گپ زدن در توئیتر درباره افسردگی و توسعه داروهای جدید
۲ اکتبر ۲۰۱۰ * به‌هنگام‌سازی علمی
گپ Twitter Twitter
این بیماری معمولا ً چند هفته پس از شروع یک ضد افسردگی برای افراد مبتلا به افسردگی به طور قابل‌توجهی بهتر می‌شود . محققان در موسسه ملی بهداشت روانی در حال آزمایش داروهای جدید هستند که به سرعت علائم افسردگی را در عرض چند ساعت کاهش می‌دهند . درک این که چگونه داروهای تجربی ممکن است برای بلند کردن علائم افسردگی شدید و سخت بیمار کار کنند ، ممکن است منجر به توسعه درمان‌های جدید و با عملکرد سریع‌تر شوند .
برای یادگیری بیشتر در مورد این درمان‌های جدید برای افسردگی ، NIMH در روز پنجشنبه ، ۹ اکتبر ۲۰۱۴ ، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر به وقت EDT میزبان یک چت در تویی‌تر است . دکتر کارلوس Zarate ، متخصص بالینی و رئیس بخش درمان و درمان اختلالات روحی و رئیس شعبه Therapeutics و درمان Experimental ( ETPB ) ، برای بحث درباره تحقیقات خود در مورد داروهای جدید برای افسردگی مقاوم در برابر درمان ، در دست خواهد بود . تحقیق دکتر Zarate در دارویی به نام "کتامین " منجر به درمان سریع افسردگی شد که در عرض چند ساعت و سه یا چند روز طول می‌کشد .
لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای دنبال کردن و مشارکت در گفتگو با "کتامین " و دیگر داروها استفاده کنید . برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است این کار را در twubs.com انجام دهید و مکالمه را در زمان واقعی مشاهده کنید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
رازهای نورون‌های جدید کشف کردند
۳۱ ژوئیه ۲۰۱۴
هیتر Frank ، که در آن زمان در رشته علوم اعصاب در دانشگاه شرکت کولگیت ، مطالعاتی را درباره neurogenesis توضیح می‌دهد که او در طی دوره کارآموزی در واحد NIMH در Neuroplasticity کار می‌کرد .
به یوتیوب نگاه کنید .
شرح
این آزمایشگاه در مرکز دانش عصب‌شناسی پورتر واقع شده‌است که به طور رسمی در بهار سال ۲۰۱۴ به کار گرفته شد . این منبع هنر به طور منحصر به فرد برای افزایش هم‌کاری در مطالعات intramural مربوط به مغز در سراسر ۱۰ موسسه ملی بهداشت ( Centers ) طراحی شده‌است . بعد از فارغ‌التحصیلی ، هدر رفت به موسسه ملی بهداشت به عنوان یک مرد پس از دوره لیسانس ، در بخش اختلالات طیف دو قطبی احساس و رشد ، که با استفاده از تصویربرداری عصبی برای مطالعه مدارات مغز در کودکان مبتلا به اختلال دوقطبی و شدید شدید، به عصبانیت آسیب می‌رساند .
NIMH گپ در توئیتر درباره اختلال Premenstrual Dysphoric
۲۹ ژوییه ۲۰۱۴ - به‌هنگام‌سازی علمی
NIMH Twitter تویی‌تر با عبارت " PMS " آشنا هستند که مخفف سندرم premenstrual ( premenstrual ) می‌باشد . قاعدگی و زودرنجی در هفته‌های قبل از قاعدگی - در میان زنان در زمان قاعدگی شایع است و علائم معمولا ً خفیف است . با این حال ، یک شکل کم‌تر معمول و جدی‌تر از PMS وجود دارد که اختلال dysphoric premenstrual نامیده می‌شود ( PMDD ) که منجر به درد قابل‌توجه در حدود ۲ تا ۵ درصد از زنان در سن باروری می‌شود .
PMDD یک بیماری جدی با علایم غیر فعال است که عبارتند از عصبانیت ، عصبانیت ، حالت افسردگی ، ناراحتی ، افکار خودکشی ، تغییر در اشتها ، نفخ ، لطافت سینه ، و درد مفاصل و یا ماهیچه . اخیرا ً، توسط راهنمای تشخیص و آماری اختلالات ذهنی ، ویرایش پنجم ( DSM - V ) به عنوان یک اختلال روانی شناخته شد .
برای یادگیری بیشتر در مورد علایم ، علل ، و درمان‌ها برای PMDD ، لطفا ً به موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) برای یک چت در تویی‌تر در روز پنجشنبه ، ۷ اوت ۲۰۱۴ ، از ۱ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بعد از ظهر EST دکتر پیتر اشمیت ، متخصص NIMH ، رئیس بخش on رفتاری ، برای بحث در مورد PMDD و پاسخ به سوالات مربوط به پاسخ ، در دست خواهد بود .
لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای دنبال کردن و مشارکت در گپ زدن در تویی‌تر استفاده کنید . برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است برای دیدن مکالمه در زمان واقعی به # NIMHchats وارد شوید .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :