و این افسانه سنی است . به آن دخترهای نوجوانی برگرد . بنا بر این , ما به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار گرفتیم , چون وقتی برنامه خودم را در ذهنم باز کردم , بین یک کودک و یک واحد روان‌پزشکی قرار گرفتیم , چون فکر می‌کردیم بیشتر بیماران ما نوجوانان هستند . اما در عرض سه سال بیش از نیمی از بیماران در سن حاملگی قرار داشتند . در حال حاضر , در هر زمان , بیش از ۷۰ درصد بیماران زن و مرد در سنین میانسالی و بالاتر هستند . بنابراین ما یک بررسی آنلاین در مورد زنانی که در سنین باروری و بالاتر از آن هستند انجام دادیم , تنها تلاش برای فهمیدن این که آن‌ها به تصویر بدن آن‌ها فکر می‌کنند و چه نوع رفتارهای تغذیه‌ای نامنظم دارند . هشت درصد پاک‌سازی در پنج سال گذشته . بنابراین به یاد داشته باشید که این زنان مبتلا به پرخوری و ۳ درصد بالای پرخوری هستند .
به یاد داشته باشید که این آمار دقیقا ً همان رقمی است که ما در مطالعه ملی مرگ و میر در سطح ملی مشاهده کردیم . 6 درصد ورزش بیش از حد , 7 درصد ادرار بیش از حد , دو درصد ضد بارداری , دو درصد تمیز کننده‌های , یک درصد تهوع و ۹۰ درصد زنان بیش از حد روزانه بدن آن‌ها را بررسی کرده‌اند . و این یک رفتار اختلال خوردن است که به موجب آن افراد ممکن است چربی بگیرند و یا ران و یا کمر خود را کمی اندازه‌گیری کنند تا ببینند آیا اندازه آن‌ها در حال تغییر است یا خیر. بنابراین این یک رفتار رایج در زنان میانه است . وزن یا شکل آن‌ها تاثیر منفی بر زندگی آن‌ها می‌گذارد . سی و شش درصد گفتند که آن‌ها حداقل نیمی از وقت خود را در پنج سال گذشته صرف کردند . هفتاد و نه درصد اظهار داشتند که وزن و یا شکل بر ادراک خود آن‌ها تاثیر می‌گذارد . این امر از انرژی از بخش بسیار مهم تولیدی و رو به رشد جمعیت ایالات‌متحده استفاده می‌کند .
چرا اواسط عمر و چرا ? در یک لحظه متوجه خواهید شد که عوامل ژنتیکی زمینه‌ساز اختلالات خوردن هستند . اما یکی از چیزهایی که همیشه جالب است این است که عوامل محیطی ممکن است موجب شروع آن زمینه ژنتیکی زمینه‌ای شوند . و چیزی که ما شاهد آن هستیم , فشار زیادی بر زنان میانسال و مردان نه به سن , و متناسب ماندن , و انجام کاری که بدن آن‌ها ممکن است به صورت طبیعی انجام دهند , است . انتظارات از پیر شدن تغییر کرده‌است و احتمالا ً بارها و بارها این موضوع را شنیده‌اید . پس انتظارات قطعا ً به سن نرسیده است .
سه الگو . بنابراین یک الگو , افرادی هستند که ممکن است در زمان نوجوانی دچار اختلال خوردن شوند و سپس به نوعی زیر زمین می‌روند . ممکن بود مدتی خاموش باشد . آن‌ها هرگز به طور کامل بازیابی نشدند . آن‌ها ممکن است شغل داشته باشند , تحصیلات خود را داشته باشند, بچه‌دار شده‌اند , و سپس چیزی دوباره در میانه زندگی اتفاق می‌افتد . که احتمالا ً بزرگ‌ترین گروه است . گروه دوم از نظر اندازه افرادی هستند که مبتلا به بیماری مزمن هستند و هنوز زنده هستند و هنوز از یکی از اختلالات دیگر رنج می‌برند . در کل اختلالات خوردن متقاطع وجود دارد , بنابراین یک نفر ممکن است به صورت یک نوجوان بی‌اشتهایی و سپس جوع کند و یا پرخوری کند . و بعد این گروه جذاب افرادی هستند که واقعا ً در وسط زندگی حمله می‌کنند . این یک گروه کوچک‌تر است , اما با این حال واقعا ً جذاب است. حفاری و حفاری می‌کنیم , اما لزوما ً یک تاریخچه در دوران نوجوانی پیدا نمی‌کنیم .
بنابراین برخی از محرک‌ها که وقتی به محرک‌های میانه زندگی نگاه می‌کنیم - - خیانت , آشیانه خالی , بسیاری از انتقال و زیان - واقعا ً آن را تسخیر می‌کند . بچه‌ها را عقب بزنید . آن‌ها را پرتاب می‌کنید , به دانشکده می‌روند , نمی‌توانند کاری پیدا کنند . ناگهان به خانه برگشتند . مسائل مربوط به بیکاری , بیماری یا جراحی . یکی از عوامل حیاتی مورد بررسی , یائسگی است . زنان بسیاری در مورد تاثیر یائسگی و یائسگی بر علائم اختلالات خوردن صحبت می‌کنند . و بعد مرگ , بازنشستگی و ضربه - یا ترومای جدید یا فعال شدن یک ضربه قدیمی .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :