مقاله دوم ، اثر ماتیو Nock نویسنده ، دکترای خود را در دانشگاه هاروارد ، کمبریج و مراسم عشای ربانی به دست آورده‌است . او یافته‌های یک تحقیق متشکل از بیش از ۵، ۰۰۰ سرباز non را توضیح می‌دهد که برای روشن کردن افکار خودکشی ، طرح‌ها و تلاش قبل و بعد از ورود به ارتش طراحی شده‌اند . مصاحبه‌های استخدام نشان داد که ۱۳.۹ درصد از سربازان در طول زندگی خود خودکشی کردند ، ۵.۳ درصد یک طرح انتحاری و ۲.۴ درصد تلاش برای خودکشی ، و بین ۴۷ تا ۶۰ درصد از این پیامدها قبل از پیوستن به ارتش رخ دادند . محققان دریافتند که سربازان در تلاش برای خودکشی به نظر می‌رسد که رده پایین ‌تری داشته باشند، به عنوان سرباز ، زن و یا قبلا ً مستقر شده بودند . اختلالات روانی قبل از پذیرش ، از جمله اختلال اضطراب و اختلال استرس پس از حادثه مرتبط با افزایش میزان تلاش‌های انتحاری پس از پیوستن به ارتش . در حقیقت تقریبا ً یک سوم تلاش‌های بمب‌گذاری پس از نام‌نویسی به اختلالات روانی پیش از نام‌نویسی گره خورده‌است . اختلالات روانی قبل و پس از دوره شامل ۶۰ درصد از اولین تلاش‌های انتحاری در ارتش بود . الگوهای پیش از پذیرش سربازان از افکار و رفتارهای خودکشی کم‌تر از افکار خودکشی و رفتارها است که توسط یک گروه غیرنظامی که از لحاظ جمعیت تطبیق داده شده‌بود، گزارش شده‌است . با این حال ، زمانی در ارتش ، آغاز افکار و برنامه‌ریزی خودکشی بیشتر از میان غیرنظامیان قابل‌مقایسه بود . هر دو گروه نرخ‌های مشابهی از تلاش‌های انتحاری داشتند .
آخرین مقاله ، نوشته نویسنده ، رونالد سی . کسلر ، دکتر ، در مدرسه پزشکی هاروارد ، بوستون ، نماز . همچنین یک مقایسه میان سربازان غیر مستقر شده و گروهی از شهروندان سالخورده به طور مشابه را توصیف می‌کند . نرخ اختلالات ذهنی عمومی در ارتش آمریکا در مقایسه با جمعیت شهری که از لحاظ جمعیتی برابر با سرشماری ملی Comorbidity ، یک مطالعه خانه ملی است که اختلالات روانی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد . مطالعه کسلر برآورد کرد که چگونه برخی اختلالات روانی در میان سربازان ارتش وجود دارد و این که آیا اختلالات قبل از ورود به ارتش پیشرفت کرده‌اند یا خیر. شایع‌ترین اختلالات در سربازان شامل اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی و اختلال explosive متناوب بود . تقریبا ً ۸۵ درصد کسانی که خود را به عنوان یک اختلال سلامت روانی معرفی کرده‌اند ، گزارش دادند که این مشکل پیش از پیوستن به ارتش آغاز شده‌است . برای برخی از اختلالات - از جمله اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، اختلال explosive متناوب ، و اختلال استفاده از مواد - سن اولیه حمله بیشتر در میان سربازان در مقایسه با شهروندان رخ داد . این مطالعه همچنین به عوامل موثر در نقش اختلال در زندگی خانگی ، عملکرد کاری ، زندگی اجتماعی و یا روابط نزدیک نگاه کرد . مشخص شد که اختلال در نقش شدید در میان سربازان با اختلال روانی بسیار شایع است .
با اینکه دلایل ریشه‌ای افزایش میزان خودکشی در ارتش هنوز ناشناخته هستند ، این سه مطالعه به عوامل خطر اشاره می‌کنند که ممکن است به شناسایی عوامل حفاظت بالقوه ، تمرکز برنامه‌های پیش‌گیری موجود ، و ترویج توسعه تلاش‌های جدید برای کاهش افکار و فعالیت‌های انتحاری در میان اعضای خدمات در معرض ریسک بالاتر کمک کنند .
می‌توانید با نگاه کردن به کسی بگویید
در این اولین ویدیو از یک سری ویدیو ، سینتیا مک Bulik ، دکترای خود از دانشگاه کارولینای شمالی ، توضیح می‌دهد که چرا شما می‌گویید اگر کسی از ظاهر آن‌ها اختلال تغذیه دارد یا خیر. این ویدیو از سخنرانی ، " تغذیه از اختلالات روحی ": جایگزینی افسانه با واقعیت‌ها " در روز ۷ فوریه ۲۰۱۴ در Meeting ، در Rockville ، اجرا شد .
Bulik : حالا اولین افسانه : شما می‌توانید با نگاه به کسی بگویید که آیا آن‌ها
اختلال تغذیه . این یک افسانه است که شما باید bust شوید . اختلالات خوردن در همه شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارد . در حقیقت ، با DSM جدید - ۵ ، شما می‌توانید در حالت عادی و یا اضافه‌وزن باشید و هنوز تشخیص of غیرمعمول غیر معمول را در صورتی که وزن زیادی از دست داده‌اید ، به دست آورید . به طور مشابه ، ما به زودی دچار اختلالات خوردن پرخوری خواهیم شد، اما شما باید دارای اضافه‌وزن بوده یا چاقی داشته باشید تا اختلال پرخوری پرخوری داشته باشید . این می‌تواند در هر جایی در امتداد طیف BMI رخ دهد.
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :