آن به طور مستقیم the سمی را بدون دخالت سیستم ایمنی از بین می‌برد و آن‌ها را به مونومر Abeta harmless منتقل می‌کند .

علاوه بر این، PRI - ۰۰۲ عضو یک گروه کاملا ً جدید مواد مخدر موسوم به D D - پپتید است . این ها شامل تصویر آینه‌ای دقیق باقی مانده‌های اسید آمینه - هستند که به طور معمول در پروتین ها یافت می‌شوند و بنابراین در تمام بدن کم و کم تخریب می‌شوند . در نتیجه ، PRI به اندازه کافی پایدار است که بصورت شفاهی به عنوان یک لوح یا کپسول به کار رود .


او گفت : " من با توجه بسیار به توسعه PRI - ۰۰۲ هستم . پروفسور الیور پیترز از the در برلین می‌گوید : " نه تنها به این دلیل که یک رویکرد جالب و جدید در درمان بیماری‌های Alzheimer's را نشان می‌دهد ، بلکه به این دلیل که می‌تواند در شکل قرص یا کپسول نیز اجرا شود ، که به ویژه برای افراد مسن مفید است . "
نتایج آزمایش‌ها کارایی بالینی با PRI - ۰۰۲ نیز معمولا ً با مدیریت شفاهی به دست آمد و ما توانستیم نشان دهیم که موش‌ها با نشانه‌هایی مشابه با Alzheimer's ، پس از برخورد با PRI - ۰۰۲ ، بهبود در عملکرد شناختی داشته‌اند . دکتر Janine Kutzsche ، دانشمند از تیم پروفسور Willbold's می‌گوید ، " حافظه و شناخت موش‌های تیمار شده به طور قابل‌توجهی در مقایسه با گروه placebo بهبود یافت و دیگر نتوانست از عملکرد حافظه موش‌های سالم متمایز شود ." این مطالعات اخیرا ً در موش‌های بسیار قدیمی با آسیب‌شناسی کاملا ً پیشرفته و کمبود شناخت ، در ICS - ۶ انجام شد ، نشان داد که کمبود حافظه و شناخت حتی در این حیوانات قدیمی به طور موفقیت‌آمیز بهبود یافته‌است " .
results Willbold می‌گوید : " هدف بعدی ما اثبات اثربخشی در بیماران است و ما امیدواریم موفق شویم این مسیر را با شرکت " Priavoid Julich " انجام دهیم . توسعه PRI - ۰۰۲ از لحاظ مالی از سوی صندوق اعتبار سازی هلمهولتز پشتیبانی شده‌است . این مطالعه که در حال حاضر تکمیل شده‌است ، پشتیبانی بیشتری از طریق " بخش " ابر : جایزه سرمایه‌گذاری تحقیقاتی Translational " از انجمن " انجمن Alzheimer's " ( شورای اولیا و مربیان ) دریافت کرده‌است .
پروفسور Detlev Riesner ، یک دانشمند برجسته در تحقیقات prion که اخیرا ً سهام Priavoid را کسب کرده‌است ، می‌گوید : " Priavoid یک شرکت بسیار مبتکرانه است و من خوشحالم که بخشی از توسعه بیشتر آن هستم " .
در سال ۲۰۱۷ در حدود Priavoid Priavoid GmbH یک شرکت biopharmaceutical است که در سپتامبر ۲۰۱۷ به عنوان یک شرکت فرعی - Julich و هاینریش هاینه دوسلدورف تاسیس شد .
این شرکت برای درمان اختلالات عصبی مانند as ، Parkinson's ، ALS ، Huntington's chorea و tauopathies مختلف ، داوطلبان داروهای ابتکاری را براساس D - پپتید تولید و بازاریابی می‌کند . most نامزد مواد مخدر PRI - ۰۰۲ است که برای درمان Alzheimer's توسعه داده شد و قرار است در انسان‌ها بیشتر مورد آزمایش قرار گیرد . دکتر Antje Willuweit از موسسه علم اعصاب و علوم پزشکی ( INM - ۴ ) ، که چندین سال است که تحقیقات دیتر Willbold's را همراهی می‌کند ، می‌گوید : " ما رویکرد متفاوتی را برای کاندیدای our در نظر گرفتیم ، زیرا این اصل که مساله تشکیل of نیست ، بلکه مربوط به تجمع آن به oligomers است، چندین سال است که شناخته شده‌است . "
مکانیسم عمل of - ۰۰۲ رویکرد کاملا ً متفاوتی نسبت به کاندیداهای قبلی مواد مخدر دارد .



پنجشنبه 16 خرداد 1398
بؤلوملر :