انتقال‌دهنده‌های عصبی انتقال‌دهنده‌های فعال ثانویه هستند . با اتصال یون‌های na + به پایین شیب الکتروشیمیایی آن‌ها می‌توانند سوبستراهای خاص خود را در برابر مانع انرژی در سلول انتقال دهند . علاوه بر عملکرد حمل و نقل , برخی از این حمل‌کننده‌های ترکیبی نیز بعنوان کانال‌های انتخابی آنیون عمل می‌کنند . با استفاده از روش‌های الکتروفیزیولوژی , بیولوژی سلولی , مولکولی و بیوشیمیایی در ترکیب با مدل‌های حیوانی تراریخته , آزمایشگاه ما به بررسی روابط ساختار - عملکرد , فارماکولوژی , مقررات سلولی و تعاملات مولکولی اعضای خانواده و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازد .
این خانواده شامل پنج زیرمجموعه از انتقال‌دهنده‌های عصبی برانگیزاننده هستند که شامل انتقال‌دهنده‌های عصبی وابسته به سدیم برای دوپامین , سروتونین و نورآدرنالین هستند که به عنوان انتقال‌دهنده غذایی بیوژنیک شناخته می‌شوند . این دو خانواده انتقال‌دهنده عصبی در تعدادی از بیماری‌های عصبی شامل بیماری پارکینسون , اختلالات خلقی اولیه , اعتیاد به مواد مخدر , اسکیزوفرنی , اختلال وسواس بی‌اختیاری ( ocd ) و اختلال کاستی توجه / بیش‌فعالی نقش داشته‌اند .
علاوه بر این , انتقال‌دهنده‌های عصبی یک آمین به عنوان اهداف اولیه داروهای ضد افسردگی شناخته می‌شوند که به عنوان بازدارنده‌های بازجذب شناخته می‌شوند . بنابراین , هدف ما درک عملکرد و تنظیم این انتقال‌دهنده‌های عصبی چند منظوره در نهایت با هدف بهبود پیش‌گیری , تشخیص و درمان بیماری‌های روانی مرتبط است .
خدمات پشتیبانی تحقیق
خدمات پشتیبانی تحقیقاتی , مشاوره علمی , تکنولوژی‌ها و رویکردها , و سایر منابع را برای محققان داخل و خارج از پروژه ارائه می‌کنند . این خدمات تخصصی به ایجاد یک محیط بهینه برای انجام تحقیقات سلامت روان و تسریع اکتشافات کمک می‌کنند .
هسته mri کارکردی ( fmri )
زمینه و هدف : در این مطالعه , یک مطالعه مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شد . این برنامه در ماه مارس سال ۲۰۱۰ توسط موسسه ملی بهداشت روانی و موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی آغاز شد . عملکرد آن به عنوان منبعی است که توسط آن همه موسسات nih ( fmri ) برای درک بیشتر عملکرد و فیزیولوژی مغز بیمار و بیمار عمل می‌کنند .
آشنای : پیتر والش
هسته مجموعه مغز انسان
هدف از این تحقیق جمع‌آوری بافت مغز و مو و نمونه‌های خون از افراد فوت‌شده تا یادگیری بیشتر در مورد سیستم عصبی و اختلالات روانی است . بافت مغز پس از مرگ از افراد مبتلا به اسکیزوفرنی , اختلالات اضطرابی , خودکشی , اختلال دو قطبی , افسردگی , اختلال دوقطبی , افسردگی , الکل , هروئین و انواع اختلالات عصبی و همچنین افراد بدون سابقه بیماری‌های عصبی و عصبی جمع‌آوری می‌شود .
تماس : باربارا کی . chem .
تیم یادگیری ماشین
هدف تیم یادگیری ماشین , حمایت از محققان در برنامه‌های تحقیقاتی در زمینه علوم اعصاب شناختی و شناختی با استفاده از رویکردهای یادگیری ماشین است . ما این کار را با مشورت با محققان انفرادی انجام می‌دهیم و آن‌ها را در استفاده از ابزارها و روش‌های مناسب راهنمایی می‌کنیم , یا با در نظر گرفتن فرآیند تحلیل خودمان , اگر این بهتر است . به موازات آن , ما روش‌های جدیدی را توسعه می‌دهیم و رویکردهای تحلیلی را توسعه می‌دهیم که توسط نیازهای محققان یا به وسیله احتمالات عملی حاصل از پیشرفت‌ها در این زمینه ایجاد شده‌است .
تماس : سانفرانسیسکو پریرا
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :