برای فهمیدنش ، محققان به طور شیمیایی متابولیسم of را مسدود کرده‌اند . این باعث شد که از تشکیل متابولیت هایی جلوگیری شود که اثرات ضد افسردگی آن‌ها را مسدود کرده‌است .
این متابولیت ها هم مانند ketamine ، شامل دو شکل است که یکدیگر را در بر می‌گیرند . با آزمایش هر دو شکل ، آن‌ها دریافتند که یک - ( ۲ R ، ۶ R ) - HNK - مانند تاثیرات ضد افسردگی مشابه to است ، که حداقل سه روز در موش‌ها دوام می‌آورد . قابل‌ذکر است، برخلاف ketamine ، ترکیب مانع از گیرنده nmda نمی‌شود . در عوض ، به طور غیر مستقیم ، نوع دیگری از گیرنده گلوتامات ، α - آمینو - ۳ - متیل - ۵ - متیل propionic propionic ( AMPA ) فعال می‌شود . مسدود کردن گیرنده‌های AMPA از اثرات ضد افسردگی مانند ( ۲ R ، ۶ R ) - HNK در موش‌ها جلوگیری کرد . آزمایش‌ها تایید کردند که تاثیرات سریع ضد افسردگی به فعال‌سازی گیرنده‌های AMPA نیاز دارند ، نه مهار گیرنده‌های nmda .
 "Ketamine " همچنین اثراتی در موش‌ها دارد که تاثیرات dissociative و euphoric را در انسان‌ها تقلید می‌کنند و تحت‌تاثیر سو استفاده و پتانسیل اعتیاد قرار می‌گیرند ؛ با این حال ، این اثرات با ( ۲ R ، ۶ R ) - HNK مشاهده نشد . ( ۲ R ، ۶ R ) - HNK باعث تغییرات در فعالیت فیزیکی ، پردازش حسی و هماهنگی در موش‌ها شد که با ketamine اتفاق می‌افتند . در یک وضعیت تجربی که موش‌ها قادر به تجویز دارو بودند ، آن‌ها با ketamine انجام دادند اما نه the ( ۲ R ، ۶ R ) - متابولیت های متابولیت های HNK نشان می‌دهند که ( ۲ R ، ۶ R ) - HNK اعتیاد آور نیست .
کریستوفر پی . پی . پی . پی . آستین ، رئیس ،، می‌گوید: " به طور کلی ، تلاش‌های جمعی ما نشان می‌دهد که چگونه یک روش علمی مشارکتی می‌تواند به پیشبرد فرآیند انتقالی به روش‌هایی کمک کند که به درمان سریع‌تر بیماران کمک کنند ."
ریچارد جی . او افزود : " رویکردهای جدید برای درمان افسردگی ، به ویژه برای بزرگسالان مسن‌تر و برای بیمارانی که به داروهای فعلی واکنش نمی‌دهند ، حیاتی هستند .
بروس Cuthbert ، مدیر اجرایی " بروس Cuthbert " ، می‌گوید : " تایید معلق در انسان‌ها ، این خط مطالعات نشان‌دهنده قدرت آزمایش‌ها انتقالی برای مکانیزم‌های مغز است که نوید پیشرفت در آینده را می‌دهد " .
محققان در حال حاضر به دنبال کشف خود با مطالعات ایمنی و سمی از متابولیت های خود به عنوان بخشی از برنامه توسعه دارو به عنوان بخشی از یک آزمایش بالینی NIMH در انسان‌ها برای درمان افسردگی دنبال می‌شوند .
رازهای هوش ما در ذهن of
۲۹ آوریل ۲۰۱۶ * به‌هنگام‌سازی علمی
هرچه در بخش‌های تفکر مغز ما بیشتر باشد ، ما تا حدی باهوش‌تر هستیم . این خانه‌ای است که تا به حال بزرگ‌ترین مطالعه از نوع خود را به ارتباط بین چنین gyrification مغزی و هوش انسانی تبدیل کرده‌است .
این متفکر با نقشه مغزی ، superimposedKaren برمن ، پزشک ، مایکل گرگوری ، از بخش NIMH تصویر برداری تصویربرداری عصبی ، و همکاران ، در ۲۸ آوریل ۲۰۱۶ در مجله بیولوژی فعلی به طور آنلاین گزارش می‌دهند .
افزایش gyrification در یک شبکه از مناطق در پوشش بیرونی مغز انسان به طور قابل‌توجهی با توانایی شناختی عمومی همراه است ، یافته در ۴۴۰ مورد بزرگ‌سال سالم و در یک نمونه مستقل از کودکان سالم ۶۶۲ که تحت scans MRI و آزمایش روان‌پزشکی عصبی قرار گرفته‌اند . نقشه پوسته نمایش ‌هایی را نشان می‌دهد که در آن‌ها gyrification با هوش مرتبط هستند ، به طور قابل‌توجهی مشابه دو گروه مشابه هستند . رابطه بین زن و مرد ، دوره سنی و روش‌های مختلف تخمین هوش نیز سازگار بود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :