اسپکتروسکوپی رزونانس مغناطیسی مغناطیسی ( مک MRS )
طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی ( MRS ) یک ساختمان است که بر روی توسعه و پشتیبانی فنی تکنیک‌های طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ای ( in vivo ) با هدف تسهیل تحقیقات بالینی و اساسی با استفاده در محیط زنده ( in vivo ) تمرکز می‌کند .
تماس : جون شن ، دکترا
هسته مرکزی ( MEG )
magnetoencephalography ( MEG ) یک روش غیر تهاجمی مشابه با electroencephalography ( EEG ) از نظر اصول اولیه و تجزیه و تحلیل است، با این حال ، MEG شامل نشستن بر روی یک صندلی یا دراز کشیدن روی یک تخت‌خواب است در حالی که سر شما در داخل یک وسیله کلاهخود به شکل کلاه‌خود قرار دارد که حاوی سنسورهای میدان مغناطیسی است.
آشنا : آلیسون Nugent ، دکترا
Microarray هسته
ساختمان مرکزی Microarray تحت هدایت دکتر عبدل Elkahloun ( NBGRI ) . هسته مرکزی یک هم‌کاری بین NHGRI ( موسسه رهبری ) ، NIMH و NINDS است .
تماس : لی Eiden ، دکترا
خدمات Phenotyping و رفتاری
سرویس neurodevelopmental رفتاری و رفتاری ارزیابی‌های رشدی و رفتاری را در افراد با انواع مشکلات neurodevelopmental انجام می‌دهد که بر روی کودکان و افراد تمام سنین با اختلالات شناختی یا اجتماعی قابل‌توجه تمرکز دارد . هدف از این خدمات ارایه phenotyping رفتاری برای تاریخ طبیعی و مطالعات درمانی اختلالات طیف اوتیسم و اختلالات ژنتیکی مرتبط با معلولیت ذهنی و کمک به توسعه معیار برای این شرایط است .
واژه‌های کلیدی: آدری thurm ، Ph . د
ساختمان تصویر برداری neurophysiology
شیوه تصویرسازی neurophysiology ( ۷ - ۷ ) magnet عمودی عمودی (Facility ) یکی از چندین scanners در جهان است که به تصویربرداری کارکردی در مغز primate هشدار داده شده‌است . این امکانات با هم‌کاری مشترک موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، موسسه ملی چشم ( NEI ) و موسسه ملی اختلالات عصبی ( NINDS ) امکان پذیر شد .
تماس : دیوید لیوپولد ، دکترا
۲ . ۲ به سرویس مشاوره مراجعه کنید.
این سرویس شامل عملکرد شناختی و احساسی بیماران از طریق ادغام تاریخ بیمار با نتایج از آزمون‌های روانشناسی هنجاری تحت نظارت فردی ( از توجه ، حافظه ، زبان ، IQ ، عملکرد اجرایی ، حالت و شخصیت ) ارزیابی می‌شود . بیماران اچ آی اچ را می‌توان به ارزیابی‌های روان‌پزشکی عصبی برای اهداف بالینی ( مربوط به ثبت‌نام آن‌ها در یک مطالعه NIH ) و / یا به عنوان بخشی از تحقیقات مبتنی بر پروتکل ارجاع داد . ( ارزیابی‌های تحقیق نیازمند پیش تاییدیه پروتکل هستند ) هدف این خدمات مشاوره کمک به محققان و متخصص بالینی با تشخیص رفتاری ، تشخیص بیمار ، تعیین پیشرفت بیماری ، برنامه‌ریزی درمان و ارزیابی اثرات درمان است . Evaluations تحت عنوان روان شناسان دارای مجوز تکمیل می‌شوند ، می‌توانند کوتاه ( به عنوان مثال ، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ) یا تا پنج ساعت بسته به پیچیدگی سوال مراجعه و یا در مرکز درمان بیماران سرپایی یا در کنار بس‌تر بیمار تکمیل شوند .
تماس : جوزف اسنو ، دکترا
واحد Neuromodulation noninvasive ( nnu )
سرویس Neuromodulation noninvasive بر توسعه ابزار novel noninvasive novel ، همراه با اندازه‌گیری مغز از طریق neurophysiology و تصویربرداری عصبی ، برای اندازه‌گیری و تعدیل plasticity عصبی برای مطالعه و درمان اختلالات neuropsychiatric تمرکز می‌کند . ما در ابزارهای neuromodulation برای حمایت از سایر محققان NIH و extramural ، تخصص داریم ، و ما پروژه‌های تحقیقاتی متمرکز بر توسعه فن‌آوری‌های neuromodulation برای بهبود کارایی و امنیت آن‌ها را انجام می‌دهیم .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :