مدار برای احساسات ترسناک ، رفتار Behavior در اختلالات اضطراب :
 " دو پل " پل "دو سیستم " شکاف پایه / بالینی را ایجاد می‌کند، ممکن است باعث پیشرفت درمان شود .
۹ سپتامبر ۲۰۱۶ * به‌هنگام‌سازی علمی
فرض نادرست مبنی بر اینکه ترس و اضطراب در مغز با یک " مدار ترس " میانجی شده‌اند ، پیشرفت در توسعه درمان‌های بهتری برای اختلالات اضطراب را متوقف کرده‌است و دو متخصص پیشرو را مورد بحث قرار می‌دهد . دکتر Daniel ، ، محقق بالینی در شاخه احساس و توسعه NIMH ، و جوزف ledoux ، دکترای علوم پایه و NIMH grantee در دانشگاه نیویورک ، اظهار می‌دارند که طراحی تحقیقات آینده براساس چارچوب دو سیستم " نوید بهبود نتایج درمان را دارد .
پاین که مطالعات تصویربرداری مغزی از اختلالات اضطرابی در جوانان را به اجرا در می‌آورد و ledoux که به خاطر کشف مدارات زیر به خوبی شناخته شده‌است ، " reframing conceptual reframing " را در روز ۹ سپتامبر سال ۲۰۱۶ در مجله روان‌پزشکی آمریکا ارائه می‌دهند .
پاین می‌گوید : علم اعصاب به درک این که مغز چگونه تشخیص داده و به تهدید پاسخ می‌دهد موفق به ترجمه به طور قابل‌توجهی بهبود یافته شده‌است ، به این دلیل که این حوزه با تصوری ساده از یک " سیستم ترس " گمراه شده‌است ، شکست‌خورده است . به عنوان مثال ، امیدوار است که داروهایی که باعث کاهش واکنش‌پذیری جوندگان می‌شوند ، به افراد کمک کنند تا احساس ترس و یا اضطراب کمتری داشته باشند .
در عوض ، نویسندگان باید شواهدی را نشان دهند که چنین حالت‌های احساسی ذهنی از طریق circuitry متفاوت نسبت به رفتارهای تدافعی ایجاد می‌شوند . اولی از طریق پردازش سفارش بالاتر در پوسته - و دومی از طریق بادامه و مراکز مربوطه ، بیشتر در مغز عمیق‌تر است.
برای شروع ، پاین و ledoux استفاده دقیق‌تر از اصطلاحات را مطرح می‌کنند . ترس و اضطراب حالات احساسی ذهنی آگاه را توصیف می‌کنند ؛ واکنش‌های دفاعی به رفتارهای به سرعت استقرار یافته یا واکنش‌های فیزیولوژیکی اشاره دارند . ترس بیانگر احساسات مرتبط با تهدید قریب‌الوقوع ، احساسات اضطراب در ارتباط با یک منبع نامعلوم یا دورتر از آسیب است .
برای مثال ، مغز اغلب به اصطلاح " مرکز وحشت " مغز نامیده می‌شود ، در حقیقت ناخودآگاه تشخیص می‌دهد و به تهدیدات قریب‌الوقوع پاسخ می‌دهد و تنها به طور غیر مستقیم به ترس کمک می‌کند . کشورها مانند ترس و اضطراب در عوض از نواحی قشر قشر مربوط به نظم و زبان و زبان در مردم ایجاد می‌شوند که تنها برخی از آن‌ها در حیوانات دیگر رخ می‌دهند .
 " اگر احساس ترس یا اضطراب ، محصولاتی نیستند که رفتار تدافعی را کنترل کنند، مطالعات رفتار تدافعی در حیوانات ارزش محدودی در یافتن داروهایی که می‌توانند احساسات ترس و اضطراب را در مردم برطرف کنند ، " مشاهده کنید .
در همین حال ، این تمایزات ممکن است انتظارات را برای توسعه عوامل ضد اضطراب خاص تحریک کند و داروهای موجود ابزارهای blunt هستند . اگر تجربه ترس و اضطراب ریشه در تغییرات cortical در تفکر ، توجه و حافظه دارد ، برخی اثرات " anxiolytic " ممکن است ناشی از " اختلالات عاطفی عمومی " یا " پردازش شناختی عمومی " باشد .
بهبود درمان نیاز به درک دقیق ‌تری از نحوه عملکرد درمان دارد . با این دانش و دیدگاه دو سیستم ، درمان‌های موجود ممکن است برای کار بهتر تطبیق داده شوند . تصویرسازی مغز ، ممکن است به درمان‌های سفارشی برای هدف قرار دادن عملکرد نامناسب بیمار در بیماران خاص کمک کند . به عنوان مثال ، بیماران نگران نشان می‌دهند که پروفایل ‌های فعالیت تغییر یافته در مدار پوسته حوزه working ممکن است psychotherapies را دریافت کنند که به آن‌ها یاد می‌دهد چگونه احساسات را از طریق ارزیابی مجدد یا استراتژی‌های تفکر دیگر تنظیم کنند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :