روان‌شناس اهل ساسکس ، پروفسور دیوید فاولر ، که درمان با همکاران دانشگاه of شرقی و دانشگاه منچستر را ابداع کرد ، گفت : " جنون موثر - - یا اسکیزوفرنی - - تنها یک درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
خدماتی که در حال حاضر توسط خدمات بهداشتی برای بیماران تامین می‌شوند ، مانند درمان شناختی ( CBT ) و مداخله پزشکی ، موثر هستند - - اما تنها برای کسانی که انگیزه دارند که درگیر شوند . بسیاری از مبتلایان به مسائل پیچیده بسیاری هستند که منزوی شده‌اند و ممکن است در مسیر زندگی خود از نظر اجتماعی معلول شوند ."
درمان ، trialled در ۱۵۴ بیمار بین ۱۶ تا ۳۵ سال در طول یک دوره دو ساله ، نشان داد که موثرترین پیامدها برای کسانی بودند که هر دو خدمات مداخله زودهنگام که توسط NHS تامین می‌شد را دریافت کردند، و پس از یک دوره نه ماهه درمان اجتماعی درمان شدند .
در طی درمان بهبود اجتماعی ، بیماران و درمانگران در یک برنامه سه مرحله‌ای با یکدیگر کار کردند که شامل شناسایی اهداف و انتظارات بود، و پس از آن ، مسیرهای آماده برای مطابقت با این اهداف ( از جمله مراجعه به آژانس‌های حرفه‌ای مربوطه ، ارائه دهندگان آموزش و ارائه دهندگان اجتماعی فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی ) .
مرحله نهایی این برنامه ، بیماران و درمانگر را ملزم می‌کند تا بر روی مدیریت علایم ناتوان‌کننده‌ای ، مانند باورهای منفی و احساس ننگ ، تمرکز کنند ، در حالی که در فعالیت‌های جدید شرکت می‌کنند .
پروفسور فاولر گفت : " کلید روش درمان دیدن مشتریان در خانه‌های خودشان و کار نزدیک با آن‌ها است . " ما کسانی را شناسایی کردیم که کم‌تر از ۳۰ ساعت در هفته خارج از خانه خود خرج می‌کردند و دریافتند که از طریق ترکیبی از خدمات مداخله زودهنگام و درمان درمان اجتماعی ، می‌توانیم آن فعالیت سازمان‌یافته هفتگی را با هشت ساعت افزایش دهیم .
این یک موفقیت معنی‌دار و قابل‌اندازه‌گیری است که امید زیادی به افراد ، بلکه خانواده‌های آن‌ها می‌دهد .
" امید ما این است که این اکنون چارچوبی برای آموزش دیگران به ویژه در شناسایی افراد جوان در معرض خطر ایجاد اختلالات در مراحل اولیه ارائه می‌دهد ."
یک بررسی مستقل که در کنار این مقاله در لنست منتشر خواهد شد ، کار را به عنوان " یکی از تازه‌ترین پیشرفت‌ها برای این مردم بسیار ضعیف در سال‌های زیادی " توصیف کرد .
اینکه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، تجربیات و اعتماد به نفس خود را در قضاوت تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، ممکن است بر اهداف درمانی تاثیر بگذارند .
مطالعه نشان می‌دهد که شیزوفرنی ، به همان اندازه که قبلا ً باور داشت ، ریشه در افراد آسیب‌دیده دارد .
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
یک مقاله جدید نشان می‌دهد که یک schizophrenia اسکیزوفرنی از تجربیات خود و اعتماد به نفس آن‌ها می‌تواند عواملی باشد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بر چالش‌هایی غلبه کنند که می‌خواهند زندگی را به دست آورند .
یک مقاله جدید منتشر شده در علم روانشناسی بالینی از پژوهشگران در پن Medicine's آرون تی . مرکز تحقیقات بک Psychopathology . یافته‌های یک باور رایج در مورد رابطه بین اصطلاح " شناخت شناختی " و عملکرد شناخت شناختی ( معیارهای رفتاری توجه ، حافظه و غیره ) را به وجود می‌آورد که مفاهیم مهمی برای درمان این اختلال دارند .
بینش شناختی ، با استفاده از مقیاس Insight شناختی بک ، individual's خود - reflectiveness و اعتماد به تفاسیر خود از تجربیات را مورد آزمایش قرار داد .

از شرکت کنندگان خواسته شد تا اظهاراتی را بیان کنند ، مانند " من خیلی سریع نتیجه‌گیری کرده‌ام " ، در یک مقیاس از ( ۰ ) " کاملا موافق نیستم " عملکرد Neurocognitive با دانشگاه of Computerized Neurocognitive ارزیابی شد که از مجموعه‌ای از وظایف رفتاری استفاده می‌کند .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :