"کتامین " از طریق یک محصول فرعی از متابولیسم آن ، افسردگی ایجاد می‌کند.
تیم ملی بهداشت ( اچ آی ان ) در مطالعه موش ، عامل فروش سریع و غیر addicting را پیدا می‌کند .
۴ مه ۲۰۱۶ آزادی مطبوعات
موسسه ملی بهداشت ( NIH ) و grantees کشف کرده‌اند که یک محصول جانبی شیمیایی یا متابولیت های تولید شده به شکل بدن به احتمال زیاد این راز را با اقدام سریع ضد افسردگی خود حفظ می‌کند . این متابولیت، رفتارهای افسردگی مانند را در موش‌ها معکوس می‌کند ، بدون این که هیچ یک از اثرات جانبی عوارض ناشی از بی‌حسی ، تفکیکی و یا عوارض جانبی آور مرتبط با ketamine را ایجاد کند .
دکتر کارلوس Zarate ، رئیس موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، یک نویسنده تحقیق و یک پیشگام تحقیق با استفاده از a برای درمان افسردگی گفت : " این کشف اساسا ً درک ما از نحوه کار مکانیسم ضد افسردگی را تغییر می‌دهد و وعده توسعه درمان‌های قوی‌تر و امن‌تر را می‌دهد ."
دکتر Todd تاد Gould ، مدیر دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند در هم‌کاری با Zarate و همکاران دیگر ، در ۴ مه ۲۰۱۶ در مجله طبیعت گزارش خود را گزارش می‌کند . این تیم همچنین شامل محققانی در مرکز ملی موسسه ملی بهداشت برای پیشبرد علوم Translational ( NCATS ) و موسسه ملی پیری ، و دانشگاه کارولینای شمالی نیز بود .
گولد توضیح داد : " اکنون که می‌دانیم داروهای ضد افسردگی ketamine در موش‌ها به خاطر یک متابولیت متابولیت هستند ، نه خود ketamine ، مراحل بعدی تایید می‌کنند که کار مشابهی در انسان‌ها انجام می‌دهد و تعیین می‌کند که آیا می‌تواند منجر به بهبود درمان‌های دارویی برای بیماران شود" .
آزمایش‌ها بالینی توسط Zarate و دیگران نشان داده‌اند که ketamine می‌تواند افسردگی را در ساعات ، یا حتی دقیقه‌ها خیلی سریع‌تر از داروهای ضد افسردگی که اکنون در دسترس هستند ، به دست آورند ، که اغلب به هفته‌ها نیاز دارد . علاوه بر این ، تاثیرات ضد افسردگی یک دوز می‌تواند یک هفته یا بیشتر طول بکشد . با این حال ، علی‌رغم استفاده‌های پزشکی قانونی ، ketamine همچنین از خواص اعتیادآور ، euphoric و اعتیادآور برخوردار است و آن را به داروی بالقوه آزار تبدیل کرده و کارآیی آن را به عنوان داروی افسردگی محدود می‌کند .
با امید یافتن به یک درمان عملی ، تیم تحقیقاتی به دنبال تعیین دقیق مکانیسم دقیقی است که از طریق آن افسردگی افسردگی را تسکین می‌دهد . کتامین به گروهی از داروها تعلق دارد که گیرنده‌های سلولی را برای گلوتامات مسدود می‌کنند ، the شیمیایی chief مغز . تا به حال ، دیدگاه متداول این بود که ketamine اثرات ضد افسردگی خود را با مسدود کردن گیرنده‌های گلوتامات دی متیل - دی متیل aspartic ( nmda ) تولید می‌کرد .
با این حال ، آزمایش‌ها انسانی دیگر کننده‌های غیر گیرنده دیگر نتوانستند اثرات ضد افسردگی ketamine را تولید کنند. بنابراین تیم اثرات of بر رفتارهای ضد افسردگی در موش‌ها را بررسی کرد . " کتامین " دو شکل شیمیایی را به خود پناه می‌دهد که تصویر آینه‌ای یکدیگر هستند ، که با ( S ) - و ( R ) - ketamine مشخص می‌شوند . محققان دریافتند که در حالی که ( S ) - ketamine در بستن گیرنده‌های nmda قوی است ، در کاهش رفتارهای افسردگی مانند شکل ( R ) کم‌تر موثر است .
سپس تیم به اثرات متابولیت های ایجاد شده به هنگام تجزیه بدن ( S ) - و ( R ) - ketamine نگاه کرد . مشخص شد که اثرات ضد افسردگی ketamine در موش‌های زن بیشتر است . NIA محققان Irving Wainer ، دکترا و Ruin Moaddel دارای متابولیت های کلیدی هستند ( ۲ S ، ۶ S ، ۶ R ، ۶ R ) - HNK ( hydroxynorketamine ) و نشان دادند که it فعال است . سپس تیم متوجه شد که سطح متابولیت ها سه برابر بیشتر از موش‌های ماده هستند و اشاره می‌کنند که ممکن است مسئول تفاوت جنسی در اثر ضد افسردگی باشد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :