شاخه رشد و رشد ( E & D )
شاخه رشد و رشد ( E & D ) در بخش توسعه و رشد عصبی ( SDAN ) به رهبری دکتر " دنیل Pine " ، دکتر الن Leibenluft ، واحد رشد مغز ( MBDU ) به رهبری دکتر "Argyris Stringaris " و " واحد درمان مغز " ( nnt ) به رهبری دکتر ملیسا Brotman هدایت شد .
این چهار گروه فرعی آزمایشگاهی در phenotypes بالینی خود با هم تفاوت دارند . SDAN بر اختلالات اضطراب و بازدارندگی رفتاری غلبه می‌کند ، که یک precursor بالینی اضطراب کودکان است . SDAN تحقیق بر روی مرزه‌ای بین اختلالات سلامتی ، sub ، و نسبتا ً شایع بیماری روانی شایع را انجام می‌دهد . SMDN بر روی عصبانیت مزمن و شدید متمرکز است ؛ در گرفتن دیدگاه بعدی از احساساتی که بخش به دنبال آن است، بخش به دنبال یادگیری تقلیدی از این مشکل مهم است . MBDU بر افسردگی جوانان تمرکز دارد و یک مشکل بزرگ سلامت عمومی است. MBDU فرآیندهای pathophysiological افسردگی را با تاکید بر مکانیزم‌های تحت درمان خود مورد بررسی قرار می‌دهد . nnt بر توسعه روش‌های نوین مبتنی بر مکانیسم برای زود رنجی ، اضطراب ، و شرایط مرتبط تمرکز می‌کند .
در حالی که این چهار گروه بر روی شرایط مختلف تمرکز دارند ، تحقیقات انجام‌شده توسط آن‌ها رابطه نزدیکی دارد . این نشان‌دهنده رابطه قوی بین اضطراب ، افسردگی و اختلالات روحی دیگر است . به عنوان مثال ، بسیاری از کودکان مبتلا به اختلالات اضطراب ، دچار اختلالات روحی می‌شوند و یا افسردگی و یا اختلالات روحی را در طول زمان ایجاد می‌کنند . همچنین شباهت‌های بسیاری در علل و درمان اختلالات روحی و اضطراب وجود دارد . در نتیجه ، هر دوی این آزمایشگاه‌ها از رویکردهای مشابه به تحقیقات خود استفاده می‌کنند و به هم‌کاری با تلاش‌های آن‌ها می‌پردازند .
این چهار گروه دیدگاهی از ماموریت تحقیقاتی خود و نزدیک شدن به بخش مراقبت بالینی دارند که بر درک چگونگی ارتباط مغز با مشکلات عاطفی کودکان به منظور یافتن درمان‌های بهتر برای این شرایط تمرکز دارند . این چهار گروه براساس شباهت‌های خود ، منابع خود را به منظور ارتقا بهره‌وری ، crosstalk علمی ، و وسعت mentorship در شعبه ترکیب می‌کنند . سازمان شعبه از رویکردهای مکمل پشتیبانی می‌کند و استفاده از روش‌های قابل‌مقایسه را از طریق نظارت بر آموزش کارکنان و رونده‌ای کنترل کیفیت اعمال‌شده بر syndromes مختلف بالینی تضمین می‌کند . دکتر پاین و Leibenluft به عنوان رئیس واحد مشترک کار می‌کنند و دکتر Stringaris و Brotman به همراه Drs. و Brotman به ایجاد اتفاق‌نظر بر روی خطوط واضح تعریف‌شده قدرت و ارزش‌های اصلی مشترک می‌پردازند . این مقادیر اهمیت تحقیقات لبه برش ، مراقبت‌های بالینی برجسته ، mentorship سطح بالا و استفاده موثر از منابع را به رسمیت می‌شناسند .
تحقیقات در شعبه سه حوزه را هدف قرار می‌دهد : ۱ ) اطلاعات پردازش مغز ( ۲ ) پردازش اطلاعات در کاره‌ای آزمایشگاهی برگرفته از علوم اعصاب و ج ) syndromes بالینی . در عمق ، ارزیابی هنری این پدیده یک ستون فقرات برای تحقیقات فراهم می‌کند که توسعه ، علوم اعصاب و آسیب‌شناسی روانی را ادغام می‌کند . این شاخه همچنین تاکید بسیار قوی بر مکانیزم‌های مربوط به مداخلات دارویی و دارویی دارد .
این شاخه ، بیماری‌های روانی را به عنوان ناشی از توسعه غیر عادی در مجموعه‌ای از مدارهای عصبی ، مورد بررسی قرار می‌دهد . این موضوع یک رویکرد تحقیقاتی منسجم را به ارمغان می‌آورد ، در حالی که پرداختن به نیاز به کار در یک حوزه مهم و غفلت از تحقیقات سلامت ذهنی است . اغلب بیماری‌های روانی مزمن در بزرگسالان پیامد فرآیندی هستند که در کودکان و نوجوانان ظهور می‌کنند . بنابراین ، درک محدود of ، حداقل تا حدی ، اثر اندکی بر روی pathophysiology بیماری روانی کودکان دارد . هدف اصلی در شاخه ، پر کردن این شکاف تحقیقاتی است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :