بنا به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , حدود ۵۰۰ میلیون آمریکایی مبتلا به میگرن در ایالات‌متحده هستند . با این حال , به دلیل خطر سکته مغزی , رایج‌ترین و موثرترین رده‌های دارویی از نوع داروی ضد میگرن استفاده می‌شود . در حال حاضر محققان در زمینه سلامت جفرسون - جفرسون نشان داده‌اند که بیمارانی که مواد مخدر را خارج از برچسب دریافت کرده‌اند , عوارض قلبی و عروقی دیگری ندارند .
علاوه بر این , این مطالعه نشان می‌دهد که این داروها برای این گروه از بیماران مبتلا به میگرن ایمن هستند , و همچنین می‌تواند عواقبی را برای مبتلایان به میگرن داشته باشد .
براد کلین , نویسنده ارشد مرکز سردرد در بیمارستان مرکز سردرد جفرسون می‌گوید : " داروهای کافی برای مدیریت مناسب سردردهای میگرنی وجود ندارد . " کلین می‌گوید : " در زمانی در تاریخ , زمانی که تعداد بی‌سابقه‌ای از مردم از طریق داروهای تجویز شده به مواد مخدر گرفتار می‌شوند - همانطور که در مورد مبتلایان به میگرن وجود دارد - - ما به خود به عنوان پزشک نیاز داریم تا داروهایی را امتحان کنیم که بدون خطر اعتیاد کار کنند . " این مطالعه در ژورنال سردرد منتشر شد .
میگرن ممکن است باعث درد شود چون باعث ورم رگ‌های خونی که به مغز تغذیه می‌کنند می‌شوند . با این حال , دو نوع میگرن , بازیلر و همی پلژی , به جای ورم رگ‌های خونی مغز موجب درد می‌شوند . هر دو در نظر دارند که دچار میگرن شوند . زود هنگام , توسعه دهندگان مواد مخدر نگران بودند که اضافه کردن تنگی بیشتر به بازیلر و میگرن ممکن است این بیماران را در معرض خطر ابتلا به سکته قرار دهد . کلین می‌گوید : " در نتیجه , هیچ‌کس واقعا ً نشان نداد که این داروها خطرناک هستند - - آن‌ها صرفا ً براساس مکانیسم عمل شان خطرناک بودند . و تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که هوا ناشی از گرفتگی عروق خونی نیست . "
برای تعیین اینکه آیا خطر سکته مغزی در بیماران دیابتی و همی پلژی راست وجود دارد یا خیر . آن‌ها به دنبال بیمارانی بودند که علائمی را نشان داده بودند که به یک تشخیص میگرن منجر شده بودند و یا یک درمان ضد درد را دریافت کرده بودند . در طول مدت پی‌گیری , در طی چند ماه هیچ موردی از سکته یا سکته قلبی مشاهده نشد .
اگر چه دیگران این اثر را قبلا ً مطالعه کرده بودند, این تحقیق بزرگ‌ترین گروه بیمار را تا به امروز داشت و همچنین یکی از اولین کسانی بود که بیمارانی را که با آن‌ها درمان می‌شدند بررسی کرد .

به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , میگرن ممکن است برای تشخیص بسیار پیچیده باشد و تعداد کمی متخصص سردرد تایید شده در ایالات‌متحده وجود دارند - - تنها برای مبتلایان به بیماری مبتلا به بیماری میگرن , تنها برای بیماران مبتلا به سردرد است. دکتر کلین کلین می‌گوید : " از آنجا که حال و هوا مربوط به میگرن است , بسیاری از پزشکان از دادن این داروها به هیچ یک از بیماران امتناع می‌کنند که یک حس نادرست از احتیاط را تجربه می‌کنند . " در عوض , مبتلایان به میگرن ممکن است به داروهای دیگری مانند مواد مخدر معتاد شوند .
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :