Horowitz توضیح داد : " در حالیکه نرخ خودکشی برای جوانان سیاه کم‌تر از جوانان سفید بود ، ما شاهد تغییر قابل‌توجه در این روند بودیم که میزان خودکشی را از سوی دو گروه سنی تحلیل کردیم . "
اگرچه محققان قادر به بررسی میزان خودکشی بودند ، اما داده‌ها شامل اطلاعاتی در مورد چیزی که ممکن بود به نابرابری‌های نژادی مربوط به سن در خودکشی کمک کند ، نبود . محققان به این نکته اشاره کردند که در حالی که داده‌ها محدود هستند ، یافته‌ها بر نیاز به درک بیشتری از میزان نابرابری‌های نژادی مربوط به سن در خودکشی جوانان تاکید می‌کنند . تحقیقات بیشتری برای بررسی عواملی که ممکن است به این اختلاف کمک کنند ، مانند تاثیر مراقبت‌های بهداشتی در دسترس و بزه دیدگی در دسترس ، مورد نیاز است .
Horowitz (Horowitz ) چنین نتیجه‌گیری کرد : " کسب درکی از این عوامل و عوامل دخیل ممکن است روزی منجر به مداخلات حساس فرهنگی و فرهنگی شود و به معکوس کردن روند در نرخ خودکشی در آمریکا کمک کند . "
پیوستن به گپ زدن به میزبان در رابطه با افسردگی نوجوانان
متخصصان NIMH برای پاسخ به سوالات موجود در دسترس خواهند بود
۱۶ آوریل ۲۰۱۸ - روز به‌هنگام‌سازی موسسه
موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) در تویی‌تر خود در مورد افسردگی نوجوانان صحبت می‌کند تا در مورد افسردگی نوجوانان صحبت کند . این گپ روز پنجشنبه ، ۳ مه ۲۰۱۸ ، از ساعت ۳ : ۰۰ بعد از ظهر به وقت شرقی ، صورت خواهد گرفت .
یک نوجوان بودن می‌تواند سخت باشد و تجربه کردن فراز و نشیب‌های احساسی یک واکنش طبیعی هنگام مواجهه با وضعیت‌های چالش برانگیز یا استرس زا است . اما تفاوت بین غم و افسردگی و افسردگی وجود دارد . افسردگی یک اختلال روانی شایع است که می‌تواند بر نحوه انجام فعالیت‌های روزمره مانند خوابیدن ، خوردن ، و مدرسه یا کار تاثیر بگذارد . مهم است که نشانه‌ها را بدانید و تا جایی که ممکن است به دنبال کمک باشید .
دکتر Argyris Stringaris ، رئیس واحد رشد و رشد مغز و نوجوانان در طی این ساعت صحبت طولانی ، افسردگی را تشریح خواهد کرد و در مورد علائم و نشانه‌ها ، عوامل خطر ، و گزینه‌های رفتاری برای نوجوانان صحبت خواهد کرد . دکتر Towbin و Drs. نیز برای پاسخ به سوالات در مورد این موضوع در دسترس خواهند بود .
متخصصان نمی‌توانند توصیه و ارجاع پزشکی خاصی را ارایه دهند . لطفا ً با یک ارائهکننده خدمات بهداشتی واجد شرایط برای تشخیص ، درمان و پاسخ به سوالات شخصی خود مشورت کنید . اگر به پیدا کردن یک ارائهکننده نیاز دارید ، از www.nimh.nih.gov / findhelp. دیدن کنید .
برای پرسیدن سوالات ، شما باید حساب Twitter داشته باشید . به یاد داشته باشید که از # NIMHChats با سوالات و پست‌ها خود استفاده کنید . اگر یک حساب کاربری در تویی‌تر نداشته باشید ، می‌توانید با ورود به # NIMHchats در سایت twubs.com ، می‌توانید گپ را در زمان واقعی مشاهده کنید . یک آرشیو از گپ در وب سایت NIMH پس از این رویداد نصب خواهد شد .
intramural محققین تهیه ابزار غربالگری خطر خودکشی برای تنظیمات پزشکی
دانلود جعبه‌ابزار در www.nimh.nih.gov / ASQ
۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
محققان در موسسه ملی برنامه‌های تحقیقاتی سلامت روانی ( NIMH ) توسعه یافتند و به تازگی یک منبع آزاد را به اشتراک گذاشتند . این جعبه‌ابزار شامل مجموعه‌ای از سوالات غربالگری است که می‌تواند به پرستاران و یا پزشکان در محیط‌های پزشکی کمک کند تا جوانان را در معرض خطر خودکشی تشخیص دهند .
خودکشی یکی از نگرانی‌های عمده مردم ایالات‌متحده است . در سال ۲۰۱۵ ، به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها ، بیش از ۵، ۹۰۰ جوان بین سنین ۱۰ تا ۲۴ سالگی براثر خودکشی جان خود را از دست دادند . حتی بیشتر از مرگ با خودکشی ، تلاش‌های انتحاری و افکار خودکشی هستند . به گفته دکتر لیزا ام . Horowitz ، Ph.D. ، متخصص بالینی و محقق که توسعه جعبه‌ابزار را رهبری می‌کرد Horowitz بود . بخش‌های اورژانس ، واحد پزشکی / پزشکی بستری ، و مراقبت‌های اولیه سرپایی و کلینیک‌های تخصصی یک فرصت امیدبخش برای غربالگری و مداخله انتحاری ارائه می‌دهند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :