Anatomists هر بخش را برای abnormalities بررسی کردند .
ما مناطقی از بافت را با برچسب غیر عادی در کورتکس اوتیسم شناسایی کرده‌ایم .
برچسب غیر عادی بر روی لایه‌های متعددی از کورتکس حرکت می‌کند .
ما این مناطق را " تکه‌های " می‌نامیم .
از توده تصاویری که ما همه لایه cortical را بازسازی کردیم …
به ما اجازه می‌دهد تا وصله‌های سه‌بعدی را ببینیم .
ما تقریبا ً تمامی نمونه‌ها را در هر نمونه از قشر جلویی پیدا کردیم که نشان‌دهنده توزیع گسترده آن است .
تحقیقات بیشتر برای درک این مساله که چرا سلول‌ها در مناطق پچ غیر عادی هستند ، مورد نیاز است .
روز حوزه " schoolers " با مغز
۱۸ مارس ۲۰۱۴
هر سال ، NIMH دانشمندان ، به عنوان بخشی از برنامه هفته آگاهی مغز در موزه ملی بهداشت و درمان در بهار نقره‌ای ، دانش آموزان مقطع متوسطه را به عنوان بخشی از برنامه هفته آگاهی مغز در موزه ملی بهداشت و درمان در بهار سیلور فراهم می‌کنند .
برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد هفته آگاهی مغز ۲۰۱۴ در موزه ، مشاهده کنید:
دانش آموزان باز کردن اسرار مغز با دانشمندان NIH
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
دختر اول دختر ۱ : سخت است . بعضی قسمت‌ها بسیار متراکم هستند . من مدل‌های مغزی را دیدم ، اما هیچ وقت واقعا ً یک مغز واقعی ندیده بودم ، به جز در اشعه ایکس . من واقعا ً یک مغز واقعی را دیده‌ام ، پس این یک آزمایش جدید برای من است .
دختر ۲: دختر ۲ : من واقعا ً هیچ چیز در مورد مغز نمی‌دانم - - فقط اینکه it بود . من آن را نگه داشتم و به نوعی of بود . منظورم این است که من چیز جدیدی یاد گرفتم . هم چنین این طرف بدن شما این طرف بدن شما را کنترل می‌کند و این طرف بدن شما را کنترل می‌کند . درست برعکس . پس ، بله ، من آن را خیلی خنک یافتم .
> > Andrea : ما برنامه هفته آگاهی مغز را چهارده سال پیش آغاز کردیم . بنابراین این دومین فصل ما از انجام هفته آگاهی مغز است . ما با the Alliance برای ابتکارات مغز شریک می‌شویم - - و حالا انجمن علم اعصاب - به برنامه‌ای اختصاص می‌دهیم که در آن مجموعه‌های موزه را برجسته می‌کنیم ، و همچنین از شرکا ، درست مثل NIH ، دعوت می‌کنیم . دو رویداد مورد علاقه در طول هفته آگاهی مغز وجود دارد . از آنجایی که ما برای مدت طولانی با موسسه ملی بهداشت هم‌کاری کرده‌ایم ، ایستگاه‌های آن‌ها خیلی به یاد ماندنی هستند . ما عاشق کار با چادر مغزی مست هستیم و وقتی که دانش آموزان وارد بدن ما می‌شوند و بعد از آن که مواد را به بدن ما منتقل می‌کنند ، به دانش آموزان فرصت واقعی می‌دهد تا درک کنند که مغز آن‌ها چگونه واکنش می‌دهد - - و چرا ممکن است ایده خوبی برای انتخاب‌های دیگر باشد چرا که آن‌ها به ساله‌ای نوجوانی و بزرگسالی خود می‌رسند . واقعا ً جالب است که ببینید که دانش آموزان واقعا ً مغز واقعی دارند و با تکنولوژی تعامل دارند . برای مثال ، امسال ما موسسه ملی بهداشت روانی داریم . و به دانش آموزان اجازه می‌دهند تا با مدارات خود کار کنند تا درک کنند که اعصاب آن‌ها چگونه واکنش نشان می‌دهند . مثل crickets به نظر می‌رسد که در واقع انگشتانشان را تکان می‌دهند . و برای دانش آموزان واقعاً هیجان‌انگیز است که درک کنند چگونه در خانه‌های خود ، می‌توانند در واقع خود دانشمندان مغز باشند . بنابراین هدف اصلی این برنامه ، الهام بخشیدن به نسل بعدی ذهن شناسان است . و امیدواریم که این برنامه هفته آگاهی مغز بتواند این کار را انجام دهد .
> > فیلیس : در سال جاری ، موسسه ملی بهداشت روانی ، موسسه پیشرو و مرکز موسسه ملی بهداشت ( NIH ) می‌باشد . و هر سال به موزه می‌رویم تا بچه‌ها و جوانان را به هیجان بیاوریم که در مورد علم هیجان‌زده و هیجان‌زده هستند .
> > Vinod : نمایش فعالیت الکتریکی در مغز . مغز چگونه از میلیاردها و میلیاردها مدار تشکیل شده‌است . و بنابراین ما فقط یک مدار ساده را به آن‌ها نشان می‌دهیم ، که ستون فقرات کنترل دست‌ها و انگشتان آنهاست - - و این که چگونه آن به الکتریسیته در مغز آن‌ها مربوط می‌شود . فقط به دور و بر نگاه کن .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :