بخش توسعه و رشد عصبی عاطفی ( SDAN )
اضطراب و افسردگی شرایط جدی در کودکانی هستند که خطر افزایش اضطراب و یا افسردگی بعد را در بزرگسالی به همراه دارند . بخش توسعه و رشد عاطفی ( SDAN ) به دنبال درک چگونگی تفاوت پردازش اطلاعات در مغز در میان کودکان ، نوجوانان و بزرگسالانی است که در طول عمر افسردگی و یا افسردگی در طول عمر و در مقایسه با داوطلبان سالم افسردگی دارند . SDAN از این اطلاعات برای توسعه درمان‌های بهتر برای این شرایط استفاده می‌کند .
در دهه گذشته ، مدار مغزی که نقش عمده‌ای را در ترس و احساسات بازی می‌کند به چندین ساختار مختلف مغزی مرتبط شده‌است . کار بخش درک چگونگی ارتباط این مدار با اختلال و بازیابی از اضطراب و افسردگی است .
برخی از جوانان با اختلالات اضطراب مانند بزرگسالان به بروز چنین اختلالاتی ادامه می‌دهند ؛ برخی دیگر دچار اختلالات روحی می‌شوند ؛ و برخی دیگر آسیب‌شناسی روانی مانند بزرگسالان نیستند . مهم است که بدانید چگونه مدارات مغز در این پیامدها نقش بازی می‌کنند . به همین دلیل ، خط دوم تحقیقات همچنین به دنبال درک چگونگی تغییرات مدار و عملکرد آن در طول زمان در معرض خطر توسعه این شرایط است .
SDAN از تصویرسازی تشدید مغناطیسی شیمی استفاده می‌کند تا مدار مغز تغییر یافته در آن‌ها را با اضطراب اجتماعی ، اضطراب محض و behaviorally مهار کند تا به توسعه درمان و پیش‌بینی نتیجه در اختلالات اضطرابی کودکان اطلاع دهد .
بخش مربوط به ترس و اضطراب
توقف / بازی
مونیک ارنست و کریستین Grillon
مونیک ارنست و کریستین Grillon
بخش on ترس و اضطراب از ابزارهای of ، علوم اعصاب شناختی ، psychopharmacology ، تصویربرداری عصبی و خانواده برای تحقیق در مورد the ترس و اضطراب و اختلال عملکرد آن‌ها در اختلالات اضطراب استفاده می‌کند . اختلالات اضطراب شایع‌ترین اختلالات روانی در جامعه با هزینه برآورد شده در ایالات‌متحده بیش از ۵۰ میلیارد دلار در سال است . درمان‌های فعلی با تاثیر محدود و اثرات جانبی ناخواسته مختل می‌شوند . موانع بر سر راه توسعه درمان‌های بهتر ، فقدان مارکرهای pathophysiological ، طبقه‌بندی رضایت‌بخش به خاطر مرزه‌ای غیر دقیق بین subtypes اضطراب و comorbidity ، و کارآیی بالینی ضعیف کاندیدا anxiolytics از طریق تحقیقات اولیه در حیوانات کشف شد . هدف نهایی پژوهش ما روشن کردن پایه‌های روان‌شناختی و neurobiological حالات عادی و pathologic به منظور اطلاع‌رسانی به the ، درمان و طبقه‌بندی اختلالات اضطراب است . تحقیقات ما بر شناسایی مکانیزم‌های روانشناسی و عصبی زیربنایی ، واکنش phasic به یک تهدید قریب‌الوقوع ، و اضطراب ، نگرانی و نگرانی از آسیب احتمالی تمرکز دارد . ما تلاش می‌کنیم درک کنیم که چگونه ترس و اضطراب بیان می‌شوند و چگونه این کشورها در تعامل با فرایندهای شناختی دخالت می‌کنند تا رفتارهای هدایت‌شده هدف را تغییر دهند .
آزمایشگاه neurobiology مولکولی و سلولی ( LMCN )
تصویر lmcn - کارکنان
انتقال‌دهنده‌های عصبی مثل دوپامین و گلوتامات پس از رهایی ، عمدتا ً از طریق اعمال انتقال‌دهنده‌های عصبی، از شکاف سیناپسی جدا می‌شوند . این پروتئین‌های کامل غشا ، به انتقال‌دهنده‌های عصبی که از هر دو محل سیناپسی و هم سیناپسی آزاد می‌شوند ، عمل می‌کنند. این فرآیند جذب نه تنها برای اتمام of ضروری نیست بلکه برای برقراری مجدد سطوح درون سلولی انتقال‌دهنده‌های عصبی به منظور انتشار بعدی عمل می‌کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :