در این دوره به مطالعه مکانیسم‌های عصبی نهفته در یادگیری ترتیبی , کدینگ وینر و کد گذاری جمعیتی پرداخته شده‌است . او به عنوان استاد ارشد دانشگاه لندن به دانشگاه لندن نقل‌مکان کرد و در آنجا شروع به تحقیق در مورد نقش بخش‌های پیشانی - روانی در یادگیری , ترکیب اطلاعات عصبی و مطالعات بیمار کرد . علاوه بر این , در زمینه یادگیری و تصمیم‌گیری در آزمایشگاه عصب روان‌شناسی تاسیس شد . در این پژوهش با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای انتخاب شدند .
واحد روی نورون‌ها , مدارهای و رفتار
آرش آرش
بیوگرافی
عکس از آرش آرش
او دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته روانشناسی دانشگاه هاروارد دریافت کرد . او سپس به آزمایشگاه موسسه تکنولوژی ماساچوست ( آی تی ام ) به عنوان استاد روانشناسی مهاجرت کرد و به تحقیقات خود درباره شناسایی اشیا ادامه داد . او در حال حاضر در حال هدایت واحد عصبی , مدارهای و رفتار در سیستم عصبی است . تمرکز اصلی این آزمایشگاه , کشف پیوندهای علی بین فعالیت عصبی در مسیر شکمی مسیر بینایی و رفتار تشخیص اشیا است .
واحد محاسبات عصبی و رفتار ( گروه کنترل )
خلاصه تحقیق
دیدن یک تصویر یا شنیدن یک صدا , فعالیت هزاران یا میلیون‌ها نورون را در مغز ما تغییر می‌دهد .
ما بررسی می‌کنیم که چگونه مغز این الگوهای فعالیت را تفسیر می‌کند و از آن‌ها برای ایجاد افکار و اعمال استفاده می‌کند .
ما موش‌های صحرایی, یک گونه مدل ژنتیکی را با قشر مخ , مطالعه می‌کنیم و از روش‌های دقیق جسمانی و رفتاری و روش‌های الکتروفیزیولوژی و الکتروفیزیولوژی استفاده می‌کنیم .
mark h . ای .
فرصت‌ها
لطفا ً با علامت تماس برای اطلاعات مربوط به موقعیت‌های کمک‌هزینه تحصیلی در آزمایشگاه تماس بگیرید .
دانشجویان دکتری می‌توانند از طریق برنامه‌های شراکت تحصیلات تکمیلی nih پشتیبانی شوند . این برنامه‌های شراکت به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای از تحصیلات تکمیلی را ایجاد کنند که جوامع دانشگاهی و تحقیقاتی را در موسسه تحقیقاتی nih و دیگر موسسه تحقیقاتی برجسته توسعه دهند . دانشجویان با علاقه در علوم اعصاب اغلب به بررسی ارتباط با دانشگاه براون ( nih - nih 3 gpp ) , دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز , دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج ( nih - کمبریج برنامه محققان کمبریج - کمبریج ) می‌پردازند . دیگر موسساتی که دارای دکترا با nih از طریق برنامه‌های gpp هستند شامل دانشگاه بوستون , جرج تاون , جورج واشینگتن و دانشگاه مریلند است.
دانش آموزان علاقه‌مند باید از طریق ایمیل برای بحث در مورد برنامه‌های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی و فرآیند تقاضانامه به بیرون بروند .
شاخه غدد رفتاری:
دانشمندان علوم پزشکی به منظور درک اینکه چگونه تغییرات در هورمون‌های باروری باعث اختلالات خلقی می‌شوند , متعهد هستند , چرا این هورمون‌ها فقط در برخی از زنان اختلال خلق می‌کنند و اینکه چگونه مکانیسم‌های بیماری‌زایی این اختلالات به روش‌های درمانی جدید یا کاربردهای جدید درمان‌های موجود تبدیل می‌شوند.
دانشمندان ما در تلاش هستند تا علل , درمان‌ها و پیش‌بینی‌کننده‌های ریسک اختلالات خلقی مرتبط با اختلالات هورمونی شامل موارد زیر را شناسایی کنند :
افسردگی پس از زایمان
اختلال پیش از قاعدگی ( سندرم پیش از قاعدگی )
رکود اقتصادی
این ها شرایط مهمی هستند و در مراحل مختلف چرخه عمر یک زن رخ می‌دهند . این بیماری شایع بوده و با موربیدیتی قابل‌توجهی همراه است .
در نهایت , یک طرح ابتکاری جدید با هم‌کاری محققان در داخل و خارج از کشور انجام شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :