اتصال کانال Makover به نورون‌ها در یک فلاش
۲ مه ۲۰۱۴
دانشمندان یک افزایش به فن‌آوری لبه برش دارند که کنترل فوری روی فعالیت مدار مغز با یک فلاش نور را فراهم می‌کند . این تحقیق همان سطح کنترل بر روی نورون‌ها را به همین دلیل اضافه می‌کند که تا به حال، محدود به تعویض آن‌ها بوده‌است . چیزی که از طریق یک پمپ ضعیف کار می‌کرد ، در حال حاضر از طریق یک کانال بسیار پاسخگو کار می‌کند - مانند رفتن از یک squirt به یک شلنگ آتش‌نشانی . Michelle Freund ، رئیس پروژه توسعه و توسعه فن‌آوری اطلاعات ، اهمیت یافته‌های جدید را توضیح می‌دهد .
مراجعه به : برنامه تغییر بزرگ کانال Bioengineered را تعویض می‌کند تا نورون‌ها را تعویض کند .
دست‌اندرکاران
دکتر کارل Deisseroth ، پزشک Ph دانشگاه استنفورد
آندره berndt ، دکترا ، دانشگاه استنفورد
سو لی ، دکترای خود را از دانشگاه استنفورد گرفت.
Charu Ramakrishnan ، تصویر کانال‌های دانشگاه استنفورد
Michelle فروند ، دکترا ، NIMH
روش سال ۲۰۱۰ : optogenetics - انیمیشن - انیمیشن
optogenetics ، کارل Deisseroth ، مارینا کورال ، Nature Methods ، ۱۲ / ۲۰ / ۲۰۱۰
ریچارد Coppola ، Sc د . فیلم NIMH - MEG
Cristophe Lenglet ، دکترا ، U . تصویر مغز مینه سوتا
NIMH گپ در توئیتر درباره اختلالات طیفی اوتیسم
۲۱ آوریل ۲۰۱۰ * به‌هنگام‌سازی علمی
موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) که در توئیتر به رسمیت شناختن "ماه آگاهی اوتیسم " ( NIMH ) در تویی‌تر استفاده می‌کند ، میزبان گفتگویی در توئیتر درباره اختلالات طیف اوتیسم ( ASD ) و تشخیص و تشخیص است .
ASD یک اختلال رشد است که با اختلال اجتماعی ، مشکلات ارتباطی ، و رفتارهای محدود و محدود شناخته می‌شود . تشخیص اولیه و مداخله کلید نتایج موفق در کودکان مبتلا به ASD است . با این حال ، تشخیص ASD می‌تواند دشوار باشد چون کاملا ً مبتنی بر رفتار است - هیچ مشخصه زیستی برای این اختلال وجود ندارد .
دکتر NIMH Susan ، متخصص بالینی شاخه علوم پزشکی و علوم عصبی رشد ، در طول چت تویی‌تر ، شاخه علوم عصبی و علوم عصبی رشد را در دست خواهد داشت تا در مورد چگونگی تشخیص دقیق ASD و سایر اختلالات رشدی در کودکان بحث و تبادل نظر کند .
اگر فکر می‌کنید ممکن است کودک شما ASD داشته باشد و یا نگران رشد کودک شما باشد ، لطفا ً سه شنبه ، ۲۹ آوریل ۲۰۱۴ ، از ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر به ما ملحق شوید.
لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای دنبال کردن و مشارکت در گپ زدن در تویی‌تر استفاده کنید . برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است برای دیدن مکالمه در زمان واقعی به # NIMHchats وارد شوید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
تکه‌هایی از Disorganization در the کودکان مبتلا به اوتیسم
۲۶ مارس ۲۰۱۴
این ویدئو فاقد صدا است . طبق تحقیقات که بخشی از موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت (of ) توسط موسسه ملی بهداشت روانی تامین شده‌است ، معماری مغز اوتیسمی با لکه‌های خون غیر عادی دیده می‌شود . این مطالعه که در ۲۷ مارس ۲۰۱۴ در ژورنال پزشکی نیوانگلند منتشر شده‌است نشان می‌دهد که اختلالات مغزی در کودکان مبتلا به اوتیسم می‌تواند به رشد پیش از تولد برگردد .
منبع : ریچ استونر ، دکترا ، دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
بافت مغزی پس از مرگ از بانک‌های مغز NICHD و ATP جمع‌آوری شد .
چندین ناحیه مختلف پوسته نمونه‌برداری شد .
این مثال نمونه‌ای از قشر مغز را نشان می‌دهد .
بخش‌های نازک از هر نمونه ایجاد شدند .
سپس هر بخش برای یک نوع سلول خاص با استفاده از فرآیندی به نام in درجا برچسب گذاری شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :