رونوشت
[ موسیقی آشنایی ]
این افسانه عظیم دیگری است که اختلالات خوردن یک انتخاب هستند . فکر می‌کنم این شاید مهم‌ترین آسیب رساندن به بیماران ما باشد . ما هنوز این را می‌بینیم وقتی که بیماران به اتاق اورژانس می‌روند و در لیست اولویت قرار می‌گیرند , زیرا پزشک فکر می‌کند که آن‌ها ممکن است دچار پارگی مری شده یا دچار عدم تعادل الکترولیت شوند . الان داریم متلاشی میشیم . یکی از دلایلی که فکر می‌کنم این افسانه واقعا ً با علایم بی‌اشتهایی عصبی و شاید بیش از سایر اختلالات روانی گیر کرده‌است , چیزی است که من آن را ظلم و اعتبار صوری می‌نامم . مردم این را همیشه در مجله مردم می‌بینند . آن‌ها شاهد تبلیغات کالوین کلاین هستند, آن‌ها را دوباره در دهه شصت می‌بینند , یا مدل‌ها را می‌بینند , و ممکن است بین ایده‌آل فرهنگی و آنچه تصور می‌کنند بی‌اشتهایی عصبی باشند ارتباط برقرار کنند . چیزی که آن‌ها نمی‌بینند تفاوت بین این دو تصویر است . این هرگز در جلوی مجله مردم نخواهد بود زیرا هیچ ارتباطی با کمال مطلوب فرهنگی ندارد . اگر از بیماران ما بپرسید که آیا چیزی شبیه به مجله و یا مدل مردم این است که آن‌ها را در مسیر ایجاد بیماری بی‌اشتهایی عصبی قرار دهند , بیشتر آن‌ها می‌گویند نه . ممکن است در همان آغاز نقشی وجود داشته باشد که آن‌ها را به فکر " من برای اولین رژیم " انجام می‌دهم . " اما همان لحظه که آن‌ها به اولین رژیم غذایی خود می‌روند , زیست‌شناسی ناهنجار آن‌ها به کار می‌افتد و بی‌اشتهایی عصبی آن‌ها را به مسیری می‌برد که هیچ کنترلی بر آن ندارند . بنابراین اختلالات خوردن , بیماری نیستند .
خوردن افسانه اختلالات خوردن , افسانه # ۱ .
۲۳ فوریه ۲۰۱۱
افسانه شماره ۱ : اختلالات خوردن در استان سفید بالا - متوسط دختران نوجوان هستند.
سینتیا مک کینی , رئیس دانشگاه کارولینای شمالی , در این پنجمین دوره از یک سری ویدیو نه افسانه درباره اختلالات خوردن را توضیح می‌دهد . این ویدئو از یک سخنرانی , " اصول غذا خوردن : جایگزین کردن اساطیر با واقعیت‌های " , که در پیمان اتحاد جماهیر شوروی برای گردهمایی در فصل زمستان , فوریه , دی .
به یوتیوب نگاه کنید .
رونوشت
به این ترتیب افسانه دیگری - که اختلالات خوردن به نوعی استان طبقه متوسط سفید بالا است . یکی دی گه باید بره . تعداد زنانی که به کلینیک ما می‌آیند و می‌گویند که به پزشک خود مراجعه می‌کنند و می‌گویند که آن‌ها نمی‌توانند اختلال خوردن داشته باشند زیرا این فقط برای نوجوانان است . یا تعداد افرادی که نشان می‌دهند و شجاعت گفتن دارند , " من فکر می‌کنم که از بیماری این زنان رنج می‌برم " و سپس پزشک آن‌ها آن‌ها را در یک باتری بزرگ آزمایش قرار می‌دهد چون شما نمی‌توانید یک دختر نوجوان داشته باشید . این یکی از چیزهایی است که ما هنوز در آن هستیم . ما نیاز به آموزش پزشکی برای تغییر ادراک افراد از این اختلالات داریم . اختلالات خوردن مطلقا ً به نژاد شما , قومیت , جنسیت , وضعیت اقتصادی - اجتماعی شما اهمیتی نمی‌دهند . آن‌ها همه این خطوط را قطع کردند . بنابراین , ما باید مراقب و آگاه باشیم برای هر کسی که از در وارد می‌شود که ممکن است در خطر این اختلالات باشد . این آمار رسمی آمار اپیدمیولوژیک است . میزان بروز علایم بی‌اشتهایی روانی در زنان حدود یک درصد در مردان است. جوع در زنان , جوع کنید . p . اختلال خوردن پرخوری به همان اندازه که شما می‌بینید , شایع‌ترین اختلال خوردن است که در حدود ۹۹ درصد از زنان و دو درصد مردان را مبتلا می‌کند . و این فقط پرخوری است . بنابراین پرخوری به عنوان یک رفتار در حدود ۵ % از زنان و ۴ % از مردان رخ می‌دهد . که همه آن‌ها به حدود یک میلیون آمریکایی ترجمه می‌شوند - و احتمالا ً این تعداد طبق برآورد است . و زمانی بالا می‌رود که شامل شرایط زیر آستانه باشد . قسمت پایین تپه شما را مستقیما ً به مقاله‌ای که به آن اشاره می‌کردم می‌برد یا از آن آمار می‌گرفتم .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :