بزرگ‌ترها نیم ساعت را در روز می‌خوابند یا دراز می‌کشند - - زمان مرتبط با چاقی , بیماری قلبی , دیابت و مرگ - - حتی اگر در زمان‌های دیگر فعال باشند . یک مطالعه جدید نشان داد که این امکان وجود دارد که مربیان مسن‌تر بتوانند زمان کمتری را بگذرانند : میانگین یک نیم ساعت در روز . آن‌ها احساس می‌کردند که قادرند وظایف روزمره را انجام دهند - - و سریع‌تر راه می‌رفتند و علایم افسردگی کمتری داشتند .
اشتراک :
داستان کامل
جرالد الکساندر , یک کارمند بازنشسته خدمات اجتماعی بازنشسته در میان بیمارانی که در این مطالعه آزمایشی شرکت کرده بودند, گفت : " در تمام روز احساس خواب‌آلودگی می‌کنم . " " وقتی می‌ایستم و پیاده‌روی می‌کنم احساس خواب‌آلودگی می‌کنم . "

بازنشستگی ممکن است طلایی باشد اگر کم‌تر از آن در حالت استراحت صرف شود . با این حال بزرگسالان مسن‌تر به طور متوسط ساعات بیداری را در روز در حال نشستن یا دراز کشیدن سپری می‌کنند . بیشتر این زمان با چاقی , بیماری قلبی , دیابت و مرگ مرتبط است , حتی اگر افراد در زمان‌های دیگر روز فعال باشند .


روزنبرگ گفت : " ما مطمئن نیستیم که آیا افراد مسن‌تر می‌توانند با کاهش زمانی که بنشینند , سلامت خود را بهبود بخشند . " " برای اثبات این امر, ما به کارآزمایی‌های بالینی نیاز داریم - - و هیچ یک از آن‌ها هنوز در بزرگسالان مسن انجام نشده اند . " به عنوان اولین قدم به سمت این محاکمه , او مطالعه زبانه‌ها را انجام داد , که نشان داد این کار برای مربی بزرگسالان پیر و مسن امکان پذیر است تا زمان کمتری را صرف نشستن کند: میانگین چند دقیقه کم‌تر در روز . آن‌ها احساس می‌کردند که قادر به انجام کاره‌ای روزمره هستند . و داده‌ها نشان دادند که بعد از مربی‌گری , آن‌ها سریع‌تر رفتند و علایم افسردگی کمتری داشتند .
آموزش و رفتار بهداشتی نتایج کمی مطالعه را منتشر کرد : " امکان کاهش زمان نشستن در بزرگسالان مسن‌تر و چاق . و شرکت کنندگان نتایج خود را از مصاحبه با شرکت کنندگان منتشر کردند : " انگیزه و موانع کاهش رفتارهای کم‌تحرک در میان بزرگسالان دارای اضافه‌وزن و چاق . "
چگونه مربیگری کار می‌کند
در مطالعه زبانه‌ها , مربیان سلامت در طول هشت هفته با هر شرکت‌کننده پنج بار صحبت می‌کردند . مربیان از مصاحبه انگیزشی برای شرکت کنندگان در تعیین اهداف شخصی برای نشستن کم‌تر با ایستادن و حرکت بیشتر استفاده می‌کردند . شرکت کنندگان بررسی کردند که چقدر فکر می‌کردند آن‌ها نشسته‌اند . و در خط پایه , در وسط اتاق مطالعه , و در پایان , شرکت کنندگان در یک هفته از دو دستگاه برای اندازه‌گیری میزان نشست استفاده کردند . آن‌ها همچنین نمودار دریافت بازخورد از این اندازه‌گیری‌ها را دریافت کردند . شرکت کنندگان جداول بازخورد را بسیار مفید یافتند و پس از آن , مربی زنگ زد .
الکساندر اسکندر گفت : " بازخورد مانند پاداشی برای ایستادن و حرکت بود . "
به گفته دکتر اکرام الدین اکرام , رئیس بخش اپیدمیولوژی , مرکز پزشکی دانشگاه اراسموس روتردام , " علایم افسردگی که به تدریج در طول زمان افزایش می‌یابند , در مقایسه با مسیرهای دیگر علایم افسردگی مانند بالا و پایین , بهتر پیش‌بینی می‌شود . تعدادی توضیح بالقوه وجود دارند که شامل افسردگی و جنون هم ممکن است نشانه‌هایی از یک علت زمینه‌ای مشترک باشند , یا اینکه علایم افسردگی در پایان یک زنجیره جنون در بزرگسالان مسن‌تر هستند . تحقیقات بیشتری برای بررسی این ارتباط و بررسی پتانسیل استفاده از ارزیابی‌های مداوم علایم افسردگی برای شناسایی بزرگ‌ترها در معرض خطر زوال عقل مورد نیاز است . "


یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :