توکسین بوتولینوم با نوعی باکتری مشخص می‌شود . این دارو برای جلوگیری از انتشار مواد در پایانه‌های عصبی عمل می‌کند که از عوارض ناشی از اعصاب مختلف باعث کاهش انقباض عضلانی و انتقال کم‌تر علایم درد می‌شود . چهار تهیه سم بوتولینیوم در آمریکا وجود دارد و آن‌ها قابل تعویض نیستند . به روز رسانی دستورالعمل هر فرمول را جداگانه برای هر وضعیت ارزیابی می‌کند . برای توسعه این رهنمود , محققان تمام مطالعات علمی موجود درباره این موضوع را بررسی کردند .
طبق این دستورالعمل دیوید م . سیمپسون , دکترای پزشکی در نیویورک , نیویورک , نیویورک , و عضو آکادمی علوم اعصاب آمریکا .
یک تغییر از دستورالعمل‌های قبلی , توصیه در مورد میگرن مزمن است . در مورد استفاده از سم بوتولینیوم برای میگرن مزمن , شواهد کافی وجود نداشت . در حال حاضر مطالعات زیادی وجود دارند که از اثربخشی مداخلات درمانی برای کاهش میزان سردرد میگرن استفاده می‌کنند . با این حال , مطالعات نشان داد که سود حاصل از این دارو ناچیز است . در ۴ هفته پس از اولین درمان , افراد مبتلا به سردرد در مقایسه با تزریق داخل وریدی , دچار سردرد شدیدی شدند .
اسپاستی سیتی دلایل زیادی دارد که شامل اسکلروز متعدد , سکته مغزی و ضربه نخاعی می‌شود . برای سفتی اندام فوقانی سه فرمول دارویی - - - - - - - - - - - - - - - - - - در کاهش تن عضلانی اضافی موثر هستند و باید ارائه شوند . یکی از فرمولاسیون ‌ها احتمالا ً موثر بوده و باید مورد توجه قرار گیرد . برای تعیین سفتی اندام تحتانی , لازم است پیشنهاد شود .
در ناحیه گردن رحم , زنان و مردان موثر هستند . این روش احتمالا ً موثر بوده و باید مورد توجه قرار گیرد .
مطالعات اندکی در این زمینه صورت‌گرفته است . این رهنمود حاکی از موثر بودن آن است . این امر احتمالا ً موثر بوده و ممکن است مورد توجه قرار گیرد .
این دستورالعمل‌ها همچنین شامل سایر اختلالات مانند لرزش ضروری , تشنج و اختلالات صوت بودند . برای آن دسته از اختلالات , هیچ مدرک جدیدی در زمان بروز رسانی دستورالعمل در دسترس نبود که نتایج را تغییر دهد , بنابراین در این به‌هنگام‌سازی گنجانده نشده بودند .
مدیریت میگرن در دوران بارداری و شیردهی
منبع :
مرکز پزشکی ویک فارست
خلاصه :
به گفته پزشکان , داروها و درمان‌های طولانی‌مدت برای درمان زنان باردار ایمن در نظر گرفته نمی‌شوند .
بنا به گفته پزشکان مرکز پزشکی باپتیست , داروها و درمان‌ها برای درمان زنان باردار ایمن در نظر گرفته نمی‌شوند .
ربکا آروین , استادیار بخش عصب‌شناسی جنگل و نویسنده این روزنامه گفت : " ما امیدواریم که این بررسی درمان‌های پزشکی به عنوان راهنمایی برای پزشکان و بیماران در مورد نحوه تفسیر یافته‌های جدید , به ویژه در مورد چهار گزینه درمانی که پزشکان معمولا ً برای بیماران باردار خود با میگرن استفاده می‌کنند , باشد . "

بیماران و پزشکان باید بدانند که نگرانی‌ها وجود دارند و باید به دقت خطرات و مزایای این درمان‌ها را ارزیابی کنند . "
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :