رسیدن پروژه به تجربه کاهش وزن برای افراد با بیماری روانی جدی
۱۸ مارس ۲۰۱۳
NIMH grantee ، دکتر گیل Daumit در مورد پروژه رسیدن به محاکمه کاهش وزن گفت و گو می‌کند .
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
دکتر گیل Daumit : این طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین کارآزمایی کنترل‌شده تصادفی با شرکت کنندگان از بیماری‌های حاد ذهنی است که تا به حال انجام شده‌است .
ما می‌دانیم که این جمعیت دارای خطر بالای مرگ و میر زود هنگام - سه برابر بیشتر از کل جمعیت است . و در حدود هشتاد درصد اضافه‌وزن دارند یا چاق هستند . آن‌ها واقعا ً به برنامه‌های کاهش وزن نیاز دارند .
یک مساله باید با داروهای روان گردان صورت بگیرد که آن‌ها مصرف می‌کنند - که آن‌ها باید برای سلامت کلی خود استفاده کنند . اما بسیاری از این عوامل باعث افزایش وزن از طریق افزایش اشتها و مکانیزم‌های دیگر می‌شوند .
بتی Laney : من غذا را آشپزی می‌کنم . سفارش غذا می‌کنم . من قطعا ً از کنترل‌های بخش دقیق استفاده می‌کنم . ما از غذاهای چربی کمتری استفاده می‌کنیم ، من سعی می‌کنم مشتری‌ها را به طور منظم روزانه به غذاهای چربی کم ، غذاهای کم‌کالری و نحوه آماده کردن غذاها معرفی کنم ، چه چیزی برای شما بهتر است . من آن‌ها را به چیزهای دیگر معرفی می‌کنم ، آن‌ها ممکن است این کار را نکنند و یا ممکن است قبلا ً امتحان نکرده باشند .
دکتر گیل Daumit : ما دریافتیم که کاهش وزن قابل‌توجهی در گروه‌های مداخله در مقایسه با گروه‌های کنترل - هفت پوند - که واقعا ً با کاهش دیگر آزمایش‌ها کاهش وزن در جمعیت عمومی سازگار است ، داشتیم .
جف ریچاردسون : صادقانه بگویم ، مردم فکر نمی‌کنند که افرادی که بیماری روانی دارند می‌توانند موفق باشند . و من فکر می‌کنم این مطالعه واقعا ً از این حمایت می‌کند که چگونه افراد موفق و چگونه حالات فردی بهبود پیدا می‌کنند . و نتایج ناامید کننده بودند و برای بسیاری از مردم اینجا در Mosiac قدرت داشتند .
دکتر گیل Daumit : تغییراتی که ما اندازه‌گیری کردیم وزن بود و ما شاهد تغییر سلامت فیزیکی بودیم ، اما ما شاهد بودیم که شرکت کنندگان احساس بهتری نسبت به خود دارند . ما یک زوج داشتیم که راه افتادند و گواهی‌نامه مربی ورزش را دریافت کردند و اکنون پس از پایان مطالعات ، در برنامه‌های روز روانی خود رهبران را تمرین می‌کنند .
قبل از این ما واقعا ً مطمئن نبودیم که این کار شدنی است و حالا که می‌توانیم انجام دهیم باید بفهمیم چطور آن را گسترش دهیم .
دکتر Maura " از تحقیقات scopolamine
۴ فوریه ۲۰۱۳
دکتر Maura furey در جستجوی یک اقدام سریع ضد افسردگی است .
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
furey : دلیل اینکه ما در مورد این یافته‌ها هیجان‌زده هستیم این است که چیزی که به ما می‌گوید این است که قبل از این که به کسی درمان کنیم ، شاخص‌هایی در نحوه واکنش مغز به چیزهای اطراف … شما می‌دانید … همه چیز در محیط مردم که اساسا ً منعکس‌کننده پتانسیل آن‌ها برای واکنش به درمان است . بنابراین ما قادر بودیم از این روش تصویربرداری کارکردی استفاده کنیم و به روش‌هایی نگاه کنیم که مغز بیمارانی که از اختلالات روحی و یا به خصوص اختلال افسردگی اساسی رنج می‌برند ، روش‌های مختلفی را نشان می‌دهند که آن‌ها به انواع خاصی از اطلاعات در تصاویر پاسخ می‌دهند . بنابراین ، ما تصاویر احساسی افراد را نشان می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم که به جنبه‌های مختلف آن توجه کنند و بویژه وقتی به احساسات توجه می‌کنند ، می‌توانیم الگوهای فعالیتی را در مغز ببینیم که به ما می‌گویند چه کسی خواهد بود و یا حداقل به این داروی خاص که با آن کار می‌کنیم واکنش نشان نخواهد داد .
furey : شما می‌دانید ، من علاقه‌مند به نگاه کردن به این موضوع بودم که چگونه scopolamine به حافظه و توجه مردم مبتلا شده از اختلالات روحی رنج می‌برد - افرادی که در تمام مدت از مشکلات و مشکلات حافظه شکایت دارند . و scopolamine بر سیستم به نام سیستم cholinergic تاثیر می‌گذارد که به صورت متمرکز در حافظه و عملکرد مورد توجه قرار می‌گیرد و نشان‌داده شده‌است ، چند دهه قبل که سیستم cholinergic بیش فعال است در افرادی که از اختلالات روحی رنج می‌برند . پس این یک مفهوم بسیار ساده است که ، خوب ، اگر آن گیرنده‌های بیش فعال را که حافظه و توجه را بهبود می‌بخشد را مسدود کنیم . و نه تنها مردم بهتر شدند ، آن‌ها اساسا ً یک شبه یا حداقل دو روز بهتر شدند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :