و این فقط یک تصویر سرگرم‌کننده است . هر بار این چیزها فقط به من می‌رسند . این نوعی پیتزای سبک کلاسیک است . این جده بزرگ من است . استعدادهای بسیاری داشت . او دامن فراوانی داشت . او کتاب‌های زیادی برای من خواند . و بعد این عکس‌ها را می‌بینم که مادربزرگ و مادربزرگ را بلند می‌کند . و عنوان یکی از این ها این بود که " آیا می‌خواهید به این شکل نگاه کنید ? " و فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که چگونه انتظارات مادربزرگ در طول زمان تغییر کرده‌است .
افسانه اختلالات خوردن افسانه # ۱ : اختلالات خوردن بی‌خطر هستند
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
افسانه # ۱ : اختلالات خوردن بی‌خطر هستند
سینتیا مک کونل , از دانشگاه کارولینای شمالی , در این ششمین مجموعه از ویدئوها دارای ۹ اسطوره درباره اختلالات خوردن است . این ویدئو از یک سخنرانی , " اصول غذا خوردن : جایگزین کردن اساطیر با واقعیت‌های " , که در پیمان اتحاد جماهیر شوروی برای گردهمایی در فصل زمستان , فوریه , دی .
به یوتیوب نگاه کنید .
رونوشت
[ موسیقی آشنایی ]
پس افسانه دیگری که ما باید درست کنیم این است که اختلالات خوردن به نوعی بی‌اهمیت یا بی‌خطر هستند . آن‌ها نیستند . و این یک اسلاید از مقاله‌ای است که ما تازه منتشر کرده‌ایم و به تلاش‌های انتحاری در سوئد در میان انواع فنوتیپ‌های اختلال‌های تغذیه‌ای نگاه می‌کنیم . بنابراین , در سمت راست , این جمعیتی است که اختلال خوردن ندارند . بنابراین میزان تلاش برای خودکشی کم‌تر از 3 / 4 درصد است . اما اگر به درون تخته فیبر و بی‌اشتهایی روانی و در برخی نقاط زندگی خود نگاه کنید , افراد دارای بی‌اشتهایی و جوع هستند . و اینها همگی قابل‌توجه هستند . جوع کن . اختلال خوردن و اختلال پاک‌سازی . بنابراین در سراسر هییت مدیره, ما شاهد ریسک بالای خودکشی در افراد مبتلا به اختلالات خوردن هستیم .
افسانه اختلالات خوردن افسانه # ۱ : جامعه به تنهایی
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
افسانه شماره
در این هفتم , در یک سری ویدیو نه افسانه مربوط به اختلالات خوردن , سینتیا مک گری , از دانشگاه کارولینای شمالی , شواهدی را برای تعاملات محیط - ژن در اختلال‌های تغذیه‌ای مورد بحث قرار می‌دهد . این ویدئو از یک سخنرانی , " اصول غذا خوردن : جایگزین کردن اساطیر با واقعیت‌های " , که در پیمان اتحاد جماهیر شوروی برای گردهمایی در فصل زمستان , فوریه , دی .
افسانه اختلالات خوردن افسانه : افسانه : افسانه
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
افسانه # ۱ : ژن‌ها سرنوشت هستند
در این هشتم در یک سری ویدیو نه افسانه مربوط به اختلالات خوردن , سینتیا مک گری , از دانشگاه کارولینای شمالی , در مورد عوامل محیطی در اختلالات خوردن بحث می‌کند . این ویدئو از یک سخنرانی , " اصول غذا خوردن : جایگزین کردن اساطیر با واقعیت‌های " , که در پیمان اتحاد جماهیر شوروی برای گردهمایی در فصل زمستان , فوریه , دی .
به یوتیوب نگاه کنید .
رونوشت
[ موسیقی آشنایی ]
جاناتان مارکوس : بنابراین چیز دیگری که باید در مورد آن مراقب باشیم این حس است که هر یک از ژن‌ها سرنوشت هستند . به نظر من , بخشی از چیزی که سعی دارم در دنیای خودم انجام دهم این است که چگونه اطلاعات علمی را دریافت کرده و آن را به عموم منتقل کرده و از آن در درمان استفاده کنم و به خانواده‌ها و بیماران و حامیان در مورد نحوه صحبت در مورد ژنتیک - - محیط و ژن‌ها آموزش دهیم . برای هر یک از این اختلالات در نظر گرفته نشده است . در صورتی که محیط اهمیت نداشته باشد , وراثت‌پذیری ۱ درصد خواهد بود . نه . ما همیشه جایی بین دو و نیم درصد از واریانس را داریم که به حساب نیامده اند , و این زمانی است که ما باید به بررسی تعامل محیط - ژن - محیط - عوامل اپی ژنتیکی بپردازیم . بنابراین برای اختلال‌های تغذیه‌ای , محیط می‌تواند تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :