با شه . پس این فقط کمی درباره مردان است . یکی از دلایلی که ما واقعا ً نمی‌دانستیم که چگونه اغلب مردان تحت‌تاثیر اختلالات خوردن قرار می‌گیرند ، ما فقط ناکام بودیم که سوالات را از آن‌ها بپرسیم . وقتی از آن‌ها سوال می‌کنیم به ما می‌گویند . بنابراین این یک مطالعه در ۱۸۰۰ مرد در شمال غربی ایالات‌متحده است . در حدود ۲۶ درصد از پرخوری ، ۲۰ درصد از دست دادن کنترل صحبت کردند ، که همان طور که به یاد دارید ، مشخصه اصلی پرخوری است . هشت درصد از افراد مبتلا به پرخوری ، هر هفته ۱.۵ درصد تصفیه و ۳ درصد از laxatives را مصرف می‌کردند . بنابراین ما باید از مردان این سوالات را به منظور استخراج این اطلاعات از مردان بپرسیم . تنها چیزی که در ارزیابی اختلالات خوردن و پرخوری در مردان پیچیده است، این است که مردان به ویژه دوست دارند بگویند که کنترل شما را احساس می‌کنند . It's چیزی نیست که به طور طبیعی از زبان آن‌ها خارج شود . بنابراین ما باید این سوال را گاهی به عقب و گاهی به سادگی بگوییم ، " آیا تا به حال احساس می‌کنید که آیا زمانی که غذا را شروع می‌کنید ، تنها توقف می‌کنید ؟ " برای آن‌ها بسیار آسان‌تر است که بگویند بله به جای سوال کردن از سوال خارج از کنترل .
در اینجا چند واقعیت وجود دارد . پس این یک کار جالب در مورد آفریقایی - آمریکایی‌ها و اختلالات خوردن است . بنابراین ، برخی پیشنهاد می‌کنند که زنان آمریکایی - آمریکایی ممکن است کمی در برابر توسعه of محافظت شوند ، اما نرخ‌های بالاتری از پرخوری در جمعیت آفریقایی - آمریکایی وجود دارد . به نقل از استفانی آرمسترانگ ، " من باید در سکوت رنج می‌بردم ، به گونه‌ای که میراث نیاکان نیرومند و مستقل من به من اجازه نمی‌داد که به هر کسی که در خارج از جامعه من بود تکیه کنم . این اعتقادات من را از بین مردمی که قادر به کمک به من بوده‌اند جدا کرده و از من جدا کرده‌است ." به همین دلیل در مورد صحبت کردن در مورد اختلالات خوردن در گروه‌های نژادی و نژادی مختلف ، به خصوص اگر این طعنه و کنایه درباره نحوه احساس شما در مورد بدن شما باشد .
اختلالات خوردن در آمریکای‌لاتین . این مال رزی molinari است . هم چنین شیوع بالای پرخوری و اختلال bulimia در زنان Latina نسبت به زنان قفقاز شیوع بیشتری دارد ، اما underutilization یک مشکل بزرگ است . بنابراین ما استفاده از مراقبت‌های بهداشتی را کم‌تر از میزان شیوع آن می‌بینیم . بنابراین رزی می‌گوید : " بسیاری از Latinas احساس می‌کنند که بین دو استاندارد زیبایی گرفتار شده‌اند و یا در یک فرهنگ احساس زیبایی نمی‌کنند و یا در یکی از آن‌ها زیبا هستند ، اما نه به دیگری . آن‌ها احساس می‌کنند که در پرتگاه قضاوت قرار دارند ، بین فرهنگ عامه آمریکایی و ارزش‌های فرهنگی خانواده‌هایشان گیر می‌افتند . من به خوبی آن احساس را ثبت می‌کنم - مثل این که شما یک پا در دو فرهنگ داشته باشید و اینکه چطور می‌توانید شما را از هم جدا کنید .
جامعه همجنس‌گرایان . پس دوباره ، و این چیز دیگری است که بسیاری از درمان را به دنبال داشته‌است . این افسانه که اگر اختلال تغذیه داشته باشید و شما یک فرد هستید ، البته همجنس گرا هستید ، زیرا تنها مردان همجنس گرا اختلالات خوردن را به دست می‌آورند . به هیچ وجه . بنابراین شیوع اختلالات خوردن در مردان همجنس گرا تا حدی بالاتر از مردان معمولی است ، اما ما می‌دانیم که آیا that's فقط به این دلیل است که راحت‌تر بیان می‌کنند که آن‌ها یک اختلال تغذیه دارند و یا به دنبال مراقبت درمانی برای آن هستند . تفاوت بین زنان همجنس گرا و همجنس گرا هیچ تفاوتی ندارد ، و این افسانه که تنها مردان همجنس گرا می‌توانند اختلالات خوردن را تحمل کنند ، مردان را از درمان رنج می‌برند . و فرانک برونی ، یکی از نویسندگان مورد علاقه من در نیویورک‌تایمز ، داستان جالبی در مورد توسعه his و bulimia در دانشگاه کارولینای شمالی می‌گوید . و یک نقل‌قول او این است که " آن " Haagen - Dazs "یا " عشق " بود . اما او داستان فوق‌العاده‌ای در مورد نحوه بیرون آمدن و برخورد با یک اختلال تغذیه به عنوان یک مرد در همان زمان می‌گوید .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :