افرادی که برای توسعه anorexia nervosa آسیب‌پذیر هستند : وقتی که آن‌ها در اولین رژیم غذایی قرار می‌گیرند ، آن‌ها را آرام می‌کنند . بنابراین ، در اصل ، آن‌ها بسیار آشفته و نگران و ناراحت هستند . و از کمبود مواد غذایی که آن‌ها را آرام می‌کند ، اجتناب کنید . و بنابراین در طول زندگی شان ، چیزی که آن‌ها باید واقعا ً مراقب باشند این است که زمانی که آن‌ها از طریق دوره‌های استرس به دام می‌افتند ، دوباره به تله گیر می‌افتند ، چون به آن‌ها غذا می‌دهد - مانند یک داروی آرام‌بخش و این ریسک بالای آن‌ها برای بازگشت است .
فهمیدن دلیل اینکه چه چیزی باعث ایجاد محدودیت غذایی برای آن‌ها می‌شود یک معدن طلا است وقتی که به درک anorexia nervosa می‌رسد . سومین چیز : درمان رفتاری شناختی برای bulimia nervosa و اختلال در خوردن پرخوری موثر است . هیچ دارویی در درمان of nervosa - تنها داروی تایید شده FDA برای bulimia nervosa داروی fluoxetine یا Prozac تجویز نشده است . هیچ نوع داروی دیگری برای درمان اختلالات خوردن وجود ندارد . و ، به نوبه خود ، به این دلیل است که ما زیست‌شناسی اساسی این بیماری را درک می‌کنیم . خوشبختانه با انجام این تحقیقات ژنتیکی ، ممکن است بتوانیم برخی مسیرهای جدید را کشف کنیم که به ما کمک می‌کند تا اختلال of ، bulimia ، و پرخوری را درک کنیم و در نهایت منجر به اهداف دارویی جدید شود . دارو می‌تواند و در درمان اختلالات خوردن پرخوری و می‌گساری در کوتاه‌مدت نقش داشته باشد . این می‌تواند منجر به اثرات بلند مدت از چیزی شود که ما تاکنون می‌دانیم . به نظر می‌رسد که روان‌درمانی به افراد این ابزار را می‌دهد تا بتوانند رفتار خود را در طولانی‌مدت تحت کنترل داشته باشند . و در نهایت افراد مبتلا به اختلالات خوردن می‌توانند بعد از بازیابی رشد کنند .
NIMH گپ در توئیتر درباره اختلالات خوردن
۲۱ فوریه ۲۰۱۰ * به‌هنگام‌سازی علمی
اختلالات ChatEating NIMH در تویی‌تر تمایز قایل نمی‌شوند . این بیماری‌های جدی ممکن است شما را بدون توجه به جنسیت ، نژاد ، قومیت ، وضعیت اجتماعی - اقتصادی و یا اندازه تحت‌تاثیر قرار دهند .
در حالی که بسیاری از مردم در مورد چیزی که می‌خورند و یا نگران این هستند که چطور به نظر می‌رسند ، و اختلالات خوردن با extremes مشخص می‌شوند . خوردن مقادیر بسیار کوچک غذا و یا پرخوری به شدت ممکن است نشانه‌هایی از اختلال تغذیه باشد . اضطراب شدید و یا نگرانی در مورد وزن و یا شکل بدن ممکن است یک اختلال تغذیه را نشان دهد .
موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) در به رسمیت شناختن این هفته در حال میزبانی وب سایت توئیتر درباره اختلالات تغذیه‌ای است . لطفا ً روز جمعه ، ۲۸ فوریه ۲۰۱۴ ، از ساعت ۳ تا ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی به ما ملحق شوید . دکتر چاوز در دست خواهد بود تا درباره موضوع صحبت کرده و به سوالات شما پاسخ دهد . لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای دنبال کردن و مشارکت در گپ زدن در تویی‌تر استفاده کنید .
برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است برای دیدن مکالمه در زمان واقعی به # NIMHchats وارد شوید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
NICHD / NIMH Podcast در مورد خشونت جوانان
۳۱ ژانویه ۲۰۱۰ * به‌هنگام‌سازی علمی
" دختران با کلمات سر و کار دارند در حالی که پسران با مشت حرف می‌زنند ، نه درست است! خشونت جوانان یک مشکل فراگیر است که بسیاری از اشکال مانند cyberbullying و تجاوز را در بر می‌گیرد . این می‌تواند در هر جایی و هر کسی اتفاق بیفتد .
چالش‌های خود را در مورد موضوع خشونت جوانان با گوش دادن به آخرین قسط از دیدگاه‌های تحقیقاتی ، یک مجموعه پادکست از موسسه ملی بهداشت کودکان Eunice کندی شریور ( NICHD ) به چالش بکشید .
مهمان‌ها در مورد انواع خشونت ، عوامل خطر زیست‌محیطی و بیولوژیکی ، ویژگی‌های مداخلات موثر ، و نکاتی برای والدین و مراقبان برای کمک به پیش‌گیری یا توقف خشونت جوانان بحث و گفتگو می‌کنند .
مهمان‌ها شامل :
دکتر والری Maholmes ، رئیس شاخه بیماری‌های وابسته و بیماری کودکان NICHD
دکتر Layla Esposito ، مدیر برنامه در اداره توسعه و رفتار کودکان s
دکتر جیمز بلر ، رئیس واحد پرورش علم اعصاب شناختی در موسسه ملی بهداشت روانی
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :