تاسیسات هسته‌ای magnetoencephalography ( MEG )
magnetoencephalography هسته ( MEG ) یک روش غیر تهاجمی مشابه با electroencephalography ( EEG ) از نظر اصول و تحلیل پایه است . با این حال ، در حالی که EEG ، میدان‌های الکتریکی تولید شده توسط مغز را اندازه‌گیری می‌کند ، MEG میدان مغناطیسی را اندازه‌گیری می‌کند . یک آزمون MEG شامل نشستن بر روی یک صندلی یا دراز کشیدن روی یک تخت‌خواب می‌باشد در حالی که سر شما در داخل یک دستگاه کلاه‌خود به شکل کلاه‌خود قرار دارد که حاوی سنسورهای میدان مغناطیسی می‌باشد. این device superconducting quantum کوانتومی ( SQUID ) به طور غیر فعال میدان‌های مغناطیسی ضعیف را کشف می‌کنند ( ۱۴ - ۱۴ تسلا ) خارج از هد تولید شده توسط فعالیت مغزی . ۲۷۵ سنسورهای SQUID به صورت یکنواخت در یک شبکه توزیع شده‌اند ، بر روی سطح داخلی کلاه‌خود که کل سر را پوشش می‌دهد . موقعیت سر در سیستم MEG قبل و بعد از جلسه با دیجیتالی کردن موقعیت سه سیم‌پیچ نشانه که به the پیش از auricular و نقاط پوشاننده nasion متصل می‌شوند تعیین خواهد شد . موقعیت این سیم‌پیچ‌ها سیستم مختصات را برای سیگنال‌ها تعریف می‌کند . عکس‌های دیجیتال از نقاط پوشاننده همچنین برای محلی کردن نقاط مشابه در اسکن ام‌آرآی شرکت‌کننده در نظر گرفته می‌شوند .
یک مزیت کلیدی MEG در طول EEG ، توانایی مکان‌یابی بهتر منبع سیگنال‌ها به طور دقیق در مغز است . علاوه بر این ، در مقایسه با سیستم‌های EEG ، سیستم‌های MEG اجازه تفکیک پذیری فضایی بالاتری را می‌دهند . تحت شرایط مطلوب ، تخصیص فضایی منابع جریان با کل MEG به ترتیب ۲ - ۳ میلی متر در رزولوشن زمانی بهتر از ۱ میلی‌ثانیه است . بنابراین MEG ابزار مهمی در جستجو برای درک بهتر عملکرد مغز است .
آزمایشگاه neurobiology مولکولی و سلولی ( LMCN )
تصویر lmcn - کارکنان
انتقال‌دهنده‌های عصبی مثل دوپامین و گلوتامات پس از رهایی ، عمدتا ً از طریق اعمال انتقال‌دهنده‌های عصبی، از شکاف سیناپسی جدا می‌شوند . این پروتئین‌های کامل غشا ، به انتقال‌دهنده‌های عصبی که از هر دو محل سیناپسی و هم سیناپسی آزاد می‌شوند ، عمل می‌کنند. این فرآیند جذب نه تنها برای اتمام of ضروری نیست بلکه برای برقراری مجدد سطوح درون سلولی انتقال‌دهنده‌های عصبی به منظور انتشار بعدی عمل می‌کند .
انتقال‌دهنده‌های عصبی عاملان حمل و نقل ثانویه هستند . با جفت سازی حرکت Na + یون‌های Na + به پایین گرادیان الکتروشیمیایی ، این حامل‌ها می‌توانند لایه‌های خاص خود را بر روی یک مانع انرژی در سلول انتقال دهند . علاوه بر عملکرد حمل و نقل ، برخی از این حامل‌ها به عنوان کانال‌های anion گزینشی عمل می‌کنند . آزمایشگاه ما با استفاده از electrophysiological ، زیست‌شناسی سلولی ، مولکولی مولکولی و بیوشیمیایی همراه با مدل‌های حیوانات تراژنی ، به بررسی روابط تابع - تابع ، داروشناسی ، تنظیم سلولی و تعاملات مولکولی اعضای خانواده SLC۱ و خانواده SLC۶ می‌پردازد .
خانواده SLC۱ شامل پنج زیرمجموعه of amino excitatory ( EAATs ) و خانواده SLC۶ شامل انتقال‌دهنده‌های غیر وابسته به دوپامین ، سروتونین و نور آدرنالین نیز می‌شود که به عنوان transporters آمین biogenic شناخته می‌شود . این دو خانواده انتقال‌دهنده‌های عصبی در تعدادی از شرایط neuropsychiatric شامل پارکینسون ، اختلالات روحی اولیه ، اعتیاد به مواد مخدر ، اسکیزوفرنی ، اختلال وسواس اجباری و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار شده‌اند ( ADHD ، ADD ADD ) .
علاوه بر این، biogenic انتقال‌دهنده عصبی انتقال‌دهنده عصبی اهداف اصلی داروهای ضد افسردگی هستند که به عنوان بازدارنده‌های بازجذب شناخته می‌شوند ، برای psychostimulants مانند کوکائین و آمفتامین ‌ها و برای methylphenidate ، که برای درمان ADHD استفاده می‌شود . بنابراین هدف ما درک عملکرد و مقررات این انتقال‌دهنده‌های عصبی مرکزی در نهایت با ماموریت NIMH برای ارائه پیش‌گیری ، تشخیص و درمان بیماری‌های روانی مرتبط است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :