در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ یک مدل جدید برای حیوان با استفاده از tangles تاو که از مغز بیماران آلزایمری جدا شده‌است ، یک گزارش جدید را تشریح می‌کند .

اشتراک کامل : داستانی که از یک پروتیین سرکش معروف به تاو شناخته می‌شود نشانه بیماری Alzheimer's ( بعد از میلاد ) است که به احتمال زیاد می‌تواند کلید درمان را نگه دارد و آن‌ها را مورد توجه بسیاری قرار دهد . ایجاد و گسترش این الگوهای موجود در مدل‌های حیوانی با دقت بیشتر به دانشمندان اجازه می‌دهد تا روش‌های درمانی جدید را برای توقف یا کاهش انتشار آن‌ها مورد بررسی قرار دهند .


محققان مرکز تحقیقات بیماری neurodegenerative در دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا در مجله پزشکی Perelman در دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا گزارش دادند که یک مدل جدید از حیوانات در پزشکی پن با استفاده از tangles تاو که از مغز بیماران Alzheimer's جدا شده‌است , تصویر نزدیکتری از آسیب‌شناسی تاو در رشته پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیا دارد . Seeding موش‌های معمولی و wildtype با پروتئین بالا potent brain - تاو ( تاو - تاو ) باعث ایجاد تغییر در مغز آن‌ها برای مطالعه , معکوس کردن یک پیشرفت more در مغز بیماران پس از میلاد می‌شود .
به طور مهمی ، موش‌هایی که در این آزمایش استفاده شدند غیر پیوندی بودند ، به این معنی که آن‌ها پروتیین تاو را overexpress . مطالعات انجام‌شده بر روی حیوانات ، از جمله تحقیق از مرکز پزشکی پن ، با استفاده از تاو سنتزی برای پیشرفت of و دیگر tauopathies مربوط به انتقال سلولی به سلولی از تاو pathological توضیح داده شد . با این حال ، این پدیده فقط در مدل overexpressing تاو نشان‌داده شده‌است . اما افزایش بیان تاو دلیل of یا شرایط دیگر مربوط به پروتیین misshapened تاو نمی‌باشد .
نویسنده ارشد ویرجینیا M می‌گوید : "Alzheimer's بیمار به طور کلی overexpress تاو یا بندر جهش تاو را پیش‌بینی می‌کنند بنابراین توسعه یک مدل که می‌تواند آسیب‌شناسی را در شرایطی بازسازی کند که شباهت زیادی به what's دارد که در بیماران اتفاق می‌افتد " . - Y . لی ، PhD ، مدیریت اجرایی ، و استاد آسیب‌شناسی روانی و آسیب‌شناسی اختلال شناختی نیز در ارتباط با اختلالات شناختی هستند ، اما also و PSP مبتلا به اختلالات شناختی هستند ، مانند degeneration corticobasal [ CBD ] و فلج supranuclear Normal [ PSP ] . نشان‌داده شده‌است که از سلول به سلول حرکت می‌کند تا آن‌ها را در مغز شکل دهد ، ابتدا در مناطقی که خاطرات را می‌سازند ، و سپس به خارج از مناطق مرتبط با به یاد آوردن.
گره‌های مصنوعی تاو در موش‌های تراژنی به کار گرفته شده‌اند تا این امر به وسیله پن و دیگران در میدان گسترش یابد ، اما تا به حال به اندازه کافی پروتئین تاو در موش‌های عادی تولید خواهد کرد تا به طور کامل از این فرضیه حمایت کند .
این اولین بار به دانش نویسندگان است ، محققان مقادیر فراوانی از tangles را که در چند ماه پس از تلقیح پسا - تاو در مناطق مختلف مغزی ایجاد شده‌اند را نشان داده‌اند . نویسندگان می‌گویند که این مشاهده قوی‌ترین حمایتی را ارایه می‌دهد که تا کنون برای ارتباط فیزیولوژیک انتقال سلولی به سلولی از تاو pathological در tauopathies انسانی بسیار زیاد است .



یکشنبه 19 خرداد 1398
بؤلوملر :