بخش علوم حیوانات خانگی
ویکتور w . پایک , دکترای
ویکتور w . پایک , دکترای , رئیس بخش
کلیات
هدف کلی
در این پژوهش از شاخه تصویربرداری مولکولی ( mib ) برای گسترش قدرت توموگرافی پخش پوزیترون ( pet ) به عنوان یک روش در مطالعات عصبی استفاده شده‌است . نقش اصلی mib کشف , توسعه , ارزیابی و در نهایت کاربرد بسیار مورد نیاز برای تصویربرداری از اهداف خاص در مغز انسان است . این اهداف معمولا ً پروتئین‌ها ( گیرنده‌های انتقال‌دهنده عصبی , انتقال‌دهنده , آنزیم‌ها و یا ذخایر پروتئینی ) هستند که عملکرد و یا حضور آن‌ها به شدت در یک یا چند بیماری عصبی مزمن نقش دارند . pet , به همراه غذای مناسب , ابزاری منحصر به فرد برای پی‌گیری اهداف تصویربرداری در پیشرفت بیماری‌های مختلف در افراد زنده , و برای ارزیابی کارایی درمان‌های شناخته‌شده یا آزمایشی ( داروهای جدید , جراحی , یا پیوند ) فراهم می‌کند . حیوان خانگی می‌تواند به مدل‌های حیوانی بیماری برای افزایش درک زیستی پایه استفاده شود . جالب اینجاست که استفاده از حیوانات خانگی به مطالعه تغییرات زمانی واقعی در فعالیت مغز مانند رهایش انتقال‌دهنده عصبی در دسترس است . کلید دستیابی به بزرگ‌ترین مزیت حیوان خانگی , تولید مکمل متنوعی از برنامه‌های انتخابی است .
به طور گسترده تشخیص داده می‌شود که در دسترس بودن حیوانات خانگی بسیار عقب تر از تعداد اهداف بالقوه جالب است . این تعجب‌آور نیست چرا که شرکت‌های موفق باید طیف وسیعی از معیارها را انجام دهند که در برخی موارد موازی و در برخی موارد با داروهای موثر تفاوت دارند . در نتیجه , فرسایش کاندیدا در توسعه سلول‌های حیوانات خانگی نسبتا ً بالا است, مانند کشف دارو . در این مقاله تلاش شده تا نه تنها با دانشگاهیان بلکه با دارویی به منظور دستیابی به شیمی دارویی وسیع و تخصص‌های دارویی , به ویژه در مناطقی که اهداف پروتئینی جدید مورد توجه محققان قرار گرفته‌است , ایجاد شود . تعامل با صنعت دارو اساس برنامه توسعه بین‌المللی mib است . به همین منظور , چندین موافقت‌نامه تحقیق و توسعه هم‌کاری با دارویی جهت تقویت برنامه تحقیقاتی ما در زمینه کشف و توسعه تولید شده‌است . خلاصه این ماموریت , ارائه تخصص شیمی در تمامی جنبه‌های کشف , کشف , توسعه و اجرا است .
تاریخچه
این شرکت زمانی تاسیس شد که انتصاب یک سوف در mib در فوریه ۲۰۱۰ آغاز شد . برای یک دوره اولیه , اردک‌ماهی به طراحی و نظارت بر ساخت مجموعه شیمی , شامل آزمایشگاه , ساخت و تجزیه و تحلیل و تعامل فیزیکی آن‌ها با امکانات سیکلوترون موجود در مرکز بالینی مجاور پرداخت . اردک‌ماهی همچنین بر تدارک تجهیزات حیاتی , استخدام کارکنان و تاسیس برنامه تحقیقاتی بخش نظارت می‌کرد . این مجموعه آزمایشگاهی برای اشغال در ماه آگوست آماده شد , که اجازه می‌داد تا تجهیزات پیچیده ( شامل سلول‌های داغ , دستگاه تنفس خودکار , طیف‌سنجی جرمی , طیف‌سنج nmr و طیف‌سنجی ) نصب و سپس نصب شوند .
منابع
به منظور تامین کربن دی‌اکسید و یون فلورید هیدروژن به هر یک از شش سلول داغ , به کربن - کربن ( 1 / 1 = t1 / min 70) و فلویور ( t1 / min 70 - 1 min ) نیاز دارد . این سلول‌های داغ عمدتا ً مجهز به دستگاه‌های تله اتوماتیک شده تجاری شده به صورت تجاری هستند, از جمله دو دستگاه راه‌انداز , دو سیستم mei / mei , یک ماژول متیلاسیون و دو جعبه ge healthcare هستند . این بخش دارای تجهیزات hplc گسترده‌ای برای خالص‌سازی مرکب , و برای خالص‌سازی و آنالیز gc - ms , lc - ms , و lc - nmr برای شناسایی و آنالیز ترکیبات شامل متابولیت های آن‌ها است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :