ما به دقت در مورد سطح رشد آن‌ها فکر می‌کنیم . و ما می‌خواهیم در نظر بگیریم که چگونه والدین و افراد دیگر محل سکونت فرزندانشان را فراهم می‌کنند . چون اغلب در پوسته تخم‌مرغ پیاده‌روی می‌کنند و از این طغیان‌های خشم جلوگیری می‌کنند . اما این بدان معنی است که زندگی people's به شدت درهم فشرده می‌شود . آن‌ها واقعا ً impaired . در بسیاری از جنبه‌های زندگی آن‌ها و در زندگی family's . و بنابراین این یک آگهی است که نشان می‌دهد چگونه افراد می‌توانند با ما تماس بگیرند اگر آن‌ها سوال دارند یا می‌خواهند بیشتر در مورد کاری که انجام می‌دهیم یا حتی اگر شما در مورد اختلال disruptive اختلال دوقطبی یا اختلال دو قطبی سوالاتی داشته باشید . شماره‌تلفن را که افراد می‌توانند برای رسیدن به ما استفاده کنند را پر کنید . و این یک آدرس ایمیل است که در آن افراد می‌توانند ما را بنویسند و ما با شما تماس می‌گیریم تا به سوالاتی که دارید پاسخ دهید و اگر بتوانیم به شما کمک کنیم . پس فکر می‌کنم که اینجا توقف کنم ، وقت کمی برای سوال داریم . اگر افراد بتوانند سوالات خود را در جعبه چت خود تایپ کنند ، این کار مفید خواهد بود و من سعی خواهم کرد که به بهترین توانایی‌ها خود پاسخ دهم .
بنابراین چیزی که یک نفر در مورد سوال کردن در مورد نمونه‌هایی از مداخلات محیطی نوشته‌است . پس برخی از این صداها کاملا ً منطقی هستند . اما قابل‌توجه است که آن‌ها چقدر می‌توانند موثر باشند . در طول این مدت که ممکن است یک کودک ناامید شود ، ما در حال مبارزه برای به دست آوردن کودکان هستیم تا به ما بگویند که آن‌ها قبل از اینکه به ما نشان دهند که عصبانی هستند ، احساس عصبانیت می‌کنند . ما فکر می‌کنیم که کودکان می‌توانند محیط فیزیکی اطراف خود را ترک کنند و به جایی بروند که با کسی صحبت کنند کاملا ً موثر است که فاصله فیزیکی می‌تواند به آن‌ها فرصتی برای آرامش یا خنک شدن بدهد . ما دریافته ایم که قادر به گوش دادن به انواع چیزهایی است که به سختی می‌توانند به آن‌ها گوش دهند یا چالش برانگیز باشند ، واقعا ً می‌توانند به تغییراتی که برای آن‌ها موثر هستند و زمانی که آن‌ها می‌توانند در این نوع گفتگوها شرکت کنند که نیازی به کشف و یا نابود کردن چیزها به منظور گوش دادن یا درک آن‌ها ندارند ، یاد بگیرند . ما همچنین یاد گرفته‌ایم که بسیاری از انواع چیزهایی که منجر به انفجار می‌شوند واقعا ً براساس مشکلات پردازش اطلاعات و کارکرده‌ای اجرایی هستند . و بنابراین در اقداماتی که از آن‌ها حمایت می‌کند ، شدت و فراوانی outbursts را کاهش می‌دهد . Someone's درباره انواع هوش هیجانی سوال کرد و این دقیقا ً همان چیزهایی بود که ما در مورد آن فکر می‌کردیم . ما در اینجا شروع به کار در اینجا می‌کنیم تا به نوعی از درمان شناختی فکر کنیم که ممکن است بر دادن شانس به کودکان برای تمرین در شرایطی با سرخوردگی و توسعه استراتژی‌های مقابله با درمانگر شان که به آن‌ها در مدیریت این گونه رویدادها و تمرین‌کردن آن‌ها کمک می‌کند تمرکز کند .
ما همچنین به برخی از کارهایی می‌پردازیم که آموزش مبتنی بر کامپیوتر به آن‌ها کمک می‌کند با تفسیر صورت‌ها و بهبود دقت مطالعه آن‌ها بر روی احساساتی که به نمایش می‌گذارند ، زیرا بسیاری از شرکت کنندگان در شناسایی احساسات و احساسات دقیق مشکلاتی دارند .
بنابراین این سوال مداخله درمانی بود که برای والدینی که امتناع از دادن دارو به فرزندانشان را رد می‌کنند یا شاید بیش از حد از دارو می‌ترسند ، در دسترس است . و من فکر می‌کنم کاری که در اینجا انجام می‌دهیم ، نمونه‌هایی از انواع چیزها را ارایه می‌دهد . من آرزو می‌کنم که بتوانم به شما بگویم که کار به اندازه کافی در حال انجام است که ما قادر به توزیع آن هستیم و شروع به انجام آزمایش می‌دانی در آن می‌کنیم ، اما این نوع چیزهایی مثل نگاه کردن به درمان شناختی ، به طور خاص مربوط به irritability و پرخاشگری و یا برخی از این انواع مسائل مربوط به بهبود دقت مهارت‌های اجتماعی است ، اما واقعا ً بخش خاص‌تر از مهارت‌های اجتماعی یادگیری مهارت‌های اجتماعی است ( ۵۹ : ۱۶ ) .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :