دکتر Horowitz گفت : " بسیاری از خانواده‌ها از بخش اورژانس به عنوان تنها تماس خود در سیستم مراقبت بهداشتی استفاده می‌کنند و می‌گویند : " من می‌خواهم خودم را بکشم ." پرستاران و پزشکان باید بدانند که چه سوالاتی برای شناسایی بیماران در معرض خطر هستند ."
The مجموعه‌ای از چهار پرسش غربالگری است که ۲۰ ثانیه طول می‌کشد تا اداره شود. در مطالعه‌ای توسط محققان حزب رنسانس اسلامی که the و جعبه‌ابزار را توسعه دادند ، پاسخ " بله " به یک یا چند پرسش دیگر که ۹۷ درصد جوانان را شناسایی کرد ( ۱۰ تا ۲۱ سال ) در معرض خطر خودکشی قرار دارد. جعبه‌ابزار به وسیله تنظیمات پزشکی سازماندهی شده‌است که در آن از آن استفاده خواهد شد : بخش‌های اورژانس ، واحدهای درمان / پزشکی بستری ، و مراقبت‌های اولیه سرپایی و کلینیک‌های تخصصی .
دکتر Horowitz توضیح داد : " هر تنظیمات باید طرحی برای مدیریت بیمارانی که مثبت هستند داشته باشد . جعبه‌ابزار asq به غربالگری خطر انتحاری کمک خواهد کرد ، اما ابزارهایی برای مدیریت بیمارانی فراهم می‌کند که در معرض خطر قرار دارند ."
اشلی اسمیت ، دکترا ، برنده بازی‌های المپیک ۲۰۱۷ - دقیقه‌ای ۲۰۱۷
۱ سپتامبر ۲۰۱۷
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
> > ASHLEY اسمیت : همه ما دوران جوانی را به یاد داریم … زمانی که همه چیز رخ داد بسیار احساسی و روزمره مانند صحبت کردن در کلاس و تلاش برای ایجاد یک دوست جدید فوق‌العاده استرس زا و تحریک‌کننده بود .
به نظر می‌رسد که کمی اضطراب اجتماعی برای اغلب نوجوانان کاملا ً طبیعی است … با این حال ، برخی نوجوانان وجود دارند که در آن‌ها ترس از ارزیابی منفی منجر به اجتناب و گاهی خروج از تعاملات اجتماعی روزمره می‌شود .
برای جلوگیری از این مشکلات ، it's مهم است که ما درک کنیم که نوجوانان چگونه با سطوح مختلف تعاملات اجتماعی و اجتماعی تعامل دارند .
برای انجام این کار ، از تصویر برداری عصبی به منظور بررسی این که چگونه مغز نوجوان به اطلاعات اجتماعی پاسخ می‌دهد ، استفاده می‌کنیم .
با استفاده از کلاس‌های شبیه‌سازی شده ، ما نوجوانان را متقاعد کردیم که اطلاعات ارزیابی را از سایر دانش آموزان دریافت خواهند کرد و تصاویری از مغزشان را گرفتند در حالی که آن‌ها هم بازخورد مثبت و هم منفی دریافت کردند .
در حالی که ارزیابی ارزیابی‌های انجام‌شده، روابط معنی‌داری بین سن و اضطراب اجتماعی در مناطق به طور گسترده در یادگیری و به یاد آوردن اطلاعات اجتماعی و احساسی پیدا کردیم .
به طور خاص ، قشر مخ بزرگ ، هیپوکامپ و caudate را نشان می‌دهد.
در این نمودار ، شما می‌توانید مشاهده کنید که نوجوانان دارای سطوح پایین اضطراب اجتماعی ، تعامل بیشتری را نشان می‌دهند و یا از آن استفاده می‌کنند، از این مناطق زمانی که بزرگ‌تر هستند .
از سوی دیگر ، نوجوانان با اضطراب بالاتر فعالیت کمتری را با سن کم نشان می‌دهند .
به طور شگفت‌انگیز ، این الگوها زمانی وجود دارند که نوجوانان بازخوردهای مثبتی از سوی دانشجویانی دریافت می‌کنند که همیشه با آن‌ها مهربان هستند و زمانی که بازخورد منفی غیرمنتظره از سوی دانشجویانی دریافت می‌کنند که گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات معنا می‌دهند .
در نگاه اول این دو رویداد متضاد هستند ، یکی بسیار مثبت و دیگری بسیار منفی .
اما هر دوی این نوع بازخورد شامل تجربیات بسیار احساسی برای اغلب نوجوانان می‌شود .
بنابراین با فرض این که این رویدادها در emotionality مشابه هستند ، پس داده‌های ما نشان می‌دهند که در طی تجربیات اجتماعی بسیار عاطفی ، معمولا ً نوجوانان در حال توسعه ، یادگیری عاطفی و مناطق حافظه را تا حد زیادی با سنین بالاتر درگیر می‌کنند، در حالی که نوجوانان بسیار عصبی در سنین بالاتر از بین می‌روند .
به طور مهمی ، این الگوها بیان می‌کنند که emotionality ، به جای ظرفیت تنها ، می‌تواند مکانیزمی باشد که از طریق آن اضطراب و توسعه برخورد می‌کند .
درک تاثیر سن و شدت بیماری بر پردازش اجتماعی به اطلاع از برنامه‌های پیش‌گیری و درمان برای نوجوانان نگران اجتماعی کمک خواهد کرد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :