اینها " slings و پیکان " در مورد ثروت ظالمانه , مانند شوخی کردن یا رژیم گرفتن رژیم هستند - - چیزهایی که با کمک زیست‌محیطی میانجی گری می‌شوند و ممکن است در واقع توانایی فعال کردن برخی از این ریسک ژنتیکی را داشته باشند . و بعد چهارم چهارم عوامل حفاظت از محیط‌زیست است . در اینجا ما موارد زیر را در بر می‌گیریم : 1 . وعده‌های خانوادگی - - چون بسیاری از اطلاعات مربوط به وعده‌های غذایی خانواده در برابر کل مجموعه نتایج نامطلوب وجود دارد . 2 . شیردهی به این دلیل که شیردهی برای تغذیه فقط در مورد همه چیز خوب است , و در اینجا , 3 . این یک مربی است که بر قدرت و آنچه که بدن شما می‌تواند انجام دهد به جای یک نوع " لاغر شدن برای برد " تاکید دارد . هر کسی الگوی متفاوتی از ریسک ژنتیکی , حفاظت ژنتیکی , ریسک محیطی و چهار ربع حفاظت از محیط‌زیست دارد . چیزی که اهمیت دارد تنها توازن نسبی این چهار ربع نیست بلکه زمانبندی است . برخی از این موارد ممکن است - - شما ممکن است بیشتر یا کم‌تر نسبت به فعالیت زیست‌محیطی , مثلا در طول بلوغ و یا در طول یائسگی , آسیب بیشتری داشته باشید - به طوری که هر چهار ربع , کل قطعه زمان‌بندی را کاهش می‌دهد . و اگر بتوانید آن را به این چهار ربع تقسیم کنید , اغلب افراد می‌توانند با پیچیدگی بیشتری احساس راحتی بیشتری بکنند . اما نکته دیگر که باید به آن‌ها بگویید این است که ما هنوز هیچ کاری در مورد ژن‌ها انجام نمی‌دهیم . تنها چیزی که می‌توانیم کاری بکنیم این است که این دو محیط هستند . ما می‌توانیم سعی کنیم توهین‌های محیطی را کاهش داده و the محیطی را افزایش دهیم .
اختلالات خوردن یا افسانه # 9 : خوردن اختلالات برای زندگی
25 فوریه 2014
در این نهم در یک سری از ویدیوها نه افسانه در مورد اختلالات خوردن , سینتیا مک Bulik , دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی , توضیح می‌دهد که اختلالات خوردن در حال درمان هستند . این ویدیو از سخنرانی , " تغذیه از اختلالات روحی ": جایگزینی افسانه با واقعیت‌ها " در روز 7 فوریه 2014 در Meeting , MD. , در Alliance , MD. , ارائه شد .
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
[ موسیقی intro ]
> > Bulik : پس افسانه نهم این است که خوردن اختلالات برای زندگی است . و این کمی پیچیده می‌شود , چرا که برخی افراد ترجیح می‌دهند , و این یک ترجیح بیمار است , تا بگوید که آن‌ها برای همیشه در حال بازیابی هستند , تا آن‌ها را در مورد سر خوردن و دوباره relapsing نگاه دارند . و من …
فکر کردن واقعا مهم است که اعتبار بیمار را معتبر و معتبر بدانیم . اما داده‌ها نشان می‌دهند که اختلالات خوردن برای زندگی نیستند - بنابراین اختلالات خوردن , قابل‌درمان هستند . بازیابی می‌تواند و انجام دهد
در هر سنی اتفاق می‌افتد . برای anorexia nervosa , توان‌بخشی تغذیه‌ای و احیای وزن ضروری هستند اما تنها اولین گام در درمان است. من می‌دانم که ما برخی از طرفداران درمان خانوادگی مستقر در این اتاق را داریم . چه مداخله شما از طریق درمان خانوادگی یا از طریق تغذیه دوباره بیمار باشد , تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا بر روی یک بیمار تمرکز کنید چون مغزشان کار می‌کند . شما می‌توانید بسیاری از روان‌درمانی را انجام دهید و به هیچ جا برسید . شما فقط چرخ‌های خود را در گل می‌چرخانید چون مغز آن‌ها به سادگی نیست .
کار می‌کند . من اینجا کمی دورتر می‌روم , چون قبلا آن را گفته‌ام و می‌خواهم مطمئن شوم که این کار را انجام می‌دهم . می‌خواهم به خطر اولین رژیم غذایی برگردم . دلیل این که این کار خطرناک است این است که همه ما به تعادل انرژی منفی و یا عدم تغذیه کافی غذا - - به طور متفاوت - پاسخ می‌دهیم . بیشتر ماها وقتی که گرسنه هستیم یه تجربه واقعا aversive رو پیدا می‌کنیم . ممکن است عصبانی شوید , ممکن است سردرد داشته باشید , شروع به جستجوی غذا کرده و به اطراف نگاه کنید .
غذا , شما ممکن است در تصمیم‌گیری مشکل داشته باشید چون شما آنقدر گرسنه هستید که می‌دانید چه چیزی بخورید - این کار خوشایند نیست .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :