همان طور که حدس زده شد ، ردیابی مسیری متمایز از the را نشان داد که vasopressin را در CA۲ آزاد می‌کند . محققان از optics فیبر نوری استفاده کرده تا مدار مهندسی ژنتیک را تحریک کنند - مهندسی ژنتیک شده - در حالی که موش‌ها ماده جدیدی را بو می‌کشیدند . زمانی که در معرض یک زن بعدا ً قرار گرفت، کم‌تر متوجه شد که مرد آن را به یاد می‌آورد . همان طور که اشاره شد ، چنین خاطراتی حداقل ۸۰ بار بیش از حد معمول در مردان تحریک شده‌بود و در مقابل تاثیرات ضعیف عوامل بازدارنده مقاومت می‌کردند . مسدود کردن شیمیایی مانع فعالیت vasopressin در CA۲ باعث شد تا تقویت حافظه اجتماعی تحریک شود .
این امر تایید می‌کند که فعالیت vasopressin در CA۲ ، که توسط مدار from راه‌اندازی شد، یک بازیگر کلیدی در حافظه اجتماعی است ، اگر چه مسیرهای vasopressin دیگر نیز به احتمال زیاد درگیر هستند .
یانگ گفت : " اگر مدار مشابه آنچه که ما در موش‌ها می‌بینیم نیز در مغز انسان کار می‌کند ، درمان‌های مبتنی بر تحریک مسیر مغزی مشابه ، ممکن است روزی به بهبود روابط افرادی که اختلال حافظه اجتماعی را به خاطر بیماری‌های روانی و روانی تجربه می‌کنند ، کمک کند ."
NIMH گپ در توئیتر درباره مشارکت تحقیقات بالینی
۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ * گپ زنده
موسسه ملی بهداشت روانی ChatThe Twitter در نظر دارد دنیایی را پیش‌بینی کند که در آن بیماری‌های روانی قابل پیش‌گیری و درمان هستند . برای این که این رویا را به واقعیت تبدیل کند ، NIMH به انجام تحقیقات بالینی می‌پردازد تا درک و درمان بیماری‌های روانی را دگرگون کند.
مشارکت داوطلبان برای محققان برای یادگیری بیشتر در مورد علل ، درمان و جلوگیری از اختلالات روانی ضروری است . هم داوطلبان سالم و هم افرادی که مبتلا به یک بیماری روانی تشخیص‌داده شده‌اند، می‌توانند در آزمایش‌های بالینی به دقت انجام دهند که درمان‌های جدید را تست ، علل را تشخیص دهند و تاثیر ژنتیکی را ارزیابی کنند. هر مطالعه تحقیقات بالینی الزامات متفاوتی دارد که مشخص می‌کند که آیا فرد می‌تواند مشارکت کند .
برای اینکه بیشتر در مورد شرکت در یک مطالعه تحقیقات بالینی بیشتر بدانید ، لطفا ً در روز دوشنبه ، ۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ ، از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر در سایت تویی‌تر NIMH صحبت کنید . یک متخصص NIMH ، سوزانا سونگ ، LCSW - C ، برای پاسخ به سوالات مربوط به شما آماده خواهد بود .
لطفا ً از برچسب # NIMHchats برای پیروی و مشارکت در مکالمه بر روی مشارکت تحقیقات بالینی استفاده کنید . برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . اگر شما ترجیح می‌دهید حرف زدن را به سادگی مشاهده کنید ، ممکن است این کار را در twubs.com انجام دهید و مکالمه را در زمان واقعی مشاهده کنید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
اگر سوالی دارید ، لطفا ً ایمیل بفرستید . در تویی‌تر به شما مراجعه کنید !
نماینده سریع "Restores لذت " - به دنبال سایر اقدامات Antidepressant
افسردگی - بررسی افسردگی - NIH )
۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ آزادی مطبوعات
یک دارو که به عنوان یک حس بازی سریع مورد مطالعه قرار گرفته بود ، رفتار pleasure را مستقل از - و جلو - دیگر اثرات ضد افسردگی خود را در یک موسسه ملی تحت محاکمه بهداشتی احیا کرد . در عرض ۴۰ دقیقه پس از تزریق تک of ، بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی مقاوم در برابر درمان ، برگشت یک نشانه کلیدی - از دست دادن علاقه در فعالیت‌های لذت بخش - که تا ۱۴ روز طول کشید را تجربه کردند . اسکن مغزی ، اقدام عامل را برای افزایش فعالیت در مناطق جلوی و در نیم‌کره راست مغز دنبال کرد .
دکتر کارلوس Zarate ، رئیس موسسه ملی بهداشت روانی ، توضیح داد : " یافته‌های ما به بازسازی چیزی کمک می‌کند که به طور سنتی به عنوان افسردگی جمع شده‌باشد . " ما یک جز را تجزیه می‌کنیم که در سیستم‌های مغزی متفاوتی نسبت به داروهای ضد افسردگی معمولی عمل می‌کند - و این واکنش به مدار متفاوتی نسبت به دیگر علایم افسردگی واکنش نشان می‌دهد ."
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :