محققان - از جمله تیم‌هایی از دانشگاه پنسیلوانیا ، فیلادلفیا و ییل ، دانشگاه ییل و ییل و همچنین موسسه سلامت روانی داگلاس ، Verdun ، دانشگاه ییل و دانشگاه ییل ، a ، نمونه رنسانس اسلامی و پروژه connectome بشر ، برای مشخص کردن این که چگونه سازمان مغز انسان در ارتباط با این مساله تغییر می‌کند، تغییر می‌کند .
نواحی Cortex نشان‌دهنده گسترش بیشتر در مغز بزرگ‌تر در بالای یک سلسله‌مراتب شبکه هستند و عملکردی تخصصی ، microstructurally و molecularly در ترکیب اطلاعات از سیستم‌های مرتبه پایین‌تر هستند . Raznahan پیشنهاد کرد که از آنجا که این موضوع در سراسر تکامل ، توسعه و تنوع بین فردی برگزار می‌شود ، به نظر می‌رسد که یک امضای بیولوژیکی عمیق عمیق است .
همه مناطق قشر مخ برابر با هم نیستند . Raznahan توضیح داد : " به نظر می‌رسد که مناطق با رشد بالا ، هزینه بیولوژیکی بالاتری دارند . به نظر می‌رسد که این مناطق انرژی مصرفی مصرف می‌کنند ؛ آن‌ها نسبت به مناطق با گسترش کم ، از خون اکسیژن‌دار بیشتری استفاده می‌کنند . بیان ژن مربوط به متابولیسم انرژی نیز در این مناطق بیشتر است . این هزینه گران است و بعید است که خرج کند مگر این که بتواند به سرمایه‌گذاری خود بازگردد ."
از آنجا که افراد با اختلالات ذهنی خاص ، تغییرات در اندازه مغز مربوط به تاثیرات ژنتیکی را نشان می‌دهند ، نقشه قشر جدید ممکن است درک و درک سازمان تغییر یافته مغز را در اختلالات بهبود بخشد . مناطق رو به رشد بالاتر نیز در اختلالات neurodevelopmental مختلف نقش دارند ، بنابراین بینش جدید ممکن است سرنخی برای درک چگونگی تاثیر تغییرات ژنتیکی و محیطی بر عملکرد ذهنی بالاتر داشته باشد.
Raznahan گفت : " مطالعه ما نشان می‌دهد که تغییرات سازمانی ثابتی بین مغز بزرگ و مغزهای کوچک وجود دارد .
Seidlitz خاطرنشان کرد : " قابل‌ذکر است که ما الگوهای مشابهی را برای مغز کوچک در میان سه مجموعه داده‌های مستقل بزرگ مشاهده کردیم ."
تبعیض نژادی مربوط به سن در نرخ خودکشی در میان جوانان آمریکایی
مطالعه با پشتوانه ملی نشان می‌دهد که نیاز به تحقیق بیشتر در عوامل دخیل ؛ مداخلات هدفمند برای کودکان
۲۱ می ۲۰۱۸ - آزادی مطبوعات
تحقیقات جدید حاکی از آن است که نرخ خودکشی تقریبا ً دو برابر بیشتر از کودکان سیاه‌پوست در سنین ۵ تا ۱۲ سال در مقایسه با بچه‌های سفید همان گروه سنی است . این مطالعه که توسط موسسه ملی بهداشت روان ( NIMH ) تامین مالی شده‌است ، در روز ۲۱ ماه مه در انجمن پزشکان اطفال آمریکا به صورت آنلاین ظاهر شد .
خودکشی یکی از مشکلات مهم سلامت عمومی و علت اصلی مرگ در آمریکا است . با اینکه خودکشی در بین کودکان بسیار نادر است ، می‌تواند برای خانواده‌ها ، دوستان و جوامع ویرانگر باشد . الگوهای پیشین نرخ خودکشی جوانان در مقایسه با جوانان سیاه‌پوست در مقایسه با جوانان سیاه ، نرخ‌های بالاتری را نشان دادند .
جفری پل ، دکترا ، از موسسه تحقیقاتی در بیمارستان کودکان در سراسر کشور ، کلمبوس ، اوهایو ، لیزا Horowitz ، دکترای خود از برنامه تحقیقات intramural ، و نویسندگان دیگر برای بررسی تفاوت‌های مربوط به نژاد در نرخ‌های خودکشی در کل جوانان تلاش کردند . با استفاده از داده‌های مرکز کنترل بیماری و پیش‌گیری از آسیب وب سایت " پرس و جو و گزارش دهی مبتنی بر وب " ( WISQARS ) ، که منجر به جراحت مهلک و کشنده ، مرگ شدید و داده‌های مربوط به آسیب می‌شود ، این تیم داده‌ها را بطور جداگانه برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله مورد تجزیه و تحلیل قرار داد .
یافته‌ها نشان می‌دهند که نرخ خودکشی تقریبا ً دو برابر بیشتر از کودکان سیاه‌پوست در مقایسه با بچه‌های سفید همان گروه سنی است . این نتایج در هر دو جنس نر و ماده مشاهده شد . در مقابل ، میزان خودکشی نوجوانان سیاه‌پوست نیمی از نوجوانان سفید بود ؛ این نتایج زمانی برگزار شد که داده‌های مربوط به جنسیت مورد بررسی قرار گرفت .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :