ماموران تجسس صحنه جرم بر روی صحنه جرم ( صحنه جرم ) : سری تحقیقات صحنه جرم به نظر می‌رسد که قادر به حل هر راز به لطف یک علم کوچک و بسیاری از مجوزهای هنری است . اما اکنون یک تکنیک زندگی واقعی وجود دارد که می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به ابزارهای ردیابی جرائم خیالی داشته باشد . دانشمندان راهی را برای گفتن اینکه اثر انگشت قدیمی چقدر است ، گزارش می‌دهند . این می‌تواند به بازرسان کمک کند که تعیین کنند کدام مجموعه مناسب هستند و کدام یک از آن‌ها مدت‌ها پیش باقی مانده بودند.
اشتراک :
داستان کامل

ماموران تجسس صحنه جرم بر روی صحنه جرم ( صحنه جرم ) : سری تحقیقات صحنه جرم به نظر می‌رسد که قادر به حل هر راز به لطف یک علم کوچک و بسیاری از مجوزهای هنری است . اما اکنون یک تکنیک زندگی واقعی وجود دارد که می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به ابزارهای ردیابی جرائم خیالی داشته باشد . دانشمندان در مجله ACS شیمی به یک روش برای تشخیص اینکه اثر انگشت چگونه هستند ، گزارش می‌دهند .

این می‌تواند به بازرسان کمک کند که تعیین کنند کدام مجموعه مناسب هستند و کدام یک از آن‌ها مدت‌ها پیش باقی مانده بودند.
مقامات انتظامی مدت‌ها است که بر اثر انگشت رها شده توسط مجرمان برای کمک به حل این پرونده‌ها اتکا شده‌اند . علاوه بر الگوهای of ، حلقه‌ها و قوس‌های خاص افراد ، تابلوها می‌توانند نشانه‌هایی از سن و جنسیت مالکان و همچنین مواد - مانند مواد منفجره یا مواد - - که ممکن است به آن‌ها دست زده باشند را نیز به دست آورند . اما تعیین اینکه این residues تا چه مدت در صحنه جرم بوده‌اند ، یک جنبه است که به عنوان یک چالش باقی مانده‌است . توانایی اثر انگشت به پلیس این امکان را می‌دهد که به راحتی افراد خاصی را در تحقیقات و یا خارج از تحقیقات خود تحت حاکمیت قرار دهند . شین Muramoto و همکارانش می‌خواستند راهی برای رفع این نیازها پیدا کنند .
محققان مولکول‌های مختلفی را در اثر انگشت مطالعه کردند و دریافتند که ماده‌ای به نام palmitic اسید از ridges های چاپی در نرخ قابل‌پیش‌بینی کوچ می‌کند . براساس این انتشار ، دانشمندان می‌توانستند تخمین بزنند که یک اثر انگشت چقدر قدیمی است . یافته‌های آن‌ها شامل چاپ تا چهار روز است ، اما آن‌ها قصد دارند این پنجره را به ۱۰ روز گسترش دهند . مطالعه جدید تاثیر اضافه کردن کربوپلاتین - - یک عامل chemotherapeutic مبتنی بر پلاتین و / یا bevacizumab - - دارویی طراحی‌شده برای کاهش رشد رگ‌های خونی جدید - - به رژیم استاندارد شیمی‌درمانی داده‌شده به بیماران مبتلا به سرطان سینه سه منفی را بررسی کرد . این تیم روندی را پیدا کرد که نشان می‌داد افزودن یک یا هر دو دارو تعداد بیمارانی که واجد شرایط درمان سرطان پستان هستند را افزایش داده‌است . چهل و دو درصد از ۱۸۵ زنی که در ابتدا نامزد درمان برای نگهداری از پستان نبودند ، پس از دریافت دارو واجد شرایط بودند . آقای کولتر گفت : " یک توضیح بالقوه برای این یافته این است که نوجوانان دو جنسی بیش‌ترین تعداد می‌گساری و می‌گساری را در مقایسه با گروه‌های جنسی همجنس گرا دارند و bisexuals بخش بزرگ‌تری از جمعیت را نسبت به نوجوانان همجنس گرا یا نوجوانان که از گرایش جنسی خود مطمئن نیستند ، تشکیل می‌دهد .
مطالعات آینده باید بررسی کنند که چگونه جو مدارس تا چه حد می‌تواند مثبت باشد - - و محققان بهداشت عمومی و افراد حرفه‌ای باید طراحی ، اجرا و ارزیابی مداخلات به طور خاص با هدف جلوگیری و کاهش استفاده از الکل برای نوجوانان دو جنسی را مورد بررسی قرار دهند ."



پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :