: فعالیت الکتریکی در مغز را نشان دهید . مغز چگونه از میلیاردها و میلیاردها ترانزیستور تشکیل شده‌است . و بنابراین ما فقط یک مدار ساده را نشان می‌دهیم که فعالیت ستون فقرات کنترل بازوها و انگشتان آنهاست - - و این که چگونه به الکتریسیته در مغز آن‌ها مرتبط است . همین اطراف . در واقع , این مجموعه کوچک که ما برای ضبط امروز انجام می‌دهیم - - وقتی در کلاس پنجم و ششم بودم , رادیو را ساختم و چیزهایی از این قبیل . و دوست داشتم چیزها را در کلاس علوم قطع کنم , و بنابراین همیشه می‌دانستم که می‌خواهم یک دانشمند بشوم .
لی > لی : هر سال به اینجا امده‌ایم . فکر نمی‌کنم جای دیگری مثل این وجود داشته باشد . و قادر به انجام کارهایی هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا با چیزی که در مدرسه آموخته‌اند مرتبط باشند . فکر می‌کنم چیز مورد علاقه شما عینک‌های الکل پوشیده‌است , چون واقعا ً آن‌ها را پرت می‌کند . و این مهم‌ترین چیزی است که وقتی اینجا هستند به اینجا می‌آیند . این تجربه‌ای منحصر به فرد است . تو نمی‌تونی .
خودکشی در ارتش : تحقیقات ارتش - nih به ریسک و عوامل حفاظتی اشاره می‌کند.
۷ مارس - آزادی مطبوعات
بزرگ‌ترین مطالعه ریسک و تاب آوری در میان پرسنل نظامی امروز , اولین یافته‌های خود را در رابطه با تلاش‌های انتحاری و مرگ در یک سری از سه مقاله روان‌پزشکی منتشر کرد . یافته‌های حاصل از مطالعه ارتش برای ارزیابی ریسک و تاب آوری در سربازان ارتش عبارتند از: افزایش در مرگ و میر ناشی از حملات انتحاری , نه تنها در حال حاضر و در میان سربازان مستقر , بلکه در میان سربازانی که اقدامات انتحاری را گزارش داده‌اند , نشان می‌دهد که اولین تلاش آن‌ها پیش از نام‌نویسی بود .
توماس آر . یکی از موسسات ملی بهداشت است .
اگرچه از نظر تاریخی , میزان مرگ و میر این افراد از نظر تاریخی کم‌تر از نرخ غیرنظامیان بوده‌است , نرخ خودکشی در ارتش ترک در اوایل دهه ۹۰ آغاز شد , و با گذشت زمان, این میزان از میزان تلفات غیرنظامیان که از نظر جمعیت منطبق بود , فراتر رفت . . نگرانی‌ها در مورد این افزایش منجر به هم‌کاری بین ارتش و دولت برای شناسایی خطرات شده‌است .
مقالات , استراتژی‌های مختلفی را برای ارزیابی اطلاعات درباره ریسک خودکشی و عوامل بالقوه حمایتی نشان می‌دهند . مقاله حاضر به بررسی میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات منجر به مرگ و میر ناشی از حادثه در ارتباط با عوامل اجتماعی - جمعیتی و تجربه ارتش در سربازهای معمولی ارتش که بین دو نفر از سربازان حرفه‌ای و غیر نظامی خدمت کرده‌اند , پرداخته‌است . این مطالعه نشان داد که نرخ خودکشی در طی این دوره زمانی افزایش یافت , حتی در میان کسانی که هرگز مستقر نشده بودند و همچنین دریافتند که افزایش خطر خودکشی زنان بیشتر از مردان است . با این حال , خطر خودکشی هنوز برای زنان مستقر کم‌تر از مردان مستقر بود . افزون بر آن, این مطالعه رابطه بین تنزل رتبه و خطر خودکشی را مشخص کرد : سربازانی که در دو سال گذشته تنزل پیدا کرده بودند, خطر خودکشی را افزایش داده بودند, در حالی که این کاهش در مقایسه با افرادی که این تنزل پیدا نکرده بودند. در مقایسه با سربازان با مدارک مشابه یا بالاتر , ریسک در سربازان بدون حداقل مدرک تحصیلی یا مدرک تحصیلی افزایش یافت . داده‌ها نشان می‌دهد که افراد نر , سفید , و یا رتبه سوم, افراد را در معرض خطر خودکشی قرار می‌دهند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :