شما با این خطرات به دنیا آمده‌اید . پس چرا باید آن را در زمانی که این اتفاق می‌افتد آشکار کند ؟ تا اواخر نوجوانی یا بزرگسالی . این همیشه یکی از پرسش‌های بزرگ تحقیقاتی برای ما بوده‌است . و حالا ما فکر می‌کنیم که ممکن است کمی بینش در این زمینه داشته باشیم . به این دلیل که یک روش نگاه کردن به این موضوع این است که دلیل این که این قطعات مغزی ارثی در دوران بلوغ می‌شوند این است که آن‌ها در آن زمان بیان می‌شوند . اگر آن‌ها هر کدام از افراد جوان‌تر را بیان نمی‌کنند ، مهم نیست که شما یک‌سان یا غیر یک‌سان هستید ، چون این ژن‌ها هر چیزی را انجام می‌دهند . اما این که آیا سن بلوغ و یا دیگر عوامل زمانی ناشناخته ، وقتی که این ژن‌ها نشان داده می‌شوند ، آن بخش‌ها برای مغز more می‌شوند . اما اگر این روند منحرف شود ، پس ممکن است به این دلیل باشد که چرا این بیماری‌ها به هنگام وقوع آن‌ها رها می‌شوند . بیشتر بیماری‌ها در واقع در دوران نوجوانی - - روان‌پریشی ، اختلال دوقطبی ، اختلالات تغذیه‌ای ، سو مصرف مواد ، اضطراب ، حملات وحشت و اضطراب آشکار می‌شوند . بنابراین در طی این دوره نوجوانی ، بیش از ۵۰ درصد بیماری‌های روانی رخ می‌دهند . و ما به ویژه به این قسمت‌های از مغز که در دوران نوجوانی خیلی قرمز شده‌اند علاقه داریم ، در حالی که بسیاری از بیماری‌ها در حال ظهور هستند . و آن‌ها بخش‌هایی از مغز هستند که اخیرا ً در تاریخچه تکاملی ما به دست آورده - - بنابراین تفاوت بین ما و شامپانزه‌ها و bonobos ها . بنابراین همه اینها بر روی این داستان مشترک به هم می‌رسند - - چیزهایی که طولانی‌ترین راه را برای توسعه دارند، فاکتورهای ژنتیکی نیز دارند که بعدا ً و بعد در زندگی تاثیر می‌گذارند . بنابراین گام بعدی برای ما این است که واقعا ً تلاش کنیم این پیوند بین بیماری‌هایی که ظهور آن‌ها را در طول این زمان دارند و تغییرات مغزی که احتمالا ً ناشی از ژن‌های اساسی مشابه است را کشف کنیم . در یک سن این ژن خاص ممکن است این مغز خاص را به این شکل تحت‌تاثیر قرار دهد، و در سن متفاوتی اثر ندارد - - یا حتی یک اثر معکوس . و بنابراین من فکر می‌کنم که کل زمین تحت‌تاثیر این نوع یافته‌ها قرار خواهد گرفت ، از نظر تلاش واقعا ً برای معرفی سن به G با سوال تعامل E .
گپ Twitter NIMH در باره افسردگی روحی
به‌هنگام‌سازی علمی ۵ مه ۲۰۱۴
NIMH ChatPostpartum Twitter ( PPD ) به خاطر چیزی که یک مادر انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد ، رخ می‌دهد . دوره پس از زایمان ، زمان تطبیق عمده‌ای برای والدین جدید است . احساس نگرانی و ناراحتی می‌تواند " افسردگی کودک " باشد که تا ۸۰ درصد مادران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . با PPD ، احساس ناراحتی و اضطراب می‌تواند فوق‌العاده باشد و ممکن است با توانایی یک زن برای مراقبت از خودش یا خانواده‌اش تداخل داشته باشد .
متاسفانه مانند بسیاری از بیماری‌های روانی دیگر ، PPD تحت درمان است و تحت درمان است . قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه ۲۰۱۰ به ویژه نیاز به ادامه فعالیت‌های پس از زایمان [ شرایط ] … از جمله تحقیق برای توسعه درک علل ، و درمان برای شرایط پس از زایمان را ذکر می‌کند ."
موسسه ملی بهداشت روانی در پی به رسمیت شناختن هفته سلامت زنان میزبان در روز پنج شنبه ، از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر روز پنج شنبه ، میزبان یک گفتگوی تویی‌تر در PPD با موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی ( NIMH ) خواهد بود . در طول چت ، پیتر اشمیت ، متخصص NIMH ، رئیس بخش on رفتاری ، برای بحث در مورد PPD و پاسخ به سوالات مربوط به پاسخ ، در دست خواهد بود .
لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای دنبال کردن و مشارکت در گپ زدن در تویی‌تر استفاده کنید . برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است برای دیدن مکالمه در زمان واقعی به # NIMHchats وارد شوید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :