بخش مربوط به بیان ژن عصبی ( SNGE )
بخش در بیان ژن عصبی نقش‌ها و مقررات بیان of ( Avp ) و اکسی‌توسین ( Oxt ) را در سیستم عصبی مرکزی مورد بررسی قرار می‌دهد . آن‌ها هورمون‌های پپتید متشکل از ۹ آمینو اسید هستند که در تنظیم تعادل سیال ، parturition و شیردهی شرکت دارند . به علاوه ، آن‌ها نقش‌های مهمی در رفتارهای مختلف از جمله روابط اجتماعی و مادرانه ، از طریق اعمال خود که توسط حداقل ۳ گیرنده در مغز انجام می‌شوند ، دارند . یک طرح کلی از ژن‌های آن‌ها در زیر نشان‌داده شده‌است .
گروه ما از تکنیک‌های مختلفی از جمله آناتومی ( hybridization histochemistry و گیرنده گیرنده ) ، بیولوژیکی مولکولی ، حیوانات ژن پیوندی ، optogenetics و electrophysiology برای کشف رفتار موش استفاده می‌کند . به عنوان مثال ، ما موش‌هایی را تولید کرده‌ایم که فاقد Oxt کارکردی ، همچنین موش‌هایی که پروتیین فلورسنت سبز را در نورون‌های Oxt بیان می‌کنند، در تلاش ما برای تعیین نقش‌های اساسی و غیر ضروری این هورمون ، وجود دارد . ما همچنین اولین ناک‌اوت مشروط ( Oxtr ) را ایجاد کردیم و از آن‌ها برای بیشتر دانستن نقش Oxt's در رفتار استفاده می‌کنیم . برای مثال ، ما نشان دادیم که Oxtr برای فشار درون سویه ضروری است ، اما به رسمیت شناختن اجتماعی نیست . استفاده از the در نورون‌های forebrain تحریکی ، باعث کاهش ترس می‌شود . inactivation of موجود در نورون‌های سروتونین در the agression را در مردان کاهش می‌دهد ، اما نه مونث ، و نه به رفتارهای اضطراب - مانند .
آخرین اثر ما ، نقش گیرنده ۱ b ( Avpr۱b ) را در مغز مورد بررسی قرار می‌دهد . این اثر عمدتا ً در ناحیه CA۲ در هیپوکامپ ، منطقه‌ای یافت می‌شود که innervation را از هسته AVP producing هیپوتالاموس دریافت می‌کند . ما Avpr۱b حذفی را برای غیر فعال کردن گیرنده انجام دادیم و مشاهده کردیم که این موش‌ها کاهش قابل‌توجهی در جامعه دارند ، اما نه شکارچی یا تدافعی ، پرخاشگری در مردان و زنان . آن‌ها همچنین کاهش قابل‌توجهی در تشخیص اجتماعی در مردان و زنان دارند . ما نشان دادیم که جایگزینی ویروس of در ناحیه CA۲ در هیپوکامپ موش در این موش‌های حذفی ، تجاوز را احیا می‌کند . علاوه بر این، the ( و Oxtr ) potentiation قابل‌توجهی از واکنش‌های عصبی برانگیزاننده در CA۲ را ممکن می‌سازد ، اما نه در ca۱ و یا در برش‌های از موش‌های knockout ( و Oxtr ، به ترتیب ) . اخیرا ً، ما نشان دادیم که تحریک optogenetic فیبرهای عصبی در درون CA۲ به شدت عمل اجتماعی را بهبود می‌بخشد ، اما حافظه اعتراضی ندارد . این انتشار vasopressin از فیبرها که در هسته paraventricular ایجاد می‌شود، حافظه اجتماعی را حداقل تا ۸۰ برابر طولانی می‌کند و توسط یک حریف Avpr۱b که بصورت محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، مهار می‌شود . به علاوه ، افزایش توسط تحریک در طول مرحله کسب حافظه تولید می‌شود و نه در طول فاز یادآوری .
مطالعات مختلف ما با موش‌ها و موش‌های حذفی و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد اکسی‌توسین و vasopressin در سایت ما ارایه شده‌است . امیدواریم اطلاعاتی را که در آنجا ارایه می‌کنیم ، از جمله پروتکل‌ها و انتشارات ، آموزنده و مفید بیابید .
واحد بر روی محاسبات عصبی و رفتار ( گروه histed )
خلاصه تحقیق
دیدن یک تصویر واحد یا شنیدن یک صدا ، فعالیت هزاران یا میلیون‌ها نورون در مغز ما را تغییر می‌دهد .
ما مطالعه می‌کنیم که چگونه مغز این الگوهای فعالیت را تفسیر می‌کند و از آن‌ها برای ایجاد اندیشه‌ها و اعمال استفاده می‌کند .
ما موش ، یک گونه مدل ژنتیکی با قشر مخ را مطالعه می‌کنیم و از سنجش روانی روانی روانی و روش‌های نوری و نوری مدرن استفاده می‌کنیم .
مارک اچ . histed ، مدیر ارشد موسسه ملی بهداشت تاجیکستان Investigator مشخصات را ثبت کرد
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :