افسانه‌های آزار و اذیت ، افسانه # ۲ : خانواده‌ها مقصر هستند
۲۵ فوریه ۲۰۱۴
افسانه # ۲ : خانواده‌ها مقصر هستند
در این ثانیه در یک سری از ویدیوها نه افسانه در مورد اختلالات خوردن ، سینتیا مک Bulik ، دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی توضیح می‌دهد که چرا خانواده‌ها مقصر نیستند . این ویدیو از سخنرانی ، " تغذیه از اختلالات روحی ": جایگزینی افسانه با واقعیت‌ها " در روز ۷ فوریه ۲۰۱۴ در Meeting ، MD. ، در Alliance، MD. ، ارائه شد .
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
[ موسیقی intro ]
> > Bulik : اکنون ما امروز این را شنیده‌ایم : یکی از بزرگ‌ترین افسانه‌هایی که در مورد خوردن اختلالات خوردن وجود دارد - - و خانواده ما از این افسانه رنج برده‌اند - - این است که خانواده‌ها مقصر هستند . ما باید آن یکی را منهدم کنیم و باید یک اسلاید ویژه به فیلم انیمیشن بدهیم ؛ چون پدرها واقعا ً آن را در چانه for nervosa گرفته‌اند و به خاطر anorexia nervosa مقصر شناخته شده‌اند . دوباره ، ما قصد داریم که این افسانه را از دست بدهیم ، چون این افسانه اصلا ً حقیقت ندارد . این خیلی جالب است ، من به جردن گفتم که بعضی از اسلایدها واقعا ً او را تقلید کردند و بنگر و ببین ، اینجا آمده‌است که مادر و اوتیسم و The مادر و schizophrenia فقط یک چیز دیگر اضافه کردم . تا جایی که من بعضی از نوشته‌های خود را در آنچه که سالوادور Minuchin انجام داد دوست دارم - - او یک نویسنده دوست‌داشتنی و یک متخصص بالینی بود - - او این افسانه را شروع کرد که خانواده‌ها ممکن است برای توسعه of nervosa مقصر باشند . اما چیزی که ما در اختلالات تغذیه‌ای می‌دانیم این است که خانواده‌ها اغلب بهترین متحدان ما در درمان هستند - آن‌ها می‌توانند موجب اختلالات شوند ، آن‌ها هم متحد ما در بازیابی هستند . این وظیفه ما است که به آن‌ها کمک کنیم طرح کلی درباره آنچه که باید انجام دهند تا تبدیل به متحد شوند به آن‌ها بدهد .
اختلالات خوردن یا افسانه # ۳ : مادران مقصر هستند .
۲۵ فوریه ۲۰۱۴
افسانه # ۳ : مادران مقصر هستند
در این سوم یک سری از ویدیوها نه افسانه در مورد اختلالات خوردن ، سینتیا مک Bulik ، دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی ، توضیح می‌دهد که چرا مادران مقصر نیستند . این ویدیو از سخنرانی ، " تغذیه از اختلالات روحی ": جایگزینی افسانه با واقعیت‌ها " در روز ۷ فوریه ۲۰۱۴ در Meeting ، MD. ، در Alliance ، MD. ، ارائه شد .
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
[ موسیقی intro ]
و من باید یک اسلاید خاص به مادران ارائه کنم ، چون مادران واقعا ً آن را در چانه for nervosa گرفته‌اند - - و به خاطر anorexia nervosa مقصر شناخته شده‌اند . و دوباره ، ما باید این افسانه را از بین ببریم ، چون اصلا ً درست نیست . در اینجا مادر یخچال و اوتیسم و مادر schizophrenogenic در شیزوفرنی می‌آید - - فقط یک چیز دیگر اضافه کردم . و تا جایی که من بعضی از نوشته‌های سالوادور Minuchin را دوست دارم - - او یک نویسنده دوست‌داشتنی و یک متخصص بالینی بود - - او این افسانه را شروع کرد که خانواده‌ها ممکن است برای توسعه anorexia nervosa مقصر باشند . اما چیزی که ما در اختلالات خوردن می‌دانیم این است که خانواده‌ها اغلب بهترین متحدان ما در درمان هستند . آن‌ها باعث ایجاد اختلالات می‌شوند . آن‌ها هم متحد ما در بازیابی هستند . وظیفه ما این است که به آن‌ها کمک کنیم طرح اولیه را در مورد آنچه که آن‌ها باید انجام دهند تا متحد شوند به آن‌ها بدهد .
# ۴ . افسانه خوردن اسطوره # ۴ : خوردن اختلالات یک انتخاب است
۲۵ فوریه ۲۰۱۴
افسانه # ۴ : خوردن اختلالات یک انتخاب است
در این چهارم از یک سری ویدیو ، ۹ اسطوره درباره اختلالات خوردن ، سینتیا مک Bulik ، دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی ، توضیح می‌دهد که چرا اختلالات خوردن یک انتخاب نیست . این ویدیو از سخنرانی ، " تغذیه از اختلالات روحی ": جایگزینی افسانه با واقعیت‌ها " در روز ۷ فوریه ۲۰۱۴ در Meeting ، MD. ، در Alliance ، MD. ، ارائه شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :