یکی از دلایلی که ما فکر می‌کنیم این کودکان کج‌خلق هستند این است که آن‌ها چیزهایی را در دنیا درک می‌کنند که مبهم هستند و دیگر کودکان به روش خنثی و یا مثبت درک می‌کنند - آن‌ها به روش خشمگین بیشتری درک می‌کنند . یک راه خصمانه دیگر . و با آموزش آن‌ها برای درک محرک‌های خنثی یا محرک‌های مبهم به شیوه‌ای مثبت ، آن‌ها می‌توانند این کار را با آن‌ها به دنیای واقعی انجام دهند و آن را به شرایط دیگر با افراد دیگر اعمال کنند .
کاری که ما می‌کنیم این است که آن‌ها این کار کامپیوتری را انجام دهیم و سپس قبل و بعد از تمرین مغز خود را اسکن کنیم . اسکن مغزی آن چیزی است که آر آی کاربردی نامیده می‌شود . این کار شامل هیچ سوزن یا هر گونه تشعشع نیست . اصلا ً دردناک نیست و برای بچه‌ها هم خیلی خطرناکه . ما این نوع مطالعات را با صدها کودک انجام داده‌ایم . در حقیقت هزاران کودک با استفاده از این تکنیک‌ها در سطح بین‌المللی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند . پس اونا خیلی خطرناکه . بنابراین کاری که ما انجام می‌دهیم این است که این درمان آموزش مغزی جدید را امتحان می‌کنیم تا ببینیم آیا کودکان کم‌تر کج‌خلق می‌شوند یا نه . در عین حال ما نیز در حال توسعه رفتار شناختی ادراکی هستیم که شامل کمک به کودک برای توسعه استراتژی‌های جدید برای مقابله با زمانی که ناامید می‌شوند ، می‌باشد . و همچنین به آن‌ها کمک کنید تا یاد بگیرند چطور تحمل کنند که نسبت به حالا بیش از آنچه که در حال حاضر هستند ، نا امید شوند . بنابراین اینها تعدادی از انواع جدید روش‌های روان‌درمانی و روش‌های روان‌درمانی است که ما در حال توسعه هستیم تا به این کودکان مبتلا شده در این irritability سخت که آن‌ها دارند کمک کنیم .
Irritability در کودکان - چگونه والدین می‌توانند به آن‌ها کمک کنند
۱۷ ژوئن ۲۰۱۶
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
Leibenluft : والدین اغلب می‌پرسند : "خوب ، من نمی‌دانم این غیر معمول است یا نه ؟ " می‌دانید ، من از کجا بدانم که آیا میزان عصبانیت فرزند من غیرعادی است یا خیر ؟ و دو چیز برای گفتن درباره آن وجود دارد . چیزی که باید به آن فکر کرد این است که این صدمه برای کودک یا خانواده چیست ؟ آیا چیزهایی وجود دارند که خانواده می‌خواهد انجام دهد که شما نمی‌توانید انجام دهید . آیا به عنوان والدین تماس تلفنی از مدرسه را دریافت می‌کنید ؟ آیا کودک به اندازه دیگر کودکان بازی نمی‌کند ، زیرا آن‌ها دارای طغیان‌های خشم خود هستند ؟ و البته ، شما می‌توانید با معلم یا پزشک اطفال کودک صحبت کنید - افرادی که کودکان زیادی را می‌بینند - و از آن‌ها می‌پرسند : " درباره این چه فکر می‌کنید ؟ " شما می‌توانید کودک خود را با یک متخصص سلامت روانی ارزیابی کنید . و در واقع ، اگر شما نگران هستید ، این کار بسیار منطقی است . حتی برای پاسخ به این سوال : " آیا این چیزی است که من واقعا ً باید در مورد آن نگران باشم یا نه ؟ " مهم‌ترین چیزی که باید درک کنیم این است که مدرک خوبی از شواهدی وجود دارد که مداخله با کودکان در ابتدا تفاوت ایجاد می‌کند - و این تفاوت در دراز مدت نیست - - مجبور نیست با دارو چه کار کند ، بلکه باید با انواع مختلف psychotherapies - بسیار هدفمند ، سازمان‌یافته ، و of انجام دهد . برخی از چیزهایی که به والدین کمک می‌کنند در نحوه برخورد با این شرایطی که کودک به سختی دچار مشکل می‌شود ، مهارت بیشتری پیدا می‌کنند . و برخی از آن‌ها باید این کار را با کمک به کودک برای توسعه مهارت‌های بیشتر برای مقابله با خودشان انجام دهند .
Irritability در کودکان - دکتر الن Leibenluft
۱۷ ژوئن ۲۰۱۶
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
Leibenluft : ما در کودکان زود رنجی را مطالعه می‌کنیم . Irritability زمانی است که کودکان به سختی تحمل ناامیدی را دارند . بنابراین یک مثال کلاسیک می‌تواند یک کودک باشد ، به عنوان مثال ، چه کسی یک بازی ویدئویی بازی می‌کند و والد به کودک می‌گوید که این کار را متوقف کند و تکالیف خود را انجام دهد . حالا ، هر بچه‌ای از این کار ناامید می‌شود . اما انواعی از کودکان که می‌بینیم به سختی تحمل آن را دارند . وقتی به آن‌ها گفته شد که باید کاری را که دوست دارند انجام دهند ، به شدت ناراحت می‌شوند . و آن‌ها اغلب می‌توانند خیلی احساساتی شوند . آن‌ها ممکن است طغیان خلقی داشته باشند - - گاهی با فریاد زدن و گاهی با کتک زدن. و کودکانی که مطالعه می‌کنیم مشکلات زیادی در این زمینه دارند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :