هنگامی که در یک محیط جدید به عنوان بخشی از آزمایش به نام " میدان باز " که به معنی اندازه‌گیری اضطراب و فعالیت فیزیکی در موش‌ها بود ، موش‌ها با انواع Thorase کم‌تر از محیط اطرافشان کشف شدند و نشانه‌هایی از اضطراب بالاتر نسبت به موش‌ها را نشان دادند . داوسون می‌گوید که این ممکن است نشانه‌ای از نقص در استدلال فضایی شان باشد ، یعنی توانایی آن‌ها برای هدایت محیط اطرافشان .
جورج Umanah ، محقق اول این تحقیق و استادیار عصب‌شناسی در موسسه مهندسی سلول می‌گوید : به طور مشابه ، در تعاملات اجتماعی با موش‌های تازه آشنا ، موش‌های معمولی معمولا ً زمان بیشتری را صرف بررسی تازه‌واردها در مقایسه با موش‌ها می‌کنند که قبلا ً با آن‌ها آشنا بودند . با این حال ، موش‌ها با انواع Thorase زمان خود را به طور مساوی بین موش‌های معمولی و ناآشنا تقسیم کردند و در نهایت اولویت‌های خود را برای تنها بودن در بخش خالی قفس نشان دادند . این ترجیح به انزوا نیز در انسان‌ها با شیزوفرنی یافت می‌شود .
میخائیل Pletnikov ، استاد دکترای علوم رفتاری و روانشناسی و یک متخصص رفتار حیوانات در این مطالعه ، هشدار می‌دهد که در حالی که سنجش‌های رفتاری مانند اینها نشان‌دهنده تغییرات بیولوژیکی در مغز موش هستند ، آن‌ها نمی‌توانند به عنوان parallels دقیق برای بیماری‌های انسان عمل کنند . اما این تغییرات ، پشتیبانی را برای در نظر گرفتن Thorase به عنوان یک عامل در برخی از اختلالات مغزی ارائه می‌دهند .
برای تحقیق بیشتر این ایده ، محققان داروی epilepsy دارویی تایید شده FDA ، perampanel را به موش‌ها با انواع Thorase دادند . وقتی آن‌ها رفتار شناختی و اجتماعی mice's را مورد بررسی قرار دادند، موش‌های تیمار شده با موش‌های معمولی شبیه موش بودند .
Perampanel ، یک حریف گیرنده AMPA ، با مهار فعالیت گیرنده‌های AMPA کار می‌کند . در مغز سالم ، فعالیت گیرنده AMPA به مردم اجازه حرکت ، ایجاد حافظه و یادآوری اطلاعات را می‌دهد . زمانی که گیرنده‌های AMPA جدا نمی‌شوند ، به طوری که به نظر می‌رسد در مغز با انواع مختلفی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ، سیگنال‌های ممکن است به شدت یا زیاد ارسال شوند و ممکن است مسئول برخی از مشکلات مرتبط با صرع ، اسکیزوفرنی و دیگر اختلالات مغزی باشند .
با توجه به مراکز کنترل بیماری آمریکا ، اسکیزوفرنی - - با تفکر آشفته ، احساس و رفتار - - حدود ۱ درصد از جمعیت world's را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. علایم این بیماری معمولا ً در حدود ۲۰ ثانیه رخ می‌دهد و می‌تواند شامل توهمات ، هذیان ، جنون و رفتار خودکشی باشد . تخمین زده می‌شود که یک سوم از افرادی که مبتلا به شیزوفرنی هستند ، تلاش خواهند کرد تا جان خود را بگیرند .
این گروه تحقیقاتی اکنون قصد دارد فرایندهای دیگر در مغز را ورای گیرنده‌های AMPA مورد مطالعه قرار دهد که ممکن است تحت‌تاثیر تغییرات در مغز قرار گیرد . اگر درک کنیم که Thorase چگونه در مغز عمل می‌کند ، ممکن است بتوانیم یک رویکرد جامع و چند هدفی برای درمان شیزوفرنی پیدا کنیم . "
در حال حاضر ، شیزوفرنی با دارو و روان‌درمانی درمان می‌شود که می‌تواند علائم را درمان کند ، اما درمان آن را درمان نکند .
درمان جدید می‌تواند به مبتلایان به بیماری اسکیزوفرنی کمک کند
مبدا :
دانشگاه ساسکس
خلاصه :
بر طبق یک مطالعه جدید ، یک درمان جدید با هدف کمک به جوانان مبتلا به شیزوفرنی برای برقراری مجدد و تعامل با دنیای اطراف آن‌ها ، نتایج امیدبخشی داشته‌است .
به گفته دانشگاه جدید " ساسکس " ، یک روش درمانی جدید با هدف کمک به جوانان مبتلا به schizophrenia و برقراری ارتباط با دنیای اطراف آن‌ها ، نتایج امیدوار کننده‌ای داشته‌است .

نویسندگان مطالعه منتشر شده در لنست ( ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ ) ، می‌گویند که درمان اجتماعی درمان ، که شامل کمک به افراد بسیار خارج جهت شناسایی اهداف شخصی و ایجاد فعالیت‌های قابل‌انجام روزمره است، می‌تواند به طور قابل‌توجهی میزان تعامل اجتماعی آن‌ها را افزایش دهد .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :