مداخلات درمانی بر خلق و خلق اثر دارند . بنابراین , آن‌ها برای ارزیابی فرآیندهای علی در افراد مبتلا به افسردگی مهم هستند . ما از هر دو درمان دارویی و روانشناختی با هدف بهبود درمان افسردگی نوجوانان استفاده می‌کنیم . ما همچنین به پتانسیل درمان tms علاقه‌مند هستیم .
عصب‌شناسی و واحد درمانی جدید
بیماری‌های روانی به طور قابل‌توجهی بر سلامت عمومی تاثیر می‌گذارند و پیشرفت درمان متوقف شده‌است و این مشکل بهداشت عمومی را ترکیب می‌کند. در واقع , تحریک‌پذیری , یکی از شایع‌ترین دلایل وجود کودکان برای مراقبت از سلامت روان است , اما درمان‌های محدودی در دسترس است . با توجه به شیوع تحریک‌پذیری , تدوین مداخلات مبتنی بر مکانیسم ضروری است .
هدف علم اعصاب و درمان جدید , استفاده از علم اعصاب و درمان برای توسعه و تست مداخلات جدید اختلالات روانی جدی است . با توجه به تاثیر توسعه در آسیب‌شناسی روانی بعدی , ما تخصص خود را در مطالعات کودکان به کار می‌بریم . هدف از این پژوهش , استفاده از علم اعصاب برای شناسایی اهداف درمانی و توسعه درمان‌های نوین و مقیاس پذیر مبتنی بر توانایی انجام این اهداف است .
از یک مدل اعصاب انتقالی از تحریک‌پذیری استفاده می‌کند که فرآیندهای پاتوفیزیولوژیکی را به هم متصل می‌کند . این مدل از تحریک‌پذیری , از مطالعات تصویربرداری پدیدار می‌شود , نشان می‌دهد که مدارات پایه ناامیدی و پاسخ تهدید شامل اختلالات در نواحی مغزی هم پوشانی هستند . در حالی که این برنامه تحقیقی در حال حاضر تحریک‌پذیری کودکان و نوجوانان را هدف قرار می‌دهد, درس‌هایی که در این زمینه آموخته می‌شوند, مداخلات و رویکردهای تکمیلی انتقالی برای دیگر شرایط کودکان را مطلع خواهند کرد .
دفتر مدیر بالینی
کلیات
موسسه ملی بخش بهداشت روان , تحقیقات گسترده‌ای را در زمینه مکانیسم‌ها و درمان‌ها برای مجموعه‌ای از بیماری‌های روانی شامل اسکیزوفرنی , اختلالات عاطفی , اختلالات اضطرابی , اختلالات روانی و عاطفی دوران کودکی و همچنین مطالعات ژنتیک , درمان و تحقیقات پایه آزمایشگاهی انجام می‌دهد . حزب رنسانس اسلامی آزمایش‌ها بالینی را انجام می‌دهد که برای تسریع تبادل اطلاعات بین دانشمندان و پزشکان طراحی شده‌اند تا یافته‌های اولیه می‌توانند به سرعت از محیط آزمایشگاهی به درمان بیماران در بالین منتقل شوند . آزمایش‌های بالینی از اهمیت اولیه برای ماموریت تحقیقاتی گروه درمانی برخوردارند . بخش تحقیقات بالینی این برنامه شامل بازرسان بالینی و پی‌گیری بالینی , کارکنان متخصص بالینی , و افراد بیش از ده شعبه بالینی و بخش آزاد می‌باشد . در این مطالعه با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
وظیفه مدیر بالینی ( ocd ) این است که اطمینان حاصل کند که افراد شرکت‌کننده در پروتکل‌ها بیش‌ترین مراقبت بالینی کیفیت را دریافت می‌کنند . این کار با فعالیت‌های واحد حفاظت از سوژه‌های انسانی , هیات بازبینی سازمانی علوم اعصاب ترکیب‌شده , فعالیت‌های آموزشی و مشاوره روان‌پزشکی انجام می‌شود . مسئولیت‌های کلی اداره عبارتند از : نظارت بر مراقبت بالینی که برای افراد تحقیقاتی ما ارائه شده‌است , مدیریت فرآیند بازبینی پروتکل , مدیریت برنامه تضمین کیفیت , اختیار اعتبار پرسنل پزشکی , و تخصیص منابع مرکز بالینی ( cc ) .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :