قلدری کردن تاثیرات روانی در Into
۱۱ آوریل ۲۰۱۳
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
[ موسیقی intro ]
کوپلند : آشکار است که رفتار bullying از ابتدای زمان ادامه داشته‌است . ما می‌توانیم آن را در فرهنگ‌های دیگر و قطعا ً در گروهه‌ای حیوانات مشاهده کنیم . تحقیقات در مورد آن واقعا ً در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد . سه پسر در نروژ بودند که خودکشی کردند و هر کدام از آن‌ها اشاره کردند که نوعی از قلدری است که در مدرسه تجربه کرده‌اند و علاقه زیادی ایجاد کرده‌اند ، یک مطالعه ملی در نروژ ، و این به نوعی ادامه دارد . جایی که مطالعه ما به گونه‌ای مناسب است ، گروهی از کودکان را داریم که برای دو دهه از آن پیروی کردیم تا بتوانیم به نحوه انجام آن‌ها به عنوان افراد بزرگ‌سال نگاه کنیم . براساس مصاحبه‌هایی که با کودکان خود انجام دادیم ، در سنین ۹ تا ۱۶ سال ، ما قادر بودیم آن‌ها را نه تنها به عنوان قربانی ، bullies ، قلدری و قربانیان دسته‌بندی کنیم و نه . و بعد ما آن‌ها را تا بزرگسالی در سنین ۱۹ ، ۲۱ ، و ۲۵ سالگی دنبال کردیم تا به عملکرد عاطفی / رفتاری آن‌ها نگاه کنیم . و چیزی که ما دیدیم این است که قربانیان پاک ، میزان اضطراب و اضطراب را افزایش داده‌اند ، چیزهایی مانند agoraphobia ، اختلال اضطراب ، و اضطراب عمومی . به نظر می‌رسید که قربانی و زورگو ، از همه بدتر هستند . آن‌ها در حدود پنج برابر خطر افسردگی و پنج برابر خطر خودکشی و رفتار و نیز خطرات برای برخی از اختلالات اضطراب داشتند . افراد قلدر هیچ گونه مشکل احساسی در بزرگسالی نداشتند ، اما هنوز برخی مشکلات رفتاری داشتند ، که نشان می‌داد آن‌ها هنوز هم ممکن است در برخی از موارد bullying - شاید در محل کار یا خانه و یا در جاه‌ای دیگر درگیر باشند .
Sarampote : یکی از چیزهایی که ما در مورد کودکانی که قلدر هستند می‌دانیم که خطر بزرگی برای افسردگی و اضطراب دارند . آن‌ها ممکن است بیشتر غمگین و تنها باشند ، اعتماد به نفس پایینی داشته باشند، مشکلاتی با خواب آشوبگر ، خوردن disruptive داشته باشند . آن‌ها ممکن است مشکلاتی داشته باشند، از دست دادن لذت ، لذت بردن ، درگیر شدن در فعالیت‌هایی که زمانی فکر می‌کردند سرگرم‌کننده بود . ما می‌دانیم که آن‌ها می‌توانند پیامدهای فیزیکی داشته باشند . کودکانی که مورد خشونت قرار گرفته‌اند ، تمام انواع علائم روان‌تنی را گزارش می‌دهند . آن‌ها ممکن است سردرد و درد شکم بیشتری را گزارش دهند . و در حقیقت یک بدنه جالب ادبیات وجود دارد که توسط NIMH پشتیبانی می‌شود ، که نشان می‌دهد عملکرد سیستم ایمنی تحت‌تاثیر victimization و آسیب همسالان قرار می‌گیرد ، به طوری که ممکن است پیامدهای حقیقی فیزیکی و عملکرد سیستم ایمنی بر روی همه چیز تاثیر بگذارد نه تنها توانایی شما برای مقابله با سرماخوردگی و مقابله با ویروس‌ها و چیزها - آن هم چنین می‌تواند بر رشد شناختی و رشد عاطفی شما تاثیر بگذارد . همه نوع نتایج دانشگاهی وجود دارد . کودکانی که مورد خشونت قرار می‌گیرند ، ممکن است از مدرسه اجتناب کنند ، ممکن است در مدرسه ضعیف عمل کنند ، آن‌ها بیشتر از مدرسه فرار می‌کنند و اغلب اوقات خود را رها می‌کنند .
کوپلند : بسیاری از این ها در مورد بالا بردن آگاهی هستند که خشونت یک مراسم بی‌ضرر برای عبور نیست . این چیزی است که فکر می‌کنم مردم کم‌کم درک می‌کنند . من فکر می‌کنم ما هنوز هم به نوعی به آن نگاه می‌کنیم ، چیزی که به نوعی بد است ، اما شاید کمی بد . بخشی از آنچه که از این تحقیق یاد می‌گیریم این است که این کودکان ، قربانیان و قربانی / قربانیان ، یک دهه پس از اینکه خشونت متوقف‌شده ، دچار مشکل شده‌اند .
Sarampote : اداره خدمات بهداشت و خدمات بهداشت روانی ، در واقع ثبت برنامه‌های پیش‌گیری است که برای مدارس و سیاست گزاران در دسترس هستند که شامل منابع آنلاین در مورد جلوگیری از تهدید هستند . پس این یک منبع است . همچنین یک منبع عالی که توسط اداره بهداشت و خدمات انسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد www.stopbullying.gov است که یک منبع عالی برای والدین ، برای معلمان ، تشخیص آنچه که گردن‌کلفتی ، نشانه‌های قلدری ، اثرات ، و آنچه می‌تواند انجام دهد تا از خود زورگویی و اثرات طولانی‌مدت آن جلوگیری کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :