گریگوری توضیح داد : " مناطقی که در آن هوش مربوط به سهم تا شده در توانایی پردازش اطلاعات از حالت‌های حسی متعدد است ، با شواهد موجود در سراسر گونه‌ها سازگار بوده و متناسب با زمینه تکاملی است ."
یافته‌ها این نظریه را تایید می‌کنند که هوش بر تعاملات بین بخش‌های آهیانه‌ای و جلویی مغز بستگی دارد . این نواحی پوسته متشکل از شش لایه سلولی است که با گسترش سریع از طریق تکامل انسان متحمل شده‌اند . به نظر می‌رسد که Folding باعث شده‌است تا مدارات burgeoning در محدوده جمجمه قرار بگیرند .
نتایج به شواهدی دست می‌یابند که مناطقی از مغز که هر کدام از آن‌ها اطلاعات را از یک حس تشکیل می‌دهند ، که از لایه‌های کمتری تشکیل شده‌اند ، آن را به بخش آهیانه‌ای برای انتزاع و پیچیدگی تغذیه می‌کنند . این تعاملات بین بخش‌های بسیار تا شده بخش آهیانه‌ای و قدامی درباره اطلاعات و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرند ، که پس از آن به واکنش‌های قشر کمربندی تبدیل می‌شوند . علاوه بر شواهدی از زیست‌شناسی تطبیقی ، یافته‌ها نشان می‌دهند که تاخوردگی در این مناطق خاص مغز ، ارتباط قوی ‌تری نسبت به هوش کلی مغز نشان می‌دهد .
با این حال ، اتصال تا تاشو تنها ۶ تا ۱۲ درصد تغییر در هوش عمومی را شامل می‌شود و بسیاری از این واریانس را نسبت به عوامل دیگری از جمله محیط بر جای می‌گذارد . با این حال ، محققان می‌گویند که نقشه‌های MRI اطلاعات بالقوه را در مورد معماری سلولی تخصص در مغز انسان حفظ می‌کنند .
Circuit حافظه اجتماعی Boosts در موش‌ها
قدرت بالا رفتن حداقل ۸۰ برابر است
۷ ژانویه ۲۰۱۶ * به‌هنگام‌سازی علمی
متن را بخوانید .
پژوهشگران NIMH با تحریک یک مدار که در مغز موش کشف کرده‌اند ، قدرت باقی ماندن یک حافظه اجتماعی را حداقل ۸۰ برابر افزایش داده‌اند . یک موش نر که معمولا ً یک موش ماده را فراموش می‌کند که در عرض یک ساعت به آن برخورده بود ، به جای آن که حداقل یک هفته بعد آن را به یاد بیاورد ! محققان به طور دقیق این مدار را از طریق تبدیل ژنتیکی آن به پالس‌های نوری که به نام optogenetics نامیده می‌شود ، مورد بررسی قرار داده‌اند . این مطالعه اولین بار است که حافظه اجتماعی را با تحریک یک مدار ویژه افزایش می‌دهد .
این افزایش تنها در صورتی کار می‌کرد که مدار مرد تحریک می‌شد ، در حالی که حافظه شکل می‌گرفت ، نه به خاطر می‌آورد - و تنها در اولین برخورد خود با حیوان ماده . این خاطره حتی پس از اینکه مرد با معرفی یک موش زن دیگر که به طور معمول آن را تنزل می‌داد ، به قوت خود باقی ماند .
دکتر NIMH یانگ ، دکتر ، " توضیح داد : " یک روز ، درمان‌های تحریک مغزی نیز ممکن است این مسیر را برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش خاطرات اجتماعی هدف قرار دهند . " این مدار به ارگانیسم اجازه می‌دهد که به طور مناسب به برخوردهای اجتماعی پاسخ دهد و به طور مناسب به برخوردهای اجتماعی پاسخ دهد . اگر همان سیستم در انسان‌ها کار کند ، می ‌توان تصور کرد که چگونه می‌تواند حافظه یک فرد زورگو را برای اجتناب از آینده و یا چگونگی فعال شدن آن در " عشق در نگاه اول " برای تولید یک خاطره مادام العمر ، تقویت کند .
جوان ، آدام اسمیت ، دکترا ، و همکارانش در بخش NIMH intramural در حالت ژن عصبی ، آزمایشگاه سلولی و مقررات مولکولی ، گزارش خود را در ۵ ژانویه ۲۰۱۶ در نشریه روان‌پزشکی مولکولی منتشر کردند .
پیش از مطالعه جدید ، تیم یانگ نشان داده بود که فعالیت مهار شده ژنتیکی یک گیرنده برای رفتارهای اجتماعی - وابسته به رفتار اجتماعی مانع از حافظه اجتماعی می‌شود . آن‌ها همچنین دریافتند که بیان مغز این گیرنده vasopressin ۱ b بیشتر به بخش کمی مطالعه شده از هاب حافظه ، یا هیپوکامپ ، به نام CA۲ محدود می‌شود و مسدود کردن CA۲ باعث کاهش حافظه اجتماعی می‌شود. بنابراین محققان برای کشف مدار بالادست که باعث انتشار vasopressin در CA۲ می‌شوند ، اقدام نمودند .
یک کاندید اصلی مجموعه‌ای از نورون‌ها بود که پروژه را از بخشی از هیپوتالاموس به نام هسته PVN ( هسته paraventricular ) نام می‌برد. The اطلاعات را از محیط‌های داخلی و بیرونی ادغام می‌کند تا واکنش‌های استرس را هماهنگ کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :