مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۵۰ بیمار مبتلا به سرطان پستان انجام شد . تقریبا ً ۹۵ % از زنان قبل از انتشار معیارهای ورود به سرطان , تشخیص سرطان خود را قبل از انتشار , و نیمه دیگر پس از انتشار , دریافت کردند .


به گزارش ماموران تحقیق , در گروه پیش از درمان , 20 درصد از بیماران در گروه پس از پی‌گیری دچار rt - pcr نشدند و میزان rt - pcr کاهش یافت . یافته‌ها : نتایج نشان داد که بین دو گروه تفاوت معنی‌داری وجود دارد ( p < 0.05) . با این حال , سلطان چو گفت که پس از محاکمه کیسی آنتونی , 18 / 18 درصد از بیماران به مدت ۴۸ سال و بیشتر آن را دریافت کردند .
اثرات جانبی روی سینه شامل ورم پستان , درد , تغییر رنگ پوست یا سفتی و چروکیدگی در اندازه پستان است .
محققان تغییرات زیادی را در استفاده از rt وابسته به مشخصات دموگرافیک , تومور و سایر خصوصیات گزارش کردند .
چو چو گفت : دسترسی ضعیف به مراقبت از سرطان , به جای پیروی بهتر از دستورالعمل , ممکن است برخی تفاوت‌های مشاهده‌شده در استفاده از rt را توضیح دهد . به عنوان مثال , پیش‌بینی‌کننده‌های مهم کم‌ترین استفاده از rt شامل اقامت در ایالت‌های جنوب شرقی ( کنتاکی , تنسی , می‌سی‌سی‌پی و آلاباما ) یا در یک جمعیت روستایی کوچک نزدیک به یک منطقه شهری یا افزایش فاصله بین خانه بیمار و بیمارستان بود که سرطان را گزارش کردند . او اشاره کرد با این حال , وضعیت بیمه تاثیر rt را تحت‌تاثیر قرار نداده است .
به همین ترتیب , چو چو پیشنهاد کرد که برخی زنان ممکن است برای کاهش نگرانی‌های خود در مورد یک تکرار انتخاب کنند . روش کار : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سرطان پستان انجام شد . باب
یکی دیگر از توضیحات ممکن توسط چو چو برای پذیرش ظاهرا ً پایین این رهنمود , محبوبیت رو به افزایش در دهه گذشته است . یک دوره از براکی تراپی ( براکی تراپی ) معمولا ً تنها ۵ روز در مقابل ۶ هفته با روش مرسوم پرتو خارجی مرسوم است . روش جدیدتر , کاشت مواد رادیو اکتیو ( بذر و یا کاتتر ) در حفره سینه است .
چندین پیش‌بینی دیگر از عدم دریافت پاسخ rt محققان را شگفت‌زده کرد . اگر بیماران به درمان طولانی‌مدت ضد هورمون و یا باقی مانده تومور پس از درمان ادامه می‌دادند , احتمال ابتلا به این بیماری کم‌تر بود . گرچه چو چو گفت که آن‌ها فقط به دلایل ممکن فکر می‌کنند که چرا این بیماران تمایل به دریافت rt به عنوان متخصص دارند , تحلیل بیشتر داده‌های مطالعه نشان داد که بین سن پیشرفته و تومور باقیمانده همبستگی وجود دارد. تحلیل سری جرایم ارتکابی در چهار یا بیشتر نشان‌دهنده عملکرد پیش‌بینی رویداد بعدی است . اگر کیلومتر مربع برای رخداد بعدی و ورود به جرم در یک سری زمانی نظارت شود , مدل می‌تواند به طور متوسط یک درصد از جرائم را شناسایی کند .
اطلاعات اداره تحقیقات فدرال برآورد می‌کند که در این کشور بیش از یک میلیون سرقت در این کشور وجود داشته‌است و دستگیری آن‌ها تنها در ۱۰ % موارد صورت‌گرفته است . پورتر گفت که اثربخشی این مدل اثبات می‌کند که این یک ابزار مبارزه با جرم است که برای بازرسان پلیس مفید خواهد بود چون آن‌ها برای حل سرقت‌های بیشتر کار می‌کنند .



سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :