی به سرعت بدست‌آمده بهره می‌برد که نسبت به فعال‌سازی متمرکز مغزی ناشی از تغییرات hemodynamic حساس هستند . کاربرد of کارکردی ( fMRI ) از زمانی که در سال ۱۹۹۱ کشف شد ، رو به افزایش بوده‌است . محدودیت‌های تکنیک ( تفکیک مکانی و زمانی ، قابلیت تفسیر سیگنال و کاربردها ) با استفاده از فن‌آوری تصویربرداری ، روش تجربی و پردازش ، و رابطه متغیر و نامشخص بین فعالیت نورونی و تغییرات hemodynamic تعیین می‌شوند .
بخش روش‌های تصویربرداری کارکردی تیمی متشکل از فیزیکدانان ، روانشناسان ، مهندسان ، ذهن شناسان و دانشمندان علوم کامپیوتر است که با توسعه و توسعه متدهای پردازش و پردازش داده fMRI بر رابطه بین فعالیت نورون‌ها و اطلاعات مفید در سیگنال ، و پر کردن شکاف بین توسعه پایه و تحقیقات بالینی و کاربردهای بالینی ، تلاش می‌کنند .
در حال حاضر ، کار ما شامل درک و استفاده از نوسانات حالت استراحت ، درک و مدل‌سازی پویایی تغییرات سیگنال در fMRI ، پیشروی الگوها - effect یا decoding fMRI و پیشرفت تفکیک بالا و fMRI است .
دکتر پیتر ای . Bandettini ، دکترا
زندگی
دکتر Bandettini بیش از ۲۰ سال است که وارد حوزه روش‌های تصویربرداری کارکردی شده‌است و همراه با هدایت بخش خود بر روی روش‌های تصویربرداری کارکردی و تجهیزات اصلی MRI ، او به عنوان ویراستار مجله ، NeuroImage از سال‌های ۲۰۱۷ - ۲۰۱۱ خدمت کرده‌است . او در این زمینه بسیار فعال است و بیش از ۱۳۰ مقاله منتشر کرده و در طول ۳۲۵ سخنرانی دعوت شده‌است . او یکی از اعضای فعال سازمان نقشه‌برداری مغز بشر است که به عنوان رئیس آموزش ، صندلی برنامه و رئیس‌جمهور در طول دهه‌های گذشته خدمت کرده‌است .
دکتر Bandettini در سال ۱۹۸۹ در رشته پزشکی از دانشگاه Marquette تحصیل کرد و در سال ۱۹۹۴ مدرک دکترای خود را از دانشگاه پزشکی ویسکانسین دریافت کرد که در آن نقش مهمی در توسعه اولیه تصویرسازی تشدید مغناطیسی از عملکرد مغز انسان با استفاده از کنتراست اکسیژن گیری ایفا کرد . در مدت postdoctoral در بیمارستان عمومی ماساچوست با بروس Rosen ، او به بررسی روش‌های افزایش قابلیت تفسیر ، وضوح و قابلیت کاربرد تکنیک‌های MRI ادامه داد . در سال ۱۹۹۹ ، او به NIMH به عنوان an در آزمایشگاه مغز و Cognition و به عنوان مدیر ساختمان مرکزی آی آر آی پیوست . او در سال ۲۰۰۱ جایزه " Director's Merit " را به خاطر تلاش‌هایش در تاسیس مرکز ملی بهداشت ملی به او اهدا کرد . در سال ۲۰۰۲ ، او به " ویلی جوان Investigator's " در سازمان سالانه نقشه‌برداری مغز انسان اهدا شد . آزمایشگاه او در حال حاضر در حال توسعه روش‌های MRI برای بهبود وضوح فضایی ، وضوح موقتی ، حساسیت ، قابلیت تفسیر و کاربردهای MRI است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :