جانی بکوف گفت : " ما تنها شروع به درک عواقب دراز مدت تحمل ضربه و ضربه مکرر سر داریم . " او گفت : " پزشکان , مربیان و کارکنان مدرسه همگی باید اهمیت تشخیص درست ضربات مغزی و معیارهای زمانی که ورزش‌کار دانش‌آموز می‌تواند به مدرسه بازگردد و به ورزش باز گردد را بدانند . "
بیماران مبتلا به سرطان پستان که تحت ماستکتومی قرار می‌گیرند باید تحت درمان قرار گیرند , در صورتی که سرطان آن‌ها به چهار یا چند گره مجاور سرایت کرده باشد .
اشتراک :
داستان کامل

بیماران مبتلا به سرطان پستان که تحت ماستکتومی قرار می‌گیرند باید تحت درمان قرار گیرند , در صورتی که سرطان آن‌ها به چهار یا چند گره مجاور سرایت کرده باشد . محققان بسیاری از موارد ابتلا به سرطان سینه را مورد بررسی قرار دادند و مطالعه آن‌ها به عنوان مقاله‌ای در مجله " مطبوعات " در مجله دانشکده آمریکایی جراحان آمریکا از قبل منتشر شده‌است .


تلاش‌های بسیاری برای کاهش ریسک ابتلا به سرطان پستان و بهبود بقا در بیمارانی که سرطان آن‌ها " به صورت محلی " با مرحله پاتولوژیک ۲ یا n3 در سیستم مرحله‌بندی سرطان انجام می‌شود , کاهش می‌یابد . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سرطان ریه انجام شد . باب
جان دی . چو , md , mba , استاد جراحی در دانشگاه ایالتی لویزیانا در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا
از آن زمان تا کنون , موسسه ملی سرطان و انجمن پزشکان بالینی آمریکا توصیه کرده‌اند که علاوه بر شیمی‌درمانی , بیماران مبتلا به سرطان پستان که به دنبال حذف پستان هستند و خطر عود تومور در ناحیه قفسه‌سینه را دارند . این گروه خطر شامل زنانی با چهار یا بیشتر غدد لنفاوی می‌باشد .
برای این مطالعه , محققان انطباق با دستورالعمل‌های درمانی را با استفاده از پایگاه‌داده‌های ملی سرطان ارزیابی کردند . این گزارش حدود ۷۰ درصد از موارد ابتلا به سرطان در ایالات‌متحده را از طریق برنامه‌های مربوط به سرطان در ایالات‌متحده ثبت می‌کند .
از ۱۴۰ بیمار مبتلا به سرطان پستان مبتلا به سرطان پستان مبتلا به سرطان پستان تشخیص داده شد . محققان این فایل‌های شناسایی شده را برای تعیین عوامل مرتبط با دریافت اطلاعات مورد ارزیابی قرار دادند .
چو چو و همکارانش متوجه شدند که ویژگی‌های اقتصادی - اجتماعی بیماران مانند نژاد یا قومیت , سطح درآمد یا تحصیلات , وضعیت بیمه سلامت , محل سکونت , یا همبودی ( بیماری همزمان ) تاثیری بر این نداشتند که آیا زنانی که مبتلا به سرطان پستان n2 یا n3 هستند مورد استفاده قرار گیرند . همچنین , نه منطقه جغرافیایی ساختمان درمان و نه نوع برنامه سرطان ( برنامه سرطان جامعه , برنامه جامع سرطان جامعه , برنامه تحقیقات سرطان دانشگاهی , یا انواع دیگر ) . با این حال , اکثر بیماران سفید بودند , بیمه خصوصی داشتند , دارای سطح تحصیلات بالا و سطح تحصیلات بالا بودند .
براساس تحلیل‌های آماری , تنها سه عامل به طور مستقل احتمال بالاتری را پیش‌بینی کردند که بیماران دریافت می‌کردند : دریافت مجدد شیمی‌درمانی , بستری مجدد به بیمارستان در ماه اول پس از خروج از پستان و زنده ماندن در روز پس از عمل .




سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
بؤلوملر :